Ok, dags att dra mitt strå till stacken i paketöppningstråden. Ett litet brev från fjärran land damp nämligen ner...
Hmmm, var är boxen? Just det, jag valde bort box, säker frakt och tullavgifter och körde på det snålaste av alla snålalternativ hos dutyfreeisland. Varför? Tja, 4000 spänn billigare än uret.se var svårt att motstå.
Hoppsan, en quartzare. Många klickar sig iväg till en mera spännande tråd ungefär nu.
Och här är objektet: En Nighthawk svart/svart.
Detta kunde bli den sista bilden...
[...] Men jag gillar att krångla. Jag har bara en quartzare i aktiv tjänst, min vita jobb-Citizen, men jag skulle vilja ha en till för de mera krävande fritidsaktiviteterna. Därför slog jag till på en svart eco-drive att ha när jag snickrar, gymmar, löptränar, skjuter och skakar runt med en röjsåg. Dessutom vill jag ha mina kronografer på läder av någon anledning så väck med länken (som för övrigt var bra). Jag klurade på att sätta på ett Liberty även på den svarta kronografen, men jag vill köra helsvart så valet föll på Hadley Roma samt ett mattsvart spänne istället för det blänkande.
sådärja! Recension och wristshot kommer senare i Citizentråden. Over and out!