Välkommen till samlingen
Fantastiskt fin! Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till samlingen
Tack Nicke!!Fantastiskt fin! Grattis.
Tack så mycketStort grattis till en riktigt trevlig klocka Golden green skojar man inte bort!
Jättefin klocka, fungerar med allt... Tack ska du ha!Hulken är alltid trevlig, grattis!
Härligt!Äntligen. Tyckte denna "homage" var lite kul, så jag kunde inte motstå den, även om originalet är det som gäller. Denna är helt oanvänd t o m skyddsplasten sitter kvar på klockan.
Grattis! Grym klocka!
Välkommen till samlingen
Då var det dags igen, sålde subben nyligen (tack @driftig för smidig affär) och med lite klirr i kassan börjar tankarna genast skena.
Har aldrig testat detta märke, så det var dags!
Öser på med bilder:
En Pam 1312
Måste bara klura ut hur man ställer datumet.
Tack för mig.
//Jonas
Grattis! Jag tycker det är så där dom ska se ut. Hur har det gått, saknat datum redan?En till snabb paketöppning, gick från en 100k klocka och tänkte äh man kan juh faktiskt få två schyssta klockor istället. Så först kom DJn och idag landa Subben
Submariner 114060
Hmm kanske kommer sakna datum men vi får se
Stort minus var väl att jag fick betala 450kr för korta länk hos Rob.E! (klockan ej köpt dära) Sjukt för en jävla länk. Ångrade mig som fan när jag ur butiken!
Tack snälla!Seiko sarb035
Grattis, riktigt trevlig!
Välkommen till samlingen
Grattis! Jag tycker det är så där dom ska se ut. Hur har det gått, saknat datum redan?
WOW! Grattis till nya klockan! Du lyckades vänta några dagar alltsåDå var det dags igen, sålde subben nyligen (tack @driftig för smidig affär) och med lite klirr i kassan börjar tankarna genast skena.
Öser på med bilder:
En Pam 1312
Tack för mig.
//Jonas
Tackar, tja några timmar iafWOW! Grattis till nya klockan! Du lyckades vänta några dagar alltså
Du skapar sjukt mycket ångest för en annan som skulle drömma om att äga en av dina klockor! juste, grattis till ytterligare en feting!7159/0 - 1969
Grattis. Det var överraskande med en blå sekundvisare. Jag har inte bestämt mig än om det är snyggt eller malplacerat, men jag antar att den är lite av charmen med klockan (och säkert historiskt eller liknande.)Då var det dags igen, sålde subben nyligen (tack @driftig för smidig affär) och med lite klirr i kassan börjar tankarna genast skena.
Öser på med bilder:
En Pam 1312
Tack för mig.
//Jonas
Grattis!Häromdagen va jag och några till på Breitling event hos Eriksson i Sumpan.
Där och då spanade man snabbt igenom sortimentet men inget som direkt fastnade i hjärtat.
Småpratade lite med @RicVin (trevlig herre) och han säger något om "den gula va trevlig".
Fick dubbelvända tillbaka till bordet för att titta en gång till och känna lite närmare.
Tyngden, färgen fick hjärtat att dubbelskutta lite:
Vet att @JensBP och @xHenke har postat några bilder på gula Breitling men inget mer än "Meh, okey klocka, konstig färg" har dykt upp i skallen på en.
Men den är mycket finare live än på bild.
Frågar om den finns i svart och en trevlig Breitling person säger "jo visst" och visaren bild på iPad:
BAM, BOM och Holy shit jag var såld.
"Men den är limiterad till 1000ex så priset är en hel del upp ifrån den i vanliga stål"
Fasiken.
Låter det gro i skallen och förhoppningsvis har jag glömt bort den imorgon efter när ölen och alkoholen har lämnat kroppen.
Den natten sov jag 2-3 timmar och när morgonen kom för att åka till jobbet va det första jag gjorde va att boka tid hos min lokala klockdealer.
De hade en inne. Torsdag kväll kär, fredag provad, lördag köpt
Tackar, lite annorlunda. Det var den som gjorde att jag föllGrattis. Det var överraskande med en blå sekundvisare. Jag har inte bestämt mig än om det är snyggt eller malplacerat, men jag antar att den är lite av charmen med klockan (och säkert historiskt eller liknande.)
Grattis till er båda! Ett riktigt bra val.Så kom den dagen. Efter lång tids sparande, testande, funderande och velande hade jag bestämt mig. 30-årsklockan skulle införskaffas. Tillsammans med en vän tog vi så tåget. Från:
Till:
Väl i Vässan styrde vi kosan mot:
Vi hade bokat varsin klocka och dessa skulle hämtas ut.
Även om många olika alternativ till min 30-årsklocka har varit attraktiva är det ingen som har känts så självklar, talat så mycket till mig och känts så mycket som "min klocka" som Rolex Explorer.
Jag kan inte sluta stirra på min handled!
Stort Tack!!Grattis, riktigt trevlig!
Satan vad schysst! Riktigt fin, grattis till klockanÄntligen är du här 2 månader av väntan och längtan! Pam 670
Fin hulk! aningen avis.
Välkommen till samlingen
Kör lite snabb öppning, sprang hem från skolan bara för att hämta ut skönheten. Nu är jag påväg tillbaka till skithålet
Grattis!Kör lite snabb öppning, sprang hem från skolan bara för att hämta ut skönheten. Nu är jag påväg tillbaka till skithålet
Jävligt fin! Grattis
Grattis!
Grattis, dom där är trevliga.Kör lite snabb öppning, sprang hem från skolan bara för att hämta ut skönheten. Nu är jag påväg tillbaka till skithålet