Landade en ny klocka i samlingen i en bytes deal.
Blir kul o prova en i maxi case ett tag, 116613LN
Grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Landade en ny klocka i samlingen i en bytes deal.
Snygg landning! Grattis till den godingen.Landade en ny klocka i samlingen i en bytes deal.
Jaeger LeCoultre Deep Sea kom med posten idag. Jag tror jag är kär!
Ni kan få se den på när jag lugnat ned mig lite.
Den är fantastisk...grattis som faan!Jaeger LeCoultre Deep Sea kom med posten idag. Jag tror jag är kär!
GrattisVarje gång en ny dinka kommer in i samlingen lovar jag dyrt o heligt att vara ambitiös med att lägga upp bilder på tråden. Varje fång misslyckas jag då ivern alltför ofta tar överhand. Så hatten av, ni som har balansen o sinnesnärvaron att dokumentera paketöppningen.
En halv sjaskig bild på mitt nyförvärv blir det i vart fall så håll till godo
Med taskig ljussättning kanske jag bör hjälpa er på traven med att det är en Hulk 116610lv
Fantastisk! Grattis!Jaeger LeCoultre Deep Sea kom med posten idag. Jag tror jag är kär!
@Speedy Gonzales otroligt fin, fått första repan ännu?
Underbar, stort grattis.Jaeger LeCoultre Deep Sea kom med posten idag. Jag tror jag är kär!
Sweet. grattis!Och här är skönheten på plats! Ska bli spännande att se hur många timmar det går innan jag bjuder på första repan.
Sweet. grattis!
På jobbet tycker de att du har två likadana klockor, en sliten och en ny?
Ok???Yes broder, finns inte mer som jag vill har, har testat det mesta som jag ville testa. Färg, material, sorters av klockor och kommit fram till att Subbarna matcha det jag vill har
Säljer du inte båda?Vad ska jag med 2st till
Säljer du inte båda?
Den andra skall du väl ha till att byta tillbaka din Guld OmegaNej står ju bara en av de
är det en framtidsklocka? Enligt annonsen är den inte uttagen ännu?Vad ska jag med 2st till
är det en framtidsklocka? Enligt annonsen är den inte uttagen ännu?
Ja . Bara att börja veva då! ju gigantisk skillnad!På jobbet har de lite rätt! Jag har en Speedmaster från -69 och en från -80. Den senare är i nyskick, den tidigare not so much.
...om det är min nya JLC och min gamla Speedy de syftar på, då blir jag bara förbannad!
På jobbet har de lite rätt! Jag har en Speedmaster från -69 och en från -80. Den senare är i nyskick, den tidigare not so much.
Ja . Bara att börja veva då! ju gigantisk skillnad!