Well done, Steff!Vi kör en till paketöppning tycker jag. Snabbt då jag har massa mail att svara på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Well done, Steff!Vi kör en till paketöppning tycker jag. Snabbt då jag har massa mail att svara på
Snyggt, ser trevlig ut, bara att gratuleraAldrig haft sug för en årsklocka men fick ryck.
Riskakor och tvättmedel från Ica?
Datejust, gillar jag den inte får den åka på tjejens arm. Såhär långt helt okej!
Rolex 16234
Hang tag, tror jag det kallas på fackspråk.
Jubilee och slät ring tycker jag är det bästa kombon. Roulette date är ett måste. Grattis!Ny DJ med jubilee. Ägt en DJ tidigare med jubilee och alltid slås jag över vilket mästerverk deras länk är. Tyvärr var det fel dag att visa de fantastiska kontrasterna i roulette date mot den blå tavlan.
Feeeeeeet!Ville ha lite mer bredd i samlingen. Min Rolex Submariner 14060 åkte ut, den funkade till allt så den blev lite tråkig...
En dykare skulle ändå in då jag sedan tidigare använder en röd Jaeger-LeCoultre Reverso och en vintage Rolex Datejust 1601 från 1964 och därmed behöver en beater. Men denna gång något mer "eget". Något mer funktionsspecifikt. Något som signalerar klocknörd. En Omega Ploprof 1200.
En äkta dykare.
Ville ha lite mer bredd i samlingen. Min Rolex Submariner 14060 åkte ut, den funkade till allt så den blev lite tråkig...
En dykare skulle ändå in då jag sedan tidigare använder en röd Jaeger-LeCoultre Reverso och en vintage Rolex Datejust 1601 från 1964 och därmed behöver en beater. Men denna gång något mer "eget". Något mer funktionsspecifikt. Något som signalerar klocknörd. En Omega Ploprof 1200.
En äkta dykare.
Ha! Visst är den där fantastisk? Bara älskar den.Efter alla bilder på nya Tudor BB36 fanns det egentligen bara en sak att göra....
Ville ha lite mer bredd i samlingen. Min Rolex Submariner 14060 åkte ut, den funkade till allt så den blev lite tråkig...
En äkta dykare.
Stenhård, gillar Agnelli-stilen med klockan utanpå ärmen! GratulerarVille ha lite mer bredd i samlingen. Min Rolex Submariner 14060 åkte ut, den funkade till allt så den blev lite tråkig...
En äkta dykare.
Grym! Hur känns den på handleden?
Grattis, riktigt fin! Har för övrigt upplevt liknande bemötande på Bergströms i Malmö. Har inte köpt där, mest för att de var så pass nonchalanta och gränsvis otrevliga när man var där för "enklare" ärenden såsom trycktesterInleder helgen med att plocka ut en helt ny 116000.helt makalös grym klocka, älskar den blåa tavlan. Dock så var det första gången och sista gången jag handlar på Bergströms ur Gbg, riktigt tråkig bemötande och dålig service. För mig är det stort att köpa en helt ny rolex men för dom så kändes det som om man handla en billig ur & penn klocka
Tack det är riktigt tråkigt när det blir så, Alla är värda ett trevlig bemötande och bra service.Grattis, riktigt fin! Har för övrigt upplevt liknande bemötande på Bergströms i Malmö. Har inte köpt där, mest för att de var så pass nonchalanta och gränsvis otrevliga när man var där för "enklare" ärenden såsom trycktester
Den växer mer och mer i mina ögon! Trevlig start på helgen Grattis!Inleder helgen med att plocka ut en helt ny 116000.helt makalös grym klocka, älskar den blåa tavlan. Dock så var det första gången och sista gången jag handlar på Bergströms ur Gbg, riktigt tråkig bemötande och dålig service. För mig är det stort att köpa en helt ny rolex men för dom så kändes det som om man handla en billig ur & penn klocka
Snacka om en riktig dykare, grattis! Så grymt cooool!!Ville ha lite mer bredd i samlingen. Min Rolex Submariner 14060 åkte ut, den funkade till allt så den blev lite tråkig...
En äkta dykare.
Varför köpte du den då?Inleder helgen med att plocka ut en helt ny 116000.helt makalös grym klocka, älskar den blåa tavlan. Dock så var det första gången och sista gången jag handlar på Bergströms ur Gbg, riktigt tråkig bemötande och dålig service. För mig är det stort att köpa en helt ny rolex men för dom så kändes det som om man handla en billig ur & penn klocka
Grattis kul att både du och jag landade en 116000 efter diskussioner på gtgn!Inleder helgen med att plocka ut en helt ny 116000.helt makalös grym klocka, älskar den blåa tavlan. Dock så var det första gången och sista gången jag handlar på Bergströms ur Gbg, riktigt tråkig bemötande och dålig service. För mig är det stort att köpa en helt ny rolex men för dom så kändes det som om man handla en billig ur & penn klocka
Inleder helgen med att plocka ut en helt ny 116000.helt makalös grym klocka, älskar den blåa tavlan. Dock så var det första gången och sista gången jag handlar på Bergströms ur Gbg, riktigt tråkig bemötande och dålig service. För mig är det stort att köpa en helt ny rolex men för dom så kändes det som om man handla en billig ur & penn klocka
Inleder helgen med att plocka ut en helt ny 116000.helt makalös grym klocka, älskar den blåa tavlan. Dock så var det första gången och sista gången jag handlar på Bergströms ur Gbg, riktigt tråkig bemötande och dålig service. För mig är det stort att köpa en helt ny rolex men för dom så kändes det som om man handla en billig ur & penn klocka
Tack, var det du som hade den fina vintage omegan från sin morfar? Och grattis till dig!Grattis kul att både du och jag landade en 116000 efter diskussioner på gtgn!
Köpte det mest för att jag orkade inte leta, ringa runt. Och tänkte väl att det skulle bli bättre bemötande när man väl kom till skälva dealen. Jag förväntar mig att man blir bra bemött och får en trevlig upplevelse när man handlarVarför köpte du den då?
Och vad förväntar du dig?
Anledningen till att jag frågar är för att jag tror att det finns en skev bild av vad man kan förvänta sig när man köper typ en Rolex i stål.Köpte det mest för att jag orkade inte leta, ringa runt. Och tänkte väl att det skulle bli bättre bemötande när man väl kom till skälva dealen. Jag förväntar mig att man blir bra bemött och får en trevlig upplevelse när man handlar
Fina bilder, alltid klockor av klass - @Ernesto helt enkeltVille ha lite mer bredd i samlingen. Min Rolex Submariner 14060 åkte ut, den funkade till allt så den blev lite tråkig...
En äkta dykare.
Om du upplever att de inte är trevliga, då är det väl ett problem. Men jag tror som sagt att många kliver in och köper stålrolex och förväntar sig att butiken ska dra ut röda mattan och bjuda på skumpa etc..Jo kaffe fick jag iaf kanske jag som har skev bild och tycker att 47tusen är mycket för en klocka och förväntar mig bättre service. Köpte en klocka på Hanssons ur på Frölunda för 5000kr fick extra hirsch band och kaffe och ett väldigt trevligt bemötande utan krångel.