Grymt fin! Måste ha varit en riktigt bra och speciell milstolpeGrymt fin klocka! Grattis till både klocka och framgång!
Allt gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin! Måste ha varit en riktigt bra och speciell milstolpeGrymt fin klocka! Grattis till både klocka och framgång!
Vad är det för storlek?Ett första stapplande steg in i både Tudor-världen och in i gubb-världen med two-tone. En Date+Day jumbo. Perfekt storlek, underbar tavla. Får se hur det här guldet känns med tiden.
Och ref?Vad är det för storlek?
Det är en 7019/3 38 mm, precis de där 2 mm extra som skulle gett en 36mm Rolex lagom närvaro på (den småfeta) handleden. Med det sagt så kommer jag nog landa i en 36 mm Daydate en gång i tiden om ekonomin tillåter.Vad är det för storlek?
Tack.Det är en 7019/3 38 mm, precis de där 2 mm extra som skulle gett en 36mm Rolex lagom närvaro på (den småfeta) handleden. Med det sagt så kommer jag nog landa i en 36 mm Daydate en gång i tiden om ekonomin tillåter.
Gratulerar! Mycket trevlig klocka.
Den där är grym! Grattis!
Härlig! Dom har verkligen inte sparat på någonting när det gäller förpackning, tycker det gör det lilla extra för hela upplevelsenFick dem denna Certina idag
Många lådor ...
Lyckades inte få ner den igen efter att tagit upp den... nåja den får ligga ovanpå
Bra val! Grattis
Sicken julklapp , riktigt nice. Stort grattis.Fick en fin julklapp Chopard L.U.C 1937 twist
Tack har aldrig varit speciellt intresserad av Chopard o hade nog själv aldrig köpt nån. Men är sjukt nöjd den är väldigt fin!Sicken julklapp , riktigt nice. Stort grattis.
Gratulerar till en riktig Kanonklocka
Jävligt Nice. Börjar bli väldigt sugen på PO, dock mindre size för min del. Grattis!
Gratulerar! Mycket trevlig klocka.
Bra val! Grattis
Gratulerar till en riktig Kanonklocka
Stor tumme upp. Underbar klocka och grattis till ett mycket fint köp.
Tack skall ni ha ! Min första PO. Känns väldigt solid, närmast oförstörbar Färgen känns helt rätt också. Loggade in och kollade testprotokollet från METAS...Jävligt Nice. Börjar bli väldigt sugen på PO, dock mindre size för min del. Grattis!
Den där var inte dum! Kommer den ut på k/s så har du nog en spekulant här!Ett första stapplande steg in i både Tudor-världen och in i gubb-världen med two-tone. En Date+Day jumbo. Perfekt storlek, underbar tavla. Får se hur det här guldet känns med tiden.
Grattis! Min absoluta drömklocka, vad är det för årsmodell?Var och köpte en lite sen present till mig själv idag!
Tack! årsmodell 1999Grattis! Min absoluta drömklocka, vad är det för årsmodell?
Speciellt ND, bra val. Grattis!Har hållt mig undan från tråksub i många år men till slut gav jag efter, den är ju riktigt bra i sin enkelhet
Speciellt ND, bra val. Grattis!