Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka men måste också berömma skorna som ser trevliga ut, är det C&J eller vad är det?
Aah, fredag och paketöppning.
Inte klocka denna gång men väl en klocklåda från Dulwich.
Den är redan full...
Bra med låda för band.
Blev knappt 1300kr med frakt från UK. Verkar vara bra kvalitet. Ska ta bort en del av mellanväggarna i bandlådan för att rymma mera band.Vad gick denna på? Grymt med lådor för banden!
Blev knappt 1300kr med frakt från UK. Verkar vara bra kvalitet. Ska ta bort en del av mellanväggarna i bandlådan för att rymma mera band.
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00913Y3TQ/ref=redir_mdp_mobile?ref_=pe_385721_37038051_TE_dp_1
Aah, fredag och paketöppning.
Inte klocka denna gång men väl en klocklåda från Dulwich.
Den är redan full...
Bra med låda för band.
Jaha se där, tyckte de såg inte såg ut som loake. Fina hur som, kul med folk som köper vettiga skor OCH klockor!Det är ett par gamla fyllebrouges! Loake Bukingham. Rengjorde dom med lite renomat men orkade inte riktigt putsa om dom igen.
Jag har inte visat en enda klocka här men idag fick jag hem denna. Wrist shot direkt. Jag är väldigt nöjd faktiskt.
#blancpain #fiftyfathoms #concept2000
Jag har inte visat en enda klocka här men idag fick jag hem denna. Wrist shot direkt. Jag är väldigt nöjd faktiskt.
#blancpain #fiftyfathoms #concept2000
Efter en sväng förbi ett soligt Göteborg under gårdagen kom jag hem med denna idag!
Äntligen funnen, och hemma hos pappa.
Stiligt!
Idag är dagen. Idag är dagen jag gjorde mitt första riktiga klockköp.
Vad det blev följer i nedanstående bildspel..
Min studentpresent slutade som inget annat än en Rolex Sub från 06, grattis till mig!
Och tack för ett grymt forum som givit mig stor vetskap inom horologins alla sidor!
Marcus S
Grattis!
Men vridringen. För i h-vete! Vridringen!
Snyggt!Ja! Då var det äntligen dags för min tur! Studenten 2014 gick av stapeln i fredags!
Det börjar ta sig! Kliar i fingrarna nu..
Porr....
Där har vi pärlan!
Många bilder ska det vara
I alla olika vinklar
"The official wrist shot!"
Sista bilden, mycket nöjd.
Longines HydroConquest 41mm automatic. Nu kan jag äntligen vara mer delaktig, när det finns något att vara delaktig med så att säga! Trevlig måndag på er
Så jefla snygg! Snart får vi köra en liten ingenjörs-GTG!Idag kom dagen då jag fick ansluta mig till klubben..
Nu tror jag vi har alla tavlorna på forumet!