Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Så djäkla supernöjd, tavlan är magisk och skiftar från vitt, silver till grått. Lycklig!
Vilket köp! Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så djäkla supernöjd, tavlan är magisk och skiftar från vitt, silver till grått. Lycklig!
Galen!!! Grattis Niklas!Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Wow, Grattis!Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Stort grattis till dig! Spännande att följa med och och se vad som följer denna gångDå blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Åmajgadd Åmajgadd ÅmajgaddDå blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Så jäkla snygg!Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Då får du börja spara snart, de har gått upp mycket i pris.Sånt där vill man knappt höra. Ibland ångrar man att man fann klockor så intressant.. Men har redan börjat drömma om en GMT coke...
Inte mycket att säga så jag bara säger grattis.Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Damn, toknice!Och även för mig vart helgen väldig tillfreds med mycket, men han även med något som varit en liten dröm länge ( lite graal ) så vi brakar på här med paketlöppningen !! På något som " alla " vet vad det är men inte öppnas dagligen här, vad jag vet ! Vill ni spä på känslan som jag gjorde så sätt på Also sprach Zarathustra av (Richard_Strauss) i bakgrunden !!!!!!
Som vanligt !!!
Men det fullkomligt lyser ur boxen !
BAM himmelen öppnade sig det lyser på klockan i fråga !!!!! Me men vaddå ?
Helguld ! 116618LN med keramisk bezel
Ska prova å se om det funkar !!!
Tack för mig , lägger mig ikväll med ett fånigt leende säkert!
Otroligt fin. Grattis!!Blev lite nytt för mig med tillslut. Får tacka @Lage för en smidig affär. Nu kör vi bilder
Rolex oyster perpetual 116000. Fullset samt uttagen från svensk AD. 36mm med steeltavla som skiftar härligt beroende på ljus. Känner mig helnöjd hittills
Tack så mycketOtroligt fin. Grattis!!
Drömklocka!Och även för mig vart helgen väldig tillfreds med mycket, men han även med något som varit en liten dröm länge ( lite graal ) så vi brakar på här med paketlöppningen !! På något som " alla " vet vad det är men inte öppnas dagligen här, vad jag vet ! Vill ni spä på känslan som jag gjorde så sätt på Also sprach Zarathustra av (Richard_Strauss) i bakgrunden !!!!!!
Som vanligt !!!
Stort grattis!...den är grymDå blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Tung, stort grattis!Och även för mig vart helgen väldig tillfreds med mycket, men han även med något som varit en liten dröm länge ( lite graal ) så vi brakar på här med paketlöppningen !! På något som " alla " vet vad det är men inte öppnas dagligen här, vad jag vet ! Vill ni spä på känslan som jag gjorde så sätt på Also sprach Zarathustra av (Richard_Strauss) i bakgrunden !!!!!!
Som vanligt !!!
Mycket läcker! Sneglar på en likadan själv..Blev lite nytt för mig med tillslut. Får tacka @Lage för en smidig affär. Nu kör vi bilder
Rolex oyster perpetual 116000. Fullset samt uttagen från svensk AD. 36mm med steeltavla som skiftar härligt beroende på ljus. Känner mig helnöjd hittills
Har redan börjat. 200kr förs över varje månad från mitt vanliga konto till mitt klockkonto. Så har gott om tid att hitta den perfekta GMT'nDå får du börja spara snart, de har gått upp mycket i pris.
Lycka till i jakten och njut nu av din DJ
Blev lite nytt för mig med tillslut. Får tacka @Lage för en smidig affär. Nu kör vi bilder
Och även för mig vart helgen väldig tillfreds med mycket, men han även med något som varit en liten dröm länge ( lite graal ) så vi brakar på här med paketlöppningen !! På något som " alla " vet vad det är men inte öppnas dagligen här, vad jag vet ! Vill ni spä på känslan som jag gjorde så sätt på Also sprach Zarathustra av (Richard_Strauss) i bakgrunden !!!!!!
Som vanligt !!!
Nu har dom kommit, två stycken fina urverk......
Vi börjar med Batman tänkte jag
Mycket trevlig klocka må jag lova, får ta och bli den nya golfklockan
Här kommer vi till nästa ur, ett mästerverk om jag själv får säga........
Det var allt, Audemars Piguet Royal Oak Offshore
Nu fick dom sin lilla plats i lådan med........
Nu skall klockorna ut på stan och känna höstvärmen
Fridens liljor// Snus
Ett stort tack Royal Watches för en snabb och smidig affär
Nu har dom kommit, två stycken fina urverk......
Vi börjar med Batman tänkte jag
Mycket trevlig klocka må jag lova, får ta och bli den nya golfklockan
Här kommer vi till nästa ur, ett mästerverk om jag själv får säga........
Det var allt, Audemars Piguet Royal Oak Offshore
Nu fick dom sin lilla plats i lådan med........
Nu skall klockorna ut på stan och känna höstvärmen
Fridens liljor// Snus
Ett stort tack Royal Watches för en snabb och smidig affär
Master piece! Misstänker att lyckan är mer än priset! Stort grattis till den där skönheten.Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Blev lite nytt för mig med tillslut. Får tacka @Lage för en smidig affär. Nu kör vi bilder
Fy fan va sjukt. Sjukt sjukt! Grattis!Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek