Min tredje Omega, men första Speedy. Kärlek direkt. Tack @ROB-1832 för kanonservice! Den här ska jag slita med hälsan.
Grattis ☺.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min tredje Omega, men första Speedy. Kärlek direkt. Tack @ROB-1832 för kanonservice! Den här ska jag slita med hälsan.
Idag kom paketet efter lite väntetid på Fedex. Stort tack till @MLP som kunde ta emot klockan och leverera den till mig på lunchen
Vit box...
Vad sjutton...
Snart...
Sub!
Min första Rolexnoch jag är riktigt nöjd Tack till @Patrik Sinn för tipset av handlare.
God natt!
Gratis till en härlig TrioMin tredje Omega, men första Speedy. Kärlek direkt. Tack @ROB-1832 för kanonservice! Den här ska jag slita med hälsan.
Grattis, bör vara en speciell känsla.Då har första pannan landat
Det är lite kul var inne på att köpa en för 3 år sedan men provade en 312a och tyckte den vart klumpig då. Denna är lite tunnare och det är något charmigt med PaneraiGrattis, bör vara en speciell känsla.
Idag kom min Tudor Prince Oysterdate 74000N, har varit ute efter en ett tag och det slutade med att jag köpte den från en Japansk handlare eftersom det blev billigare oavsett moms och tullavgift. Min ambition är att botanisera mig igenom Tudors 80-90-tal och köpa en Tudor Submariner 79090 och en Tudor Prince Date Chrono inom kort, då jag gillar Tudor starkt och tycker dem är grovt undervärderade samt lite av en doldis. Som priserna på Tudor subs har ökat senaste året så tänker jag mig att det är en vettig investering dessutom, inte för att jag bryr mig om det men i alla fall. Åter till klockan. Beställde den lite impulsartat från en för mig tveksam hemsida, läste på en del om dem och hittade ingenting som skulle tyda på att dem inte var kosher. Hade en del dialog med dem men svaren kändes rätt generiska, inte helt ovanligt kan jag tänka mig från en Japansk kundsupport.
Klockan var billig, det får man säga, och den har blivit polerad, vilket jag inte bryr mig speciellt mycket om, tro det eller ej, kanske inte har fallit tillräckligt ner i träsket än. Den var enligt handlaren beskriven som Pre-owned med få repor, condition "A". Den har mer repor på glaset än vad jag förväntade mig men jag är på det stora hela väldigt nöjd med klockan och var ändå fullt inställd på att den ska in på service inom en snar framtid. Otroligt skön känsla i kronan, superfin dial, bra tyngd i länken även om jag dessvärre måste justera den innan jag kan använda den.
Eftersom jag har lanserat mig själv som KS-användaren med minst handleder så måste jag säga att jag är grymt nöjd med storleken på 34mm exklusive krona, även om den känns liten i relation till min Black Bay är det kanske egentligen 34-36 mm jag är mest bekväm med och som går i linje med min stil. I klockan sitter en arbetshäst med namnet 2824-2. På bilderna ser den mer repad ut än vad den de facto är.
Snyggt!Idag kom min Tudor Prince Oysterdate 74000N, har varit ute efter en ett tag och det slutade med att jag köpte den från en Japansk handlare eftersom det blev billigare oavsett moms och tullavgift. Min ambition är att botanisera mig igenom Tudors 80-90-tal och köpa en Tudor Submariner 79090 och en Tudor Prince Date Chrono inom kort, då jag gillar Tudor starkt och tycker dem är grovt undervärderade samt lite av en doldis. Som priserna på Tudor subs har ökat senaste året så tänker jag mig att det är en vettig investering dessutom, inte för att jag bryr mig om det men i alla fall. Åter till klockan. Beställde den lite impulsartat från en för mig tveksam hemsida, läste på en del om dem och hittade ingenting som skulle tyda på att dem inte var kosher. Hade en del dialog med dem men svaren kändes rätt generiska, inte helt ovanligt kan jag tänka mig från en Japansk kundsupport.
Klockan var billig, det får man säga, och den har blivit polerad, vilket jag inte bryr mig speciellt mycket om, tro det eller ej, kanske inte har fallit tillräckligt ner i träsket än. Den var enligt handlaren beskriven som Pre-owned med få repor, condition "A". Den har mer repor på glaset än vad jag förväntade mig men jag är på det stora hela väldigt nöjd med klockan och var ändå fullt inställd på att den ska in på service inom en snar framtid. Otroligt skön känsla i kronan, superfin dial, bra tyngd i länken även om jag dessvärre måste justera den innan jag kan använda den.
Eftersom jag har lanserat mig själv som KS-användaren med minst handleder så måste jag säga att jag är grymt nöjd med storleken på 34mm exklusive krona, även om den känns liten i relation till min Black Bay är det kanske egentligen 34-36 mm jag är mest bekväm med och som går i linje med min stil. I klockan sitter en arbetshäst med namnet 2824-2. På bilderna ser den mer repad ut än vad den de facto är.
Tack! Jag gillar den starkt.Snyggt!
Jämfört med i Sverige så är det ju bra, listar 30' här. Grattis, trevlig klocka!Inte världsbilligt - runt 17'....
När det inte finns något på KS får man leta på andra platser. Första rolexen jag plastar av
Tackar!Den är grym!
Bra val!När det inte finns något på KS får man leta på andra platser. Första rolexen jag plastar av
Bästa klockan som finns och ND ska det vara. Grattis.Har hållt mig undan från tråksub i många år men till slut gav jag efter, den är ju riktigt bra i sin enkelhet
Jäklar så fin, grattis!En liten unboxing i pausen på uppesittarkvällen
Är otroligt nöjd med nyförvärvet för övrigt!
God jul!
Patek Philippe Aquanaut 5167!!
Fler bilder tack! o stort grattis!Precis fått hem min bp ff 5015 och monterat på ett gummi.
Försökte bif bilder men gick inteFler bilder tack! o stort grattis!
Försökte bif bilder men gick inte
Det var bättre när jag slapp se skiten......Nu gick det bifoga