Hylve
Basic
Min första Råååååålex
Känslorna är går helt överstyr!
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min första Råååååålex
Tack!Grattis!
Grattis! Grym är den kan jag intyga, särskilt M-serienEtt skepp kommer lastat...
Rolex Explorer 2, 16570 M serie från 2008. Nya verket och RRRR ringen. Det blev lite komplikationer med förra så jag köpte denna istället. Köptes via chrono24 med trusted checkout. Allt gick bra, betalade igår och fick henne idag.
Allt har gått bra och @rogart-63 vi kör rockan till denna med end bitarna.
KS veligaste 16570 ägare. 4 på ca 12 månader. Men denna kommer att stanna!
Tack alla sköna nördar, skönt att veta att jag inte är ensam!!
Hmk Margarinkungen
M är den optimala klockan! Det här är nummer 4 16570 för mig men den här kommer jag ha kvar, det är keepern... blir glad av att titta på den, en av få som jag kan titta på utan att bry mig om vilken tid den visar.Grattis! Grym är den kan jag intyga, särskilt M-serien
(Från när jag öppnade min i somras)
Grattis!!Unnade mig en beater idag
Casio G-Shock DW-5600BB-1ER
Sitter grymt skönt på handleden.
Tack för titten!
Håller med, den är optimal. Har inte burit någon annan lika mycket.M är den optimala klockan! Det här är nummer 4 16570 för mig men den här kommer jag ha kvar, det är keepern... blir glad av att titta på den, en av få som jag kan titta på utan att bry mig om vilken tid den visar.
Grattis till oss båda
Hämtade ut ett litet paket förut. Innehållandes en klocka med riktigt underbar blå urtavla...
Ber om ursäkt i förväg för bilder med taskigt ljus.
Hmmm vad döljer sig där under???
Något börjar skymta, den skarptsynta ser vad det handlar om
En Seiko Snkk45. Grymt fin
Och en snabb wristshot
Paketöppningen gjordes ju i Fredags, men här kommer en bild till =)
Min första Råååååålex
Grattis! Första är alltid speciell, än mer när den är så fin som dinTog en långhelg(tors-sön) i fjällen, halvvägs till stugan får jag ett sms av DHL att de försökt att leverera ett paket till mitt hus...kunde de inte vart 3h tidigare?
Bokar om DHL så de ska komma på måndag när jag är tillbaks till kontoret, men under fredagen får jag ett kort sms av en killarna nere vid spedition -> "Paket"
Försökte få tag på den som signerat paketet men alla har tagit helg, får ingen info hur paketet ser ut eller om det är helt.
En ängslig helg infinner sig med funderingar på vad som finns i lådan.
Trillar in idag och detta står på skrivbordet:
Undrar vad den kan innehålla?
Öppnar lådan och tar en titt...
Min första Råååååålex
Fy fasen vilken skönhet, riktigt toppskick och den blå tavlan finner jag inte ord för
Sitter som en smäck!
Kan bli en halvproduktiv dag då jag kommer snegla ned på handleden hela tiden...
//Yrsnö
Magisk den där!Paketöppningen gjordes ju i Fredags, men här kommer en bild till =)
Tack!Grattis! Första är alltid speciell, än mer när den är så fin som din
Skippar kartongen
Soledi???Den va grym, vad är det för märke/modell?
Tog en långhelg(tors-sön) i fjällen, halvvägs till stugan får jag ett sms av DHL att de försökt att leverera ett paket till mitt hus...kunde de inte vart 3h tidigare?
Bokar om DHL så de ska komma på måndag när jag är tillbaks till kontoret, men under fredagen får jag ett kort sms av en killarna nere vid spedition -> "Paket"
Försökte få tag på den som signerat paketet men alla har tagit helg, får ingen info hur paketet ser ut eller om det är helt.
Min första Råååååålex
Fy fasen vilken skönhet, riktigt toppskick och den blå tavlan finner jag inte ord för
Sitter som en smäck!
Kan bli en halvproduktiv dag då jag kommer snegla ned på handleden hela tiden...
//Yrsnö
Tackar!Grattis!!
Snygg!Paketöppningen gjordes ju i Fredags, men här kommer en bild till =)
Vart köpte du den?Hämtade ut ett litet paket förut. Innehållandes en klocka med riktigt underbar blå urtavla...
Ber om ursäkt i förväg för bilder med taskigt ljus.
Hmmm vad döljer sig där under???
Något börjar skymta, den skarptsynta ser vad det handlar om
En Seiko Snkk45. Grymt fin
Och en snabb wristshot
Hittade en ny på eBay. Verkar dock som han inte har några kvar. Edwinwatch hette säljarenVart köpte du den?
Grattis till en jättefin klocka!Tog en långhelg(tors-sön) i fjällen, halvvägs till stugan får jag ett sms av DHL att de försökt att leverera ett paket till mitt hus...kunde de inte vart 3h tidigare?
Min första Råååååålex
Sitter som en smäck!
//Yrsnö
Grattis! En tank kommer vara given i min samling framöverNyss inkom en Sjöö Sandström 36:a. Dock fanns ett obotat sug efter en ny Cartier. Idag utökades samlingen ytterligare med min favoritmodell alla kategorier, nämligen Tank. Mer nöjd går nog inte att vara Blir en halvdan paketöppning!
Grattis! Den är riktigt bra. Ser nästan lika stor ut som 36mm...Nyss inkom en Sjöö Sandström 36:a. Dock fanns ett obotat sug efter en ny Cartier. Idag utökades samlingen ytterligare med min favoritmodell alla kategorier, nämligen Tank. Mer nöjd går nog inte att vara Blir en halvdan paketöppning!
Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Miljövänlig och snål som jag är, så plockade jag försiktigt av tejpen (tog säkert 45 minuter), så att bubbelplasten kan återanvändas.
Postnord gjorde sin sak.
Pannkakor dagen till ära.