Klassiker...Grattis till ett säkert kort.Dags för en ny klocka igen! är super nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klassiker...Grattis till ett säkert kort.Dags för en ny klocka igen! är super nöjd!
GrattisDags för en ny klocka igen! är super nöjd!
Nu vet jag inte om du är man nog att bära upp det - men rosa kan ju vara både jäkligt snyggt och tufft på killarSådär då, dags för min första paketöppning från KS!
Hmm, har det kommit fräsiga flipflops?
Nejdå, se där ligger Seikolådan
Vänta nu, jag fick lite extra på köpet! Tveksam till hur väl jag kommer använda rosa dock
Och här är då nyförvärvet
Kunde inte blivit mer nöjd med denna fältare för att komplettera mina dykare. Fascinationen av mekaniska verk slutar aldrig att upphöra med glasbaksida
Jämförelse med den andra favoriten
Och en WS också, SARG007
Stort tack till @yonsson för detta fina tillfälle. Hade lite tur också att jag lyckades vara först på intresselistan
Haha nja rosa har aldrig riktigt varit min smak, oavsett kön. Men med min dotter beräknad om 10 dagar kanske lite mer rosa kan tänkas dyka uppNu vet jag inte om du är man nog att bära upp det - men rosa kan ju vara både jäkligt snyggt och tufft på killar
Grattis.Sådär då, dags för min första paketöppning från KS!
Vänta nu, jag fick lite extra på köpet! Tveksam till hur väl jag kommer använda rosa dock
Kunde inte blivit mer nöjd med denna fältare för att komplettera mina dykare. Fascinationen av mekaniska verk slutar aldrig att upphöra med glasbaksida
Och en WS också, SARG007
Stort tack till @yonsson för detta fina tillfälle. Hade lite tur också att jag lyckades vara först på intresselistan
Riktigt cool, gratulerar!Sådär då, dags för min första paketöppning från KS!
Och en WS också, SARG007
En något sen paketöppning, då jag fick det här levererat i förra veckan. Men nu kör vi!
Otroligt välpaketerat och inbrottssäkert paket.
Den första bratten! Tudorn assisterade vid öppningen.
En Aerospace avantage med tjeckiska flygvapnets logga. Är riktigt nöjd!
Ha de gott!
Cool! GrattisNytt in idag.
Sinn 856 b-uhr
Grattis! En av breitlings coolare klockor. Du får slänga iväg ett PM om du vill flippa pelagosen nuEn något sen paketöppning, då jag fick det här levererat i förra veckan. Men nu kör vi!
Ha de gott!
Du har en bra bekant duo där! Grattis!En något sen paketöppning, då jag fick det här levererat i förra veckan. Men nu kör vi!
Ha de gott!
Grattis!En något sen paketöppning, då jag fick det här levererat i förra veckan. Men nu kör vi!
Ha de gott!
Grym, grattis!En något sen paketöppning, då jag fick det här levererat i förra veckan. Men nu kör vi!
Ha de gott!
Grattis.Första paketöppningen på KS för mig och första klockan på nästan ett år
Vad gömmer sig under pappret i lådan?
Öppnaren hittade en servicepåse. Men vad ligger i den?
Nej men en Seiko till!
En Seiko 6139 6005! Riktigt mysig
Rosa är tufft!Sådär då, dags för min första paketöppning från KS!
Och en WS också, SARG007
Cool!En något sen paketöppning, då jag fick det här levererat i förra veckan. Men nu kör vi!
Ha de gott!
Grattis, har haft lite samma känsla när den dykt upp på bild. Verkar vara en riktigt trevlig klockaDå var det dags för paketöppning av årets första klockköp.
Vad kan det här vara?
Den här klockan har nog många sett på forumet och jag har blivit sugen varje gång den dykt upp. Bestämde mig i lördags att jag ska ha en sån här och efter lite (ganska mycket) tjat på @laketwig gav han med sig och släppte sin!
Det är alltså en Tag Heuer Aquaracer 300, referens WAY2110.
Stort tack till @laketwig
Som många andra denna vecka får jag med lägga upp min första paketöppning på KS och special delivery måste väl ändå båda gott
Häftig!Första paketöppningen på KS för mig och första klockan på nästan ett år
Vad gömmer sig under pappret i lådan?
Öppnaren hittade en servicepåse. Men vad ligger i den?
Nej men en Seiko till!
En Seiko 6139 6005! Riktigt mysig
Bra kämpat!Då var det dags för paketöppning av min första Rolex.
Efter att har sett den här klockan i en tidning i början av förra året. Blev jag nästa besatt av den, googlade fram vilken modell det var och vad den kostade. Men tyvärr tyckte jag den kostade alldeles för mycket och började fundera på om jag kanske skulle börja med nått billigare.
Eftersom jag ville köpa nytt och hos en svensk AD. Så drog jag iväg och provade några Instegsmodeller i diverse butiker. Men hela tiden drog mina ögon och vill ha känslan till rolex klockan.
Och som dom flesta rutinerade klockmedlemmarna brukar säga här på forumet när man ber om råd.
Spara till det du verkligen vill ha annars kommer du bara bli besviken och snegla på klockan du verkligen ville ha.
Sagt och gjort efter en tids sparande så blev resultatet det här:
En: Explorer 2
Ref. 216570
Valet mellan svart eller vit tavla var inte lätt
Båda är väldigt snygga på olika sätt.
Men det blev den vita till sist, var ju den som jag såg först och fick mig att ramla ner i klockträsket.
Och jag är fantastiskt nöjd!
Bra kämpat!
Grattis!
Bra val av klocka, den vita är i mina ögon också helt rätt, stort grattis!Då var det dags för paketöppning av min första Rolex.
Efter att har sett den här klockan i en tidning i början av förra året. Blev jag nästa besatt av den, googlade fram vilken modell det var och vad den kostade. Men tyvärr tyckte jag den kostade alldeles för mycket och började fundera på om jag kanske skulle börja med nått billigare.
Eftersom jag ville köpa nytt och hos en svensk AD. Så drog jag iväg och provade några Instegsmodeller i diverse butiker. Men hela tiden drog mina ögon och vill ha känslan till rolex klockan.
Och som dom flesta rutinerade klockmedlemmarna brukar säga här på forumet när man ber om råd.
Spara till det du verkligen vill ha annars kommer du bara bli besviken och snegla på klockan du verkligen ville ha.
Ref. 216570
Men det blev den vita till sist, var ju den som jag såg först och fick mig att ramla ner i klockträsket.
Grattis till den PolarvitaDå var det dags för paketöppning av min första Rolex.
Ref. 216570