Håller tummarna för detVad skönt att höra och kul att du har kvar dendenna kommer förhoppningsvis aldrig att säljas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller tummarna för detVad skönt att höra och kul att du har kvar dendenna kommer förhoppningsvis aldrig att säljas.
Gillar miljömedvetenheten och självklart klockanFick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
![]()
Miljövänlig och snål som jag är, så plockade jag försiktigt av tejpen (tog säkert 45 minuter), så att bubbelplasten kan återanvändas.
![]()
![]()
Postnord gjorde sin sak.
![]()
![]()
Pannkakor dagen till ära.
![]()
Grattis! Vilken härlig taval!!!Idag kom ett paket
![]()
Spännande!
![]()
Något vitt skymtar....
![]()
![]()
Känns bekant
![]()
Locket är avlyft...
![]()
Börjar kännas riktigt bra
![]()
Och nu ännu lite bättre....
![]()
Nu tittar den fantastiska oliven fram
![]()
Välkommen till familjen OP 114200
![]()
Grönt är skönt
![]()
![]()
![]()
Och så givetvis en obligatorisk wristshot
![]()
![]()
Känns fantastiskt fin och smäcker
Trevlig kväll alla KS:are
Ja, mitt klockintresse började under sen sommaren och då var de Breitling jag fastnade för. Det i kombination med att jag fyllde 30 och tyckte jag "förtjänade" en fin present gjorde att det var ju bara att försöka skaffa sig en, så då blev det en chronomat 41mmHaha ja, det var helt rätt gjort av dig!![]()
Trevlig! Grattis!Den här kom igår. Min första JLC
![]()
Mycket bra. Grattis.Den här kom igår. Min första JLC
![]()
Mycket fin, grattis!Den här kom igår. Min första JLC
![]()
Superfin, grattis!Den här kom igår. Min första JLC
![]()
Nice, grattis!Den här kom igår. Min första JLC
![]()
Stenhård! Undra när en annan ska få råd med en Breitling så man kan få känna sig som en riktig man!Som utlovat kommer här min paketöppning. Är sååå nöjd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
& Ja jag Vet att det är den "gamla" boxen men jag ville specifikt ha denna så dom bytte åt mig i butiken.
GrattisSom utlovat kommer här min paketöppning. Är sååå nöjd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
& Ja jag Vet att det är den "gamla" boxen men jag ville specifikt ha denna så dom bytte åt mig i butiken.
Grattis
Något handledsskott?
Brutal! Grattis.Som utlovat kommer här min paketöppning. Är sååå nöjd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och vilken fin det blev! Stort grattisDen här kom igår. Min första JLC
![]()
Snygg!![]()
![]()
Kasst ljus men här kommer två iaf. Fyller på när det blir dagsljus.![]()
Gratulerar, riktigt snygg måste jag sägaDen här kom igår. Min första JLC
![]()
Innan klockintresset tog fart, var det två klockor som jag hade möjlighet att ha på handleden och en som jag hade som "drömklocka" på den tiden.
När jag började hänga på KS mer och mer så märkte jag att mina tre klockor kom tillbaka i tankarna hur mycket jag än velade fram och tillbaka mellan alla hundratals klockor man blir småkär i längs vägen.
De två första riktiga klockor som jag testade på handleden via vänner:
Omega Speedmaster
Rolex Datejust 16013
"Drömklockan":
Omega SMP
Speedyn köptes sprillans ny via Rob. E's julerbjudande 2015 efter att jag hade tagit examen (finns en paketöppningstråd). Nu var det dags att köpa min EFTERLÄNGTADE, första Rolex! Hade precis kommit hem från jobbet och lagt mig på sängen helt utslagen när jag drar upp KS på mobilen och ser det plinga till i notiserna. BAM Rolex 16013! Snabbt PM till @Ministern "Jag köper den." - hade nöjet att möta upp denna trevlige herre i huvudstaden och köpet var fullbordat!
NÖJD! Dödskär i denna lilla jävel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Omega SMPc, I'm coming for you...
Stort grattis! Riktigt fin. Det är du och Patrick Bateman i American Psycho nuInnan klockintresset tog fart, var det två klockor som jag hade möjlighet att ha på handleden och en som jag hade som "drömklocka" på den tiden.
När jag började hänga på KS mer och mer så märkte jag att mina tre klockor kom tillbaka i tankarna hur mycket jag än velade fram och tillbaka mellan alla hundratals klockor man blir småkär i längs vägen.
De två första riktiga klockor som jag testade på handleden via vänner:
Omega Speedmaster
Rolex Datejust 16013
"Drömklockan":
Omega SMP
Speedyn köptes sprillans ny via Rob. E's julerbjudande 2015 efter att jag hade tagit examen (finns en paketöppningstråd). Nu var det dags att köpa min EFTERLÄNGTADE, första Rolex! Hade precis kommit hem från jobbet och lagt mig på sängen helt utslagen när jag drar upp KS på mobilen och ser det plinga till i notiserna. BAM Rolex 16013! Snabbt PM till @Ministern "Jag köper den." - hade nöjet att möta upp denna trevlige herre i huvudstaden och köpet var fullbordat!
NÖJD! Dödskär i denna lilla jävel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Omega SMPc, I'm coming for you...
Tack tack! Haha yes, ska kolla om den nu i helgen och beundra klockan lite extra.Stort grattis! Riktigt fin. Det är du och Patrick Bateman i American Psycho nu
![]()
Stort grattis! Nya låset är magisktVeckans klockinköp
![]()
En till
![]()
Japp en till DatejustRef: 178274, Z-serie. Fullset och nyservad
31 mm, som jag suktat efter sen jag prövade i höstas.
![]()
Paret bredvid varandra..
![]()
Tanken är att avyttra 36an, och jakten på en ny tavla till 31an kan börja
PS. Vill påminna/tipsa alla som gjort inköp (och sålt) om klocksnacks insamling till Barncancerfonden. En tia (eller valfri summa) per affär tycker jag är en fin gest
https://klocksnack.se/threads/klocksnacks-10-per-klocka-insamling-barncancerfonden.3211/
Veckans klockinköp
![]()
En till
![]()
![]()
Paret bredvid varandra..
![]()
PS. Vill påminna/tipsa alla som gjort inköp (och sålt) om klocksnacks insamling till Barncancerfonden. En tia (eller valfri summa) per affär tycker jag är en fin gest
https://klocksnack.se/threads/klocksnacks-10-per-klocka-insamling-barncancerfonden.3211/
Ja jag gillar djSnygg! 31 mm är i mitt tycke mer feminin och därmed finare![]()
Snyggt!!Veckans klockinköp
![]()
En till
![]()
![]()
Paret bredvid varandra..
![]()
Vackert, Grattis! Tankar kring klockan?Den här kom igår. Min första JLC
![]()
Sjukt bra proportioner samtidigt som tavlan är levande pga mönstret i mitten på tavlanVackert, Grattis! Tankar kring klockan?