• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Här kommer dagens öppning.

Stor knose - vatusan kan det vara...?

Aha! Och istället wristshot kommer här ett boxshot:

image.jpg

Återkommer med recension om funktion mm. Hittills kan sägas att service och logistik från Designhuette är top notch. Dock något märke på boxen och lite kineskänsla i finishen som drar ner betyget något. Oklart om ursprung är EU eller det stora landet i öster. Köptes mest på form och design.

/Tome

Ähh! Va tusan - funkade visst inte att lägga in bilder och text om vartannat. Orkar inte göra om... :grumpy:

Ok, min första paketöppning på KS - får se om ni gillar vad jag har att komma med idag. :)

Anonym svart låda...
2eja2egy.jpg

uhu9e6yq.jpg

Begränsad upplaga om 168 enheter - alltid trevligt
my9u4e5y.jpg

Fin, blank låda
ere4a9ar.jpg

Garanti k& manual - lär inte läsa mycket i dem
y2a5amar.jpg

Timinginfo, signerad av ansvarig urmakare
gune5asa.jpg

Här har vi visst skatten - en Alexander Shorokhoff "Watch Dandy". Tavlan är svart, med fint rutmönster, och såklart det upphöjda mönstret i stål. Helt omöjligt att göra den rättvisa på bild. Inser att designen inte faller alla i smaken - men jag gillar AS minst sagt unika stil. Tror inte det finns en tråkig modell från den mannen.
ge5unyga.jpg

Graverat bakstycke
3e7upuqa.jpg

På armen
8yjedytu.jpg

Vad tycks?

Tillbaka
Topp