Carlspecial
Friends of KS
Så jäkla grym! Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla grym! Grattis
Fler och fler som inser storheten i nya 214270. Grymt!Här har vi min första Rolex , jag hämtade ut den igår från en AD i Stockholm. Jag är förälskad i klockan!
Citerar mitt egna inlägg, hemkommen från rehab i Spanien nu, 110 euro för lagning(stannade och hade väldigt dålig reserv) och service så nu ska allt va grett. Brunt lädernato på nu men ska börja leta nåt finare vanligt brunt armband. Fel tråd men hade postat första i denna.
Brutal!Nytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9
Nu snackar vi AR!! Rolig klocka
Här har vi min första Rolex , jag hämtade ut den igår från en AD i Stockholm. Jag är förälskad i klockan!
Svårt att inte älska den dära klockan. En av mina favoriter utöver den äldre aqua terran! Någon gång ska jag köpa en explorer.
Grym!Nytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9
Mycket tuff!Nytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9
Ser tung utNytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9
Hur länge var den borta?Äntligen är kompisen tillbaka från service. Som jag har långtat!
Knappt tre veckor..Hur länge var den borta?
Det var inte farligKnappt tre veckor..
Nytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9
Grym!Nytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9
Älskar sekunden, pressasHur upplevs sekundvisaren när det är kvarts i olja?
Galet snygg den där, grattis!Kör min första paketöppning här på KS. Klockan jag presenterar idag blev lite utav ett spontanköp i väntan på mitt första "riktiga" köp. Har en stor fallenhet för vintage och hoppas att detta blir en keeper.
Nu kör vi bilder!
Tackar, gillar den "nitade" länken.Galet snygg den där, grattis!
Älskar sekunden, pressas
hårt genom oljan för att backa lite.
Varje sekund är kämpa, kämpa, you CAAN dooooo it
Åh fy satan va cool den där var!! Vad är det för diameter?Kör min första paketöppning här på KS. Klockan jag presenterar idag blev lite utav ett spontanköp i väntan på mitt första "riktiga" köp. Har en stor fallenhet för vintage och hoppas att detta blir en keeper.
Nu kör vi bilder!
Kommer ganska många i veckan i dagens o just nu trådenHärligt! Bjuder du på ett handledsskott?
Schysst! Den mäter 36mmÅh fy satan va cool den där var!! Vad är det för diameter?
Cool klocka, grattisNytt för mig, första...
Sinn oljefylld UX S GSG9