• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

mofo

Audemars
2-Faktor
20170116_232512.jpg


Riktigt dålig paketöppning men tänkte bara säga Hej från Fru Klugel's senaste tillskott (på min arm om det nu inte framgår)

114200 34mm olive
Grattis, riktigt trevlig den.
 

Guden

Cartier
Helvete vad bra den här är.

Borstade bandhorn, borstad länk, otroligt bra tavla, rock n' rolligt elegant & fantastisk storlek.
IMG_7797.JPG
IMG_7811.JPG

20170114_214145.jpg

Lägger till en bild från inköpet.
Gillar att tavlan skiftar från olivgrön till stålgrå beroende på ljus och vinkel.
Jag ska ha en. Den hoppade precis över Omega SMP och Rolex 1601/16013 på min lista.
Kommer det en uppgradering under Basel med glidelock behöver jag inte vinna på lotto längre.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
20170114_214145.jpg

Lägger till en bild från inköpet.
Gillar att tavlan skiftar från olivgrön till stålgrå beroende på ljus och vinkel.
Fan vad kul, den är galet bra alltså! Och 34 mm är helrätt.

Fram med ett wristskott.
Jag ska ha en. Den hoppade precis över Omega SMP och Rolex 1601/16013 på min lista.
Kommer det en uppgradering under Basel med glidelock behöver jag inte vinna på lotto längre.
Det låter väldigt vettigt! Gällande glide-lock så saknar jag inte det på den här, även om jag har en 114060 som lirar sida vid sida. Jag kör inte lika tight längre, det är väl det antar jag.
 

Guden

Cartier
Fan vad kul, den är galet bra alltså! Och 34 mm är helrätt.

Fram med ett wristskott.

Det låter väldigt vettigt! Gällande glide-lock så saknar jag inte det på den här, även om jag har en 114060 som lirar sida vid sida. Jag kör inte lika tight längre, det är väl det antar jag.
Men tight är bra. När man känner för det. No pun intended.
Ser fram emot fina wristshots, får stalka dig lite mer än vanligt. ;)
 

Klugel

Omega
Jag ska ha en. Den hoppade precis över Omega SMP och Rolex 1601/16013 på min lista.
Kommer det en uppgradering under Basel med glidelock behöver jag inte vinna på lotto längre.

Klockan är sjukt snygg, men det är min fru som köpt den (även hon sjukt snygg ) så vi får se om hon bjuder på några wrist shots framöver.
Dock oklart om det är hon eller jag som är mest "eld och lågor" över den nya familjemedlemen!
 

MattNatt

Cartier
Kunde inte sagt det bättre själv :angel:
Stort grattis! The great 80's is back! :cool:

Nämen! Great minds think alike och allt det där.. ;)
Jag köpte min Casio AE-1200WHD-1AVEF på infall. Jag hade tråkigt. Kostar ingenting och jag får härliga vibbar från 80-talet av den. Går den sönder gör det inget, bara att köpa ny. Tänkte även köpa terrorist-Casion samtidigt men insåg att den kommer se alldeles för liten ut på min stora handled.
Nåja, här kommer skönheten:

IMG_2304.JPG
IMG_2305.jpeg
IMG_2306.jpeg
IMG_2307.jpeg
IMG_2310.jpeg

Taadaaa! :cigar:
 

Silvferlejon

Cartier
Här vankas paketöppning ! Måste ju ha en här på forumet kallad beeeeeeter
IMG_4821.JPG
IMG_4822.JPG
Som sig bör !
IMG_4823.JPG

Alltid en speciell känsla vid den gröna boxen !

IMG_4824.JPG

Lika spännande som att se två enhjulingscyklande jongleringsclowner på ett barnkalas!

IMG_4825.JPG

11111116666600000 sea-dweller deeeeeeepsea

IMG_4826.JPG

En macho klocka ! Äntligen kan jag dyka/bada på 3900 meter och se tiden och datum, har ju haft problem med att inte kunnat det tidigare.
kommer säkert le ett par dagar nu !
Tackar för visat intresse!
Vill även tacka @Charles_ för god handel.
 

Bilagor

  • IMG_4823.JPG
    IMG_4823.JPG
    47.7 KB · Visningar: 20

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Cirka 9 månader sen nu, men minns att jag var så exalterad att jag tog ett paketöpptningsmontage trots att jag inte delade det med någon. Kan lika gärna dela det nu. Min första Omega, en FOIS:
tc6PbYu.jpg

4sH7tyO.jpg

7CR6Oyu.jpg

A0QBx7Q.jpg


Hade gått och letat efter den "perfekta" nya Speedmastern länge, sen fick jag syn på FOIS. Två veckor senare tog jag bilderna.
Varje gång jag ser en Omega-box då lackar jag på Breitling...
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Här vankas paketöppning ! Måste ju ha en här på forumet kallad beeeeeeter
IMG_4821.JPG
IMG_4822.JPG
Som sig bör !
IMG_4823.JPG

Alltid en speciell känsla vid den gröna boxen !

IMG_4824.JPG

Lika spännande som att se två enhjulingscyklande jongleringsclowner på ett barnkalas!

IMG_4825.JPG

11111116666600000 sea-dweller deeeeeeepsea

IMG_4826.JPG

En macho klocka ! Äntligen kan jag dyka/bada på 3900 meter och se tiden och datum, har ju haft problem med att inte kunnat det tidigare.
kommer säkert le ett par dagar nu !
Tackar för visat intresse!
Vill även tacka @Charles_ för god handel.

Fet, grattis!
 

Kson

Patek
2-Faktor
Här vankas paketöppning ! Måste ju ha en här på forumet kallad beeeeeeter
IMG_4821.JPG
IMG_4822.JPG
Som sig bör !
IMG_4823.JPG

Alltid en speciell känsla vid den gröna boxen !

IMG_4824.JPG

Lika spännande som att se två enhjulingscyklande jongleringsclowner på ett barnkalas!

IMG_4825.JPG

11111116666600000 sea-dweller deeeeeeepsea

IMG_4826.JPG

En macho klocka ! Äntligen kan jag dyka/bada på 3900 meter och se tiden och datum, har ju haft problem med att inte kunnat det tidigare.
kommer säkert le ett par dagar nu !
Tackar för visat intresse!
Vill även tacka @Charles_ för god handel.

Grattis ☺.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
IMG_1299.JPG

Vi har sett den förut minst sagt. Detta är min tredje i ordningen - återvänder alltid till denna och undrar över varför jag sålde den förra. Känns helt hemma redan - tickar fram de första timmarna på min arm.
 
Senast ändrad:
Topp