GrattisTyckte jag förtjänade något nytt efter hårt arbete har alltid varit sugen på denna sedan släppet med fick tummen ur nu.
Tudor black bay black. UnderskattaDock klocka, får se hur länge denna sitter säkert..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisTyckte jag förtjänade något nytt efter hårt arbete har alltid varit sugen på denna sedan släppet med fick tummen ur nu.
Tudor black bay black. UnderskattaDock klocka, får se hur länge denna sitter säkert..!
Tyckte jag förtjänade något nytt efter hårt arbete har alltid varit sugen på denna sedan släppet med fick tummen ur nu.
Grymt! Den gröna tavlan är skitcool. Grattis!Det blev en bra vecka. I tisdags köptes det en Rolex Oyster Perpetual 114200 olive green i den eleganta storleken 34mm. Sitter ungefär som en gammal Rolex Datejust 160X. Gillar att den inte blingar alls som de flesta andra moderna klockorna från Rolex... Visste ni att det var Oyster Perpetual som var uppe på Mount Everest och inte Explorern som många tror? Den sistnämnda inspirerades av Oyster Perpetual och modellen lanserades strax efter bestigningen.
Ett under att vi fortfarande kan köpa gentlemannastorlekar från Rolex idag
Dagen efter köptes en Longines COSD L2.832.4. En klocka som jag har haft mina ögon på under någon månad. En nytolkning på Longines gamla klocka för fallskärmsjägarna. Härligt blånerade visare med krämig tavla.
Trevlig klocka ☺. GrattisMitt paketöppnings-inlägg. Certina DS Action Automatic Diver.
Trevlig klocka ☺. Grattis
Bra där! Grattis!Det blev en bra vecka. I tisdags köptes det en Rolex Oyster Perpetual 114200 olive green i den eleganta storleken 34mm. Sitter ungefär som en gammal Rolex Datejust 160X. Gillar att den inte blingar alls som de flesta andra moderna klockorna från Rolex... Visste ni att det var Oyster Perpetual som var uppe på Mount Everest och inte Explorern som många tror? Den sistnämnda inspirerades av Oyster Perpetual och modellen lanserades strax efter bestigningen.
Dagen efter köptes en Longines COSD L2.832.4. En klocka som jag har haft mina ögon på under någon månad. En nytolkning på Longines gamla klocka för fallskärmsjägarna. Härligt blånerade visare med krämig tavla.
Grattis! Mycket fin. Den svarta är min favorit.Tyckte jag förtjänade något nytt efter hårt arbete har alltid varit sugen på denna sedan släppet med fick tummen ur nu.
Schweizisk stål-dykare i helrätt prisklass, det är bara att gratulera !Mitt paketöppnings-inlägg. Certina DS Action Automatic Diver.
Schweizisk stål-dykare i helrätt prisklass, det är bara att gratulera !
Problemet är att det finns alldeles för många fina klockor i världen heheTack! Man får mycket klocka för pengarna tyckte jag, så jag slog till på en sådan! Men är svag för vissa så kanske blir nästa klocka.
Haha! Det stämmer! Borde jag kanske göra.. får ta mig en titt! Tack för tipset!Problemet är att det finns alldeles för många fina klockor i världen hehe
PS: Kolla även in Tudors Black Bay modeller !
Tröttnar du på den svarta remmen så blir den sjukt fin på ljus alternativ ,tycker jag iallafall .Jaeger LeCoultre Deep Sea kom med posten idag. Jag tror jag är kär!
Ni kan få se den på när jag lugnat ned mig lite.
Och här är skönheten på plats! Ska bli spännande att se hur många timmar det går innan jag bjuder på första repan.
Det blev en bra vecka. I tisdags köptes det en Rolex Oyster Perpetual 114200 olive green i den eleganta storleken 34mm. Sitter ungefär som en gammal Rolex Datejust 160X. Gillar att den inte blingar alls som de flesta andra moderna klockorna från Rolex... Visste ni att det var Oyster Perpetual som var uppe på Mount Everest och inte Explorern som många tror? Den sistnämnda inspirerades av Oyster Perpetual och modellen lanserades strax efter bestigningen.
Grymt! Den gröna tavlan är skitcool. Grattis!
Tröttnar du på den svarta remmen så blir den sjukt fin på ljus alternativ ,tycker jag iallafall .
Snygg på mocka bandmed=)
Landade en ny klocka i samlingen i en bytes deal.
Blir kul o prova en i maxi case ett tag, 116613LN
Riktigt fin. Är sugen på en likadan. Är med i min villha-lista åtminstone.Tyckte jag förtjänade något nytt efter hårt arbete har alltid varit sugen på denna sedan släppet med fick tummen ur nu.
Det blev en bra vecka. I tisdags köptes det en Rolex Oyster Perpetual 114200 olive green i den eleganta storleken 34mm. Sitter ungefär som en gammal Rolex Datejust 160X. Gillar att den inte blingar alls som de flesta andra moderna klockorna från Rolex... Visste ni att det var Oyster Perpetual som var uppe på Mount Everest och inte Explorern som många tror? Den sistnämnda inspirerades av Oyster Perpetual och modellen lanserades strax efter bestigningen.
Snyggt! Grattis kingen! Det var på tiden..och så fick man äntligen tummen ur. Idag blev det ett efterlängtat nyköp.
116234 med silvertavla och roulettdatum.
Helnöjd, oroligt fin pjäs! Återkommer efter midnatt med ytterligare bildmaterial, efter att datumet slagit om.
Vilken jäkla grej! Grattis till köpet!..och så fick man äntligen tummen ur. Idag blev det ett efterlängtat nyköp.
Helnöjd, oroligt fin pjäs! Återkommer efter midnatt med ytterligare bildmaterial, efter att datumet slagit om.
Snyggt! Grattis kingen! Det var på tiden
Vilken jäkla grej! Grattis till köpet!
Som utlovat
Bra kombo!Som utlovat
Grattis! Väldigt väldigt snygg!..och så fick man äntligen tummen ur. Idag blev det ett efterlängtat nyköp.
Gillar att du har bra koll, snart dags... blir en egen tråd denna gångenDags snart? @MissDatejust
Riktigt bra! Den gröna är jävligt läcker. Perfekt som klänningsklocka!Det blev en bra vecka. I tisdags köptes det en Rolex Oyster Perpetual 114200 olive green i den eleganta storleken 34mm. Sitter ungefär som en gammal Rolex Datejust 160X. Gillar att den inte blingar alls som de flesta andra moderna klockorna från Rolex... Visste ni att det var Oyster Perpetual som var uppe på Mount Everest och inte Explorern som många tror? Den sistnämnda inspirerades av Oyster Perpetual och modellen lanserades strax efter bestigningen.