mackan_108
Silver
Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Snyggt och grattis till en grym klocka! ett tag där trodde jag fan du hade ketchup på pannkakorna! haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Stort grattis, vilket helt fantastiskt paket att få på lådan Sen gör de ju inte ont att få fira med pannakaaaggor!Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Underbart! Grattis!Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Miljövänlig och snål som jag är, så plockade jag försiktigt av tejpen (tog säkert 45 minuter), så att bubbelplasten kan återanvändas.
Postnord gjorde sin sak.
Pannkakor dagen till ära.
Tog en långhelg(tors-sön) i fjällen, halvvägs till stugan får jag ett sms av DHL att de försökt att leverera ett paket till mitt hus...kunde de inte vart 3h tidigare?
Bokar om DHL så de ska komma på måndag när jag är tillbaks till kontoret, men under fredagen får jag ett kort sms av en killarna nere vid spedition -> "Paket"
Försökte få tag på den som signerat paketet men alla har tagit helg, får ingen info hur paketet ser ut eller om det är helt.
En ängslig helg infinner sig med funderingar på vad som finns i lådan.
Trillar in idag och detta står på skrivbordet:
Undrar vad den kan innehålla?
Öppnar lådan och tar en titt...
Min första Råååååålex
Känslorna är går helt överstyr!
Fy fasen vilken skönhet, riktigt toppskick och den blå tavlan finner jag inte ord för
Sitter som en smäck!
Kan bli en halvproduktiv dag då jag kommer snegla ned på handleden hela tiden...
//Yrsnö
Riktigt bra den där, stort grattis!Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Miljövänlig och snål som jag är, så plockade jag försiktigt av tejpen (tog säkert 45 minuter), så att bubbelplasten kan återanvändas.
Postnord gjorde sin sak.
Stenhård. Grattis!Unnade mig en beater idag
Casio G-Shock DW-5600BB-1ER
Sitter grymt skönt på handleden.
Tack för titten!
Postnord gjorde sin sak.
[/QUOTE
Underbar klocka grattis!
Grymt fin. Grattis!Fick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Postnord gjorde sin sak.
Nyss inkom en Sjöö Sandström 36:a. Dock fanns ett obotat sug efter en ny Cartier. Idag utökades samlingen ytterligare med min favoritmodell alla kategorier, nämligen Tank. Mer nöjd går nog inte att vara Blir en halvdan paketöppning!
Idag kom ett paket
Spännande!
Något vitt skymtar....
Känns bekant
Locket är avlyft...
Börjar kännas riktigt bra
Och nu ännu lite bättre....
Nu tittar den fantastiska oliven fram
Välkommen till familjen OP 114200
Grönt är skönt
Och så givetvis en obligatorisk wristshot
Känns fantastiskt fin och smäcker
Trevlig kväll alla KS:are
Tackar! Den är oförskämt bekväm också.Stenhård. Grattis!
Idag kom ett paket
Spännande!
Något vitt skymtar....
Känns bekant
Locket är avlyft...
Grönt är skönt
Bara att njuta! Grattis!Idag kom ett paket
Spännande!
Något vitt skymtar....
Känns bekant
Locket är avlyft...
Grönt är skönt
Grattis! Riktigt finNyss inkom en Sjöö Sandström 36:a. Dock fanns ett obotat sug efter en ny Cartier. Idag utökades samlingen ytterligare med min favoritmodell alla kategorier, nämligen Tank. Mer nöjd går nog inte att vara Blir en halvdan paketöppning!
Stort grattis! Har klämt på den där och tavlan är magisk, bilderna gör den inte rättvis!Idag kom ett paket
Spännande!
Något vitt skymtar....
Känns bekant
Locket är avlyft...
Grönt är skönt
Grattis o pannkakor är aldrig felFick hem ett paket av en trevlig kille här på KS, ingick gjorde tydligen en rulle bubbelplast och en rulle tejp:
Postnord gjorde sin sak.
Grym tavla!!! Önskar bara den även fanns till 39'an..Idag kom ett paket
Spännande!
Något vitt skymtar....
Känns bekant
Locket är avlyft...
Grönt är skönt
Grattis till en välförtjänt klocka. Snygg är den också.Nu har jag precis hämtat ut min första "riktiga" klocka, om man bortser från min häftiga G-shock (ping @jabla ). Har nyligen fyllt 25 så det är en lite sen födelsedagspresent.
Nu har jag precis hämtat ut min första "riktiga" klocka, om man bortser från min häftiga G-shock (ping @jabla ). Har nyligen fyllt 25 så det är en lite sen födelsedagspresent
Härlig 25-årspresent! Grattis.Nu har jag precis hämtat ut min första "riktiga" klocka, om man bortser från min häftiga G-shock (ping @jabla ). Har nyligen fyllt 25 så det är en lite sen födelsedagspresent.
Grattis till så många år och klockor framför dig.Nu har jag precis hämtat ut min första "riktiga" klocka, om man bortser från min häftiga G-shock (ping @jabla ). Har nyligen fyllt 25 så det är en lite sen födelsedagspresent.
Grattis, jätte fin klockaNyss inkom en Sjöö Sandström 36:a. Dock fanns ett obotat sug efter en ny Cartier. Idag utökades samlingen ytterligare med min favoritmodell alla kategorier, nämligen Tank. Mer nöjd går nog inte att vara Blir en halvdan paketöppning!
Grattis till en fin klocka, ibland får man köpa sina egna presenter Gjorde jag också i höstas när jag köpte en Breitling Chronomat i 30års presentNu har jag precis hämtat ut min första "riktiga" klocka, om man bortser från min häftiga G-shock (ping @jabla ). Har nyligen fyllt 25 så det är en lite sen födelsedagspresent.
Grattis till en fin klocka, ibland får man köpa sina egna presenter Gjorde jag också i höstas när jag köpte en Breitling Chronomat i 30års present
Grattis! Jag började med en liknande(DS-1) som jag fortfarande gläds mycket åt efter nästan tio år.Nu har jag precis hämtat ut min första "riktiga" klocka, om man bortser från min häftiga G-shock (ping @jabla ). Har nyligen fyllt 25 så det är en lite sen födelsedagspresent.
Vad skönt att höra och kul att du har kvar den denna kommer förhoppningsvis aldrig att säljas.Grattis! Jag började med en liknande(DS-1) som jag fortfarande gläds mycket åt efter nästan tio år.