Ok, idag blev det lite crazy!
I början av veckan slog jag till på en klocka som jag provat förr men inte riktigt klickade med den gången. Pengar fördes över till England och dagarna tickade på. Samtidigt höll jag koll på K&S efter en klocka som jag inte var helsåld på när den kom men tack vare idogt lobbyarbete av
@Stefanweei blev det en veckas lån/byte för ett drygt år sedan, hans dåvarande röda mot min dåvarande Speedy och ta mig tusan om inte tycke uppstod. Karln hade ju rätt! Så dök det upp ett svart ex i dagarna som fångade mitt intresse. Affären gjordes upp och den postades igår. Postnord och Royal Mail: det kunde ju vem som helst förstå att det tidigast skulle bli nåt nytt nästa vecka. I bästa fall...
Men! Undrens tid är ingalunda förbi! En sökning hos Postnord visade att ett paket till mig redan var framme som jag hämtade ut på väg till jobbet. Stärkt av detta tog jag även vägen förbi nästa ställe för att förhoppningsvis även få ut paketet från England. Det hade inte kommit
Men... nånting fick mig att kolla min FedEx app och såg att svärmor som är på besök nyss hade signat för ett paket. Ett snabbt samtal bekräftade att det väntade ett paket på mig hemma i köket! Från att i morse varit inställd på inget paket alls idag blir det alltså DUBBEL PAKETÖPPNING idag!
Nu kör vi!
Väl förpackat.
Tudor!
Äntligen, min egna 79220N.
Tavlan är magiskt fin med mattsvart, guld och en fantastisk lume på visare och index.
WS är ju obligatoriskt
Och sen var det ju ett paket till...
Vad skymtar under plasten?
Jo då, ni gissade rätt...
Men kanske att det bara är
@jabla som kan gissa vilken modell det är. Alla förtjänar en andra chans brukar det ju heta.
Fast den här gången med lug holes och vit tavla.
Länken justerad till rätt storlek, datum och tid korrekt inställda. En mycket trevlig touch.
Sitter som en smäck!
Och så några give aways som grädde på moset!
Den här dagen måste få lite tid på sig att sjunka in.
Stort tack för att ni läste!