Wboy
Silver
Grymt! Ångrar jag drog ut på det sådär när jag köpte min. verkligen lät dem förföra mig...Sådärja, dags att ta plats i Rolexklubben! Batman flyger högt i Meloneras!
Kommer själva paketöppningen senare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Ångrar jag drog ut på det sådär när jag köpte min. verkligen lät dem förföra mig...Sådärja, dags att ta plats i Rolexklubben! Batman flyger högt i Meloneras!
Sådärja, dags att ta plats i Rolexklubben! Batman flyger högt i Meloneras!
Congratz! Är sjukt nöjd med min Batman, tycker den passar vid alla tillfällen.Sådärja, dags att ta plats i Rolexklubben! Batman flyger högt i Meloneras!
Grattis ☺.Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Gratulerar till klockan och första gångenNär det inte finns något på KS får man leta på andra platser. Första rolexen jag plastar av
Gratulerar! Sjukt fin är den.Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Bra val! Grattis!När det inte finns något på KS får man leta på andra platser. Första rolexen jag plastar av
SJUUUKT fin den där! Stort grattis till den.Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Grattis!Sådärja, dags att ta plats i Rolexklubben! Batman flyger högt i Meloneras!
Grymt fet den där! Grattis!Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Vackert!Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Gratulerar, den är riktigt bra. Är själv sugen på att slå tillIgår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Fin
Grattis till en grym klocka! Kul att se, den är ju rätt ovanlig här på forumet.bjussar på en lume shot från igår...
Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Mycket bra! GrattisIgår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Magisk, sjukt bra val att köra på 116613LB. Den tavlan i kombi med TT är stört bra, grattis!!Igår köpte jag min andra helt nya Rolex och denna gången blev det min drömklocka
Grymt! Ångrar jag drog ut på det sådär när jag köpte min. verkligen lät dem förföra mig...
Kommer själva paketöppningen senare?
Grattis! Ser att du även fick en jordgubbe till champagnen☺.
Congratz! Är sjukt nöjd med min Batman, tycker den passar vid alla tillfällen.
Grattis!
Jag hintade faktiskt om att jag såg fram emot själva öppningen i min kommentar!Alltså, vad är det ni gratulerar till, en tecknad katalogbild på en Batman och ett glas skumpa? Man kan tycka att åtminstone en bild på klockan kan vara på sin plats i en paketöppningstråd.
Jag hintade faktiskt om att jag såg fram emot själva öppningen i min kommentar!
*torkar kränkta tårar*Jag vet, ta det inte personligt!