TimeDealer
Basic
Snyggt!!Som ett barn på julafton
Vilken är det tro?
Här kommer skönheten
Omega Seamaster Aqua Terra 150m Master Co-Axial 41.5mm Svart/Stål
231.10.42.21.01.003
Tack för mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!!Som ett barn på julafton
Vilken är det tro?
Här kommer skönheten
231.10.42.21.01.003
Tack för mig!
Riktigt frän! Var handlade du den?Har varit sugen på ett bordsur från Qlocktwo ett bra tag, idag var det dags!
Snygg! Grattis.Min första Seiko, straight from Japan.
Av någon märklig anledning så blev denna bilden väldigt gul. Kämpa Nexus!
Cool! GrattisHar varit sugen på ett bordsur från Qlocktwo ett bra tag, idag var det dags!
Jälmers, finns nog på Jarl Sandin i Gbg också!Riktigt frän! Var handlade du den?
Väldigt snygg!Som ett barn på julafton
Vilken är det tro?
Här kommer skönheten
231.10.42.21.01.003
Tack för mig!
Grattis! fast, fan, sån vill ju jag ha! Med SEL och Lugholes.Köpt mig min första Rolex
Blev en 16710 från 2002. Så nöjd
Tomas är så jävla härlig att prata strunt med! Engströms är bäst.Grattis. Kan tyvärr hålla med om bemötandet hos Bergströms i Gbg. Rätt likgiltliga när jag 2010 hämtade ut en 16610LV. Som tur väl har jag hittat till Engströms i Jönköping som har en superservice oavsett 400:- eller 80k ärende!
Grattis! Älskar den där!
Får klämma på den över en lunch nångång!Man tackar Den är fantastisk!
Grattis! Den är riktigt nice
Eller ja, vi vet ju vad som hände sist vi tog en lunch. Har inte råd med samma sak igen! @UffeFår klämma på den över en lunch nångång!
He heEller ja, vi vet ju vad som hände sist vi tog en lunch. Har inte råd med samma sak igen! @Uffe
Grattis! Den är riktigt bra!
Grattis! Den är verkligen helrätt!
Fantastiskt fin, grattis!Fick lite pulshöjning idag.
Skulle fått FedEx-leverans hem igår men var inte hemma så gjorde en leveransadressändring till jobbet idag. Gick vid lunch lite otåligt in på "spårning" på deras hemsida och fick se att de levererat paketet någon timme tidigare, på lite fel plats och till fel person...
En handfull samtal och tre timmar hade dock paketet hittat rätt och paketöppning kunde påbörjas. Blev en Breguet 1747 BA:
Citerar mitt egna inlägg, hemkommen från rehab i Spanien nu, 110 euro för lagning(stannade och hade väldigt dålig reserv) och service så nu ska allt va grett. Brunt lädernato på nu men ska börja leta nåt finare vanligt brunt armband. Fel tråd men hade postat första i denna.Hade för bråttom för att fota vid öppnandet, hoppas det är lugnt. Jag fick iaf hem denna skönhet, bytt från ett gammalt slitet strap till nåt svart som jag hade liggandes (vet inte vad jag ska köra för nåt men förmodligen brunt läder, inte det som sitter på iaf) samt putsat/städat den lite. Min tredje tag i samlingen, mer än nöjd med denna. Morsan ska snart till Spanien så kanske ska få sig en genomgång där nere hos en liten farbror jag haft att göra med tidigare.
Anlände i dag. Microbrand. Vratislavias nya Kronograf. Mycket klocka för lite pengar känns det som. Kanske läge att återkomma i frågan om en tid.
Tack, väldigt nöjd än så länge. Behagliga att bära och kolla på. Kommer garanterat få väldigt mycket tid på armen framöver.Cool! Grattis
Snyggt! Är själv sugen på en