Så rätt, så rätt!Så detta hände...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så rätt, så rätt!Så detta hände...
Super fin verkligen! Stort grattisÄntligen var det min tur! Som jag längtat!
Så bra!!!! Grattis!!!Så detta hände...
Grattis!Äntligen var det min tur! Som jag längtat!
Jamen det var ju inte fel. Grattis till en av världshistoriens största klockboxar.Så detta hände...
>Har haft en låda stående i garderoben ett tag men ville vänta med att öppna den till ett speciellt tillfälle eller tills jag tyckte att jag gjort mig förtjänt av den.
Äntligen var det min tur! Som jag längtat!
Riktigt snyggt på brunt läder o grattis!
Alltid varit småsugen själv på enLite Gott & Blandat ifrån Squale anlände idag, köpte några till mig själv och till KS-familjen
En av varje Matic modellerna:
En svart med grå sunburst tavla, polerad.
En svart med matt tavla och matt boett
En blå med härlig somrig blå sunburst, polerad, den blåa är lite försenad men kommer snart.
Mycket snygg, grattis!Köpte en SBGJ001 av @F1zbo. Fullset. Underbar klocka. Kan inte sluta njuta! Stretchade min budget men det känns värt det just nu. Denna stannar länge!
Detta känns bekant... Fast det klirrar inte som tur är
Ruggigt nöjd med min första Grand Seiko!
Elegant, GrattisKöpte en SBGJ001 av @F1zbo. Fullset. Underbar klocka. Kan inte sluta njuta! Stretchade min budget men det känns värt det just nu. Denna stannar länge!
Grattis, den är kanonfin!Köpte en SBGJ001 av @F1zbo. Fullset. Underbar klocka. Kan inte sluta njuta! Stretchade min budget men det känns värt det just nu. Denna stannar länge!
Härligt att du är nöjdKöpte en SBGJ001 av @F1zbo. Fullset. Underbar klocka. Kan inte sluta njuta! Stretchade min budget men det känns värt det just nu. Denna stannar länge!
Grattis. Både fin och rolig ju! Vad är det för ref på den där?Inte den finaste modellen, inte heller den roligaste, men möjligen en av de konstigare Seamasters out there, like it
166.0177, kallas för SHOM 200Grattis. Både fin och rolig ju! Vad är det för ref på den där?
Tycker den är riktigt jävla grym. Grattis!Inte den finaste modellen, inte heller den roligaste, men möjligen en av de konstigare Seamasters out there, like it
Seiko kan det här med att göra snygga tavlor. Grattis.Köpte en SBGJ001 av @F1zbo. Fullset. Underbar klocka. Kan inte sluta njuta! Stretchade min budget men det känns värt det just nu. Denna stannar länge!
Riktigt grym! GRATTIS!Min första Breitling. Kör en enkel paketöppning
Alltid lika rätt.Idag kom den...Skx007