Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad gick hela kalaset på om man får fråga?Direktlänk: http://www.luisaviaroma.com/unimatic/men/watches/64I-P2I001
Länken får man handla löst från Unimatic (man mailar dem så fixar de fram en rabattkod till sin webbshop - en kampanj de verkar ha just för de som handlar via luisaviaroma). Kolla Unimatics facebookflöde så skriver de lite om det där.
Länken 40€ ink. frakt, klockan ink. frakt verkar ha gått på 5900kr enligt kontoutdraget.Vad gick hela kalaset på om man får fråga?
Överkomligt! Hur upplever du klockan? Kvallekänsla jämfört med andra tillverkare?Länken 40€ ink. frakt, klockan ink. frakt verkar ha gått på 5900kr enligt kontoutdraget.
Kanske ämne för en ny tråd? Annars kort: Mkt gedigen känsla, sparsamt detaljerad, fantastisk geometri och proportioner, fin finish. Ablogtowatch säger ung samma sak med fler ord. Sjukt nöjd. Är själv klocknovis, men låter experten @larmar klämma på den på måndag, så kan han komma med ett utlåtande! Ska finnas en till ägare här i paketöppningstråden också.Överkomligt! Hur upplever du klockan? Kvallekänsla jämfört med andra tillverkare?
Good stuff! Överväger helt klart. Riktigt bra proportioner som du säger och snygg jäkla tavla! Tackar för svarKanske ämne för en ny tråd? Annars kort: Mkt gedigen känsla, sparsamt detaljerad, fantastisk geometri och proportioner, fin finish. Ablogtowatch säger ung samma sak med fler ord. Sjukt nöjd. Är själv klocknovis, men låter experten @larmar klämma på den på måndag, så kan han komma med ett utlåtande! Ska finnas en till ägare här i paketöppningstråden också.
Det är redan Augusti månads höjdpunkt @TTTomas, ska bara överleva Cykelvasan först!Kanske ämne för en ny tråd? Annars kort: Mkt gedigen känsla, sparsamt detaljerad, fantastisk geometri och proportioner, fin finish. Ablogtowatch säger ung samma sak med fler ord. Sjukt nöjd. Är själv klocknovis, men låter experten @larmar klämma på den på måndag, så kan han komma med ett utlåtande! Ska finnas en till ägare här i paketöppningstråden också.
Snyggt! Min favvo med. Om jag hade haft nån... Grattis!Ett litet paket kom idag å jag slet upp det i bilen så detta var en snabböppning, å en gammal dröm satt på handen ! Alltid velat ha en Cola då jag tycker den är den snyggaste gmt'n sen kan man göra pepsi också i några snabba slag! Å ett sånt insert ligger på posten hit på måndag! Så då blir det ny öppning igen
Ett litet paket kom idag å jag slet upp det i bilen så detta var en snabböppning, å en gammal dröm satt på handen ! Alltid velat ha en Cola då jag tycker den är den snyggaste gmt'n sen kan man göra pepsi också i några snabba slag! Å ett sånt insert ligger på posten hit på måndag! Så då blir det ny öppning igen
@Peter K har du hört något ifrån Justin Koure? Han svarade snabbt i måndags att han ska skicka en ny o ordna med DHL etc, har inte hört ett skvatt sedan dess o mailade tidigare idag men ännu inget svar.Ja ta mej fn. Den är lite ojämn. Fast på min vid 7 över 1. Inte så mycket dock. Jag ska ändå skicka ett mail till honom.
Tack för att du påtalade det.
Har letat efter klocka i några månader nu. I kravbilden: Schweiziskt urverk, seriöst märke, inga microbrands.
Således klickar jag hem den här, dagen efter att jag lärt mig om dess existens:
Tillhörande länk och lite freebies kom i separat försändelse.
Inte pillat dit länken än.
Alltså ett Seiko-drivet mikrobrand. Abstrakta "krav" gäller inte när man ser något som är som plockat direkt ur ens drömmar.
can't beat the feelingEtt litet paket kom idag å jag slet upp det i bilen så detta var en snabböppning, å en gammal dröm satt på handen ! Alltid velat ha en Cola då jag tycker den är den snyggaste gmt'n sen kan man göra pepsi också i några snabba slag! Å ett sånt insert ligger på posten hit på måndag! Så då blir det ny öppning igen
Varning för långt inlägg
Råkade trycka på svara för tidigt håller på och ändrar inlägget nu. Återkommer med det färdiga inlägget snartJag är byxmyndig så vart klickar jag mig fram till inlägget?
Schysst lume på timex:en! GrattisRåkade trycka på svara för tidigt håller på och ändrar inlägget nu. Återkommer med det färdiga inlägget snart
Edit: hann inte redigera förr inlägget. haha inte mycket man gör rätt nu..
Men men här kommer de!
Varning för långt inlägg! (Två paketöpnningar)
Det började med att jag såg klockan på Köp&Sälj delen. Den såg riktigt nice ut och sen lös den ju jäkligt coolt också
En Timex waterbury red wood! 40mm varianten. Den finns öven i 38mm för den som är intresserad av den
Vanlig box inga konstigheter!
Ser nu på bilderna att lyckades kladda på den innan jag tog bilderna
Men men.. Blev positivt överraskad när jag öppnade locket. Fin liten kudde och en helt okej box. Kan inte begära så mycket mer för runt 1000kr!
Wristshot!
Wooow vilken LUME Nää det är deras belysning som kallas Indiglo! Man trycker in kronan och får en cool belysning bakom urtavlan
Man får även ett riktigt skönt läderband som ska vara gjort med samarbete av Redwood!
Nåja här kommer paketöppning nr2 som inte alls var ett planerat köp egentligen!
En Tag Heuer!
Senare på kvällen efter jag hade beställt Timex klockan så slösurfade jag in på blocket och såg denna klocka till ett pris som jag inte kunde motstå
En wap1110, 39mm, quartz. Lite trist att det är pokerstars versionen men det var nog därför den var såpass billig
Min första Tag heuer!
Klockan satt som en smäck redan när jag testade den första gången! Riktigt skön länk måste jag säga
39mm känns dock som smärtgränsen för mig när det inte gäller dressur. Den känns något liten just nu men man vänjer sig nog!
Blev en riktigt härlig fredag för mig!! (Även fast det är lör.. Söndag hann det till och med bli innan jag postade här)
Tack för mig!
Fin låda! Ser någr av mina favoriter där iFick ett stort paket idag!
Vad kan det vara?!
HEY! Vänta lite! Det där är väl ingen klocka!
Men en välsigt fin klocklåda! Med plats för att utöka samlingen
Grym beater iallafallInte så spännande men är mycket nöjd med denna!
Haha! Va trevligt, vilka är det om man får frågaFin låda! Ser någr av mina favoriter där i
Hydroconquesten är storfavoriten.. Seikon är inte dålig heller!Haha! Va trevligt, vilka är det om man får fråga
jaha va roligt! Gillar den skarpt! De va min examenspresent Vilken av seikosarna?Hydroconquesten är storfavoriten.. Seikon är inte dålig heller!
Den är super! Har en svart sen tidigare som levererar rejält.Grym beater iallafall