• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

TimeDealer

Cartier
Som ett barn på julafton :)

IMG_3177.JPG


Vilken är det tro?

IMG_3180.JPG


Här kommer skönheten

IMG_3181.JPG


IMG_3185.JPG


Omega Seamaster Aqua Terra 150m Master Co-Axial 41.5mm Svart/Stål
231.10.42.21.01.003

Tack för mig!
Snyggt!!
 

Nicklas H

Cartier
Fick lite pulshöjning idag.

Skulle fått FedEx-leverans hem igår men var inte hemma så gjorde en leveransadressändring till jobbet idag. Gick vid lunch lite otåligt in på "spårning" på deras hemsida och fick se att de levererat paketet någon timme tidigare, på lite fel plats och till fel person...

En handfull samtal och tre timmar hade dock paketet hittat rätt och paketöppning kunde påbörjas. Blev en Breguet 1747 BA:

WP_20161012_22_52_02_Pro.jpg

WP_20161012_18_07_36_Pro.jpg

WP_20161012_18_08_02_Pro - 2.jpg
Fantastiskt fin, grattis!
 

Hififredde

Breitling
Hade för bråttom för att fota vid öppnandet, hoppas det är lugnt. Jag fick iaf hem denna skönhet, bytt från ett gammalt slitet strap till nåt svart som jag hade liggandes (vet inte vad jag ska köra för nåt men förmodligen brunt läder, inte det som sitter på iaf) samt putsat/städat den lite. Min tredje tag i samlingen, mer än nöjd med denna. Morsan ska snart till Spanien så kanske ska få sig en genomgång där nere hos en liten farbror jag haft att göra med tidigare.
DSC_1313.JPG
DSC_1315.JPG
Citerar mitt egna inlägg, hemkommen från rehab i Spanien nu, 110 euro för lagning(stannade och hade väldigt dålig reserv) och service så nu ska allt va grett. Brunt lädernato på nu men ska börja leta nåt finare vanligt brunt armband. Fel tråd men hade postat första i denna.
1476901254833-603389387.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Anlände i dag. Microbrand. Vratislavias nya Kronograf. Mycket klocka för lite pengar känns det som. Kanske läge att återkomma i frågan om en tid.

Kul! Hade den blå i förra generationen, minns jag gav typ 700kr x2 (en för pre order plats och den andra när den skulle skickas) så kändes typ gratis. Tyckte också den imponerade! Rolig design :)
 
Topp