Min favorit för jag blir glad av att titta på den. Vit botten med orange index ger klockan en friskhet. Sekundvisaren tar det allvarliga med klockor till en lekfullhet precis som jag tycker man kan se på livet ibland. Att Rolex med den vita Milgaussen lyckats göra det roligt med klockor är ett tecken på att det finns mycket värme och humor bortom all seriositet i varumärket. Det skulle vara intressant att fått sitta med vid designbordet första gången sekundvisaren kom på tal. Nu är den ett signum för kul konst och funktionalism. Att urverket är av högsta klass får man liksom bara med på köpet. Ett stort Grattis och ett bra val, tycker jag.Jag kände att jag saknade en klocka som har en annan färg på urtavlan än svart. 16570 med vit tavla ströks från listan efter att jag insett att jag föredrar klockor utan datum. Sen slog det mig att det ju faktiskt finns en modell utan datum som även finns med vit tavla. Hemma hos @The lord i onsdags i sällskap av @Stefanweei kände jag mig redo att slå till! Kontakt togs med NT-Watches och affären gjordes upp. Idag när det var dags att hämta ut paketet anslöt sig @Stefanweei för att agera wing man.
Nu åker vi!
Väl paketerat
Fram med kniven!
Inget full set den här gången.
Milgauss!
WS också så klart!
Tack för att ni läste!
Senast ändrad: