Wboy
Silver
Nice, länge varit sugen på någon sådan variant. Hur stort bär den?Packar upp min nya beater, inget mot alla Pateks, Ap och Rolex som har packats upp på sistone. Men man får vara glad åt det lilla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, länge varit sugen på någon sådan variant. Hur stort bär den?Packar upp min nya beater, inget mot alla Pateks, Ap och Rolex som har packats upp på sistone. Men man får vara glad åt det lilla...
Packar upp min nya beater, inget mot alla Pateks, Ap och Rolex som har packats upp på sistone. Men man får vara glad åt det lilla...
42mm I diameter, så ganska liten för att vara en G shockNice, länge varit sugen på någon sådan variant. Hur stort bär den?
Inget fel med en G-shock, tycker det är lika roligt att bära en sådan som mina Rolex.Packar upp min nya beater, inget mot alla Pateks, Ap och Rolex som har packats upp på sistone. Men man får vara glad åt det lilla...
Tackar! Nej då absolut inget fel med G-shock, gillar den skarpt. Tyckte bara att det var lite kul när man kollade dom senaste paketöppningarna och så kommer jag med dennaInget fel med en G-shock, tycker det är lika roligt att bära en sådan som mina Rolex.
Grattis till nyförvärvet.
Varifrån beställde du?Spontanköp när pundet är lågt, kunde inte stå emot! Riktigt nöjd!
Ny DJ med jubilee. Ägt en DJ tidigare med jubilee och alltid slås jag över vilket mästerverk deras länk är. Tyvärr var det fel dag att visa de fantastiska kontrasterna i roulette date mot den blå tavlan.
Slänger upp en snabb paketöppning;
Here we go!
Då blev man med en Annual calendar, uppfunnen och patenterad av Patek
Så djäkla supernöjd, tavlan är magisk och skiftar från vitt, silver till grått. Lycklig!
*ouff* Älskar att kunna se urverket. Mycket snygg klocka.Kör en liten snabb öppning, hämtade denna för två dagar sedan
Bildbomb...
Panerai Radiomir S.L.C 3 Days
47mm kärlek.
Stort grattis! Härligt att den kom fram. Snart dags för en klämträffVi kör en snabb öppning här, av klockan som lanserades i våras och sen varit slutsålt överallt, samt paketet som mystiskt försvann men mystiskt dök upp igen.
Fan vad bra den känns.
Tack för mig och Ray 2
Seal?Mitt första inlägg här och tänkte bidra med en paketöppning.
Bestämde mig efter mycket velande mellan en Explorer I och en Aqua Terra att slå till på den sistnämnda, 38.5mm-varianten i blått med 8500-urverket. Ny från holländsk AD. Mycket nöjd med klockan. En del plast kvar på bilden nedan:Enda jag är fundersam på är att det inte följde med något vitfärgat Omega "seal" i boxen (som Rolex har sina gröna/röda) men det kanske inte gäller alla modeller.
Hang tag, tror jag det kallas på fackspråk.
Aha! Tack!Hang tag, tror jag det kallas på fackspråk.
Grattis till klockan!Mitt första inlägg här och tänkte bidra med en paketöppning.
Bestämde mig efter mycket velande mellan en Explorer I och en Aqua Terra att slå till på den sistnämnda, 38.5mm-varianten i blått med 8500-urverket. Ny från holländsk AD. Mycket nöjd med klockan. En del plast kvar på bilden nedan:Enda jag är fundersam på är att det inte följde med något vitfärgat Omega "seal" i boxen (som Rolex har sina gröna/röda) men det kanske inte gäller alla modeller.
Tack ännu en gång Nymans Ur för en smidig affär
Stort grattis! Känns som att du snackat/drömt om den klockan i några år nu Kul att du klippte till på en
En klassiker av rang. Grattis!Igår anlände äntligen min nya klocka.
Helnöjd, denna kommer följa med mig länge.
Fast nu var klockan till far. Hjälpa honom bara med affären
Okej jag förstår. Du får se till att låna den ibland
Kör en liten snabb öppning, hämtade denna för två dagar sedan
Bildbomb...
Panerai Radiomir S.L.C 3 Days
47mm kärlek.
Tack!Grymt fin! Grattis
Mycket fint! Grattis!Igår anlände äntligen min nya klocka.
Helnöjd, denna kommer följa med mig länge.