Tackar! Jo, men ger man sig fan på det så går det och sen är man där. Jag kan säga att det är värt det.Vill också ha en sub. Får spara lite pengar först bara. Finns många hål att stopp.
Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Jo, men ger man sig fan på det så går det och sen är man där. Jag kan säga att det är värt det.Vill också ha en sub. Får spara lite pengar först bara. Finns många hål att stopp.
Grattis.
Snygg som attan !!!Var in och skulle hämta en halvlänk till min Explorer och kom hem med detta
Fyller år i veckan som kommer så blev en lite spontan present till mig själv.
Dålig på sådan här poster men börjar väl med en ytterbox i alla fall.
Eller det här kanske tekniskt sett är ytterboxen.
I den ytterligare en box, sneglat på denna sedan den lanserades på Basel förra året.
En BB36, älskar min 214270 mk2 men ville komplettera med något lite nättare som dessutom funkar på läder utan att bli för dressigt.
Å till sist något halvtaskigt försök till wristshot.
Tycker den gör sig bättre i verkligheten än på bild och snöflingan känns inte alls så bulkig i verkligheten utan ganska lagom i storlek.
Alutuben till kronan hade dom dock kunna skippat och flyttat in kronan samt så hade viklåset gärna fått varit 5mm kortare men det problemet har jag med de flesta klockor och jag får leva med att jag inte kan centrera den synliga delen av viklåset utan den får sitta lite förskjuten åt klockan 6.
Dock jättenöjd med den än så länge och ett stort tack för det som vanligt ypperliga bemötandet på Nymans i Västerås, nu skall vi shoppa lite läderband.
Riktigt schysst dykare! Tycker att den gör sig så bra på olika läderband (inte bara det som medföljer). När jag var i Spanien vara jag nära på att klippa den, blev erbjuden 1700 Euro om jag inte minns fel (helt ny dvs) . Var det i närheten av vad du fick betala eller helt off?Äntligen fick man tag i en sån
Oris Carl Brashear
Så jäkla bra! GrattisÄntligen.
En förhoppningsvis blivande klassiker.
Tack.Så jäkla bra! Grattis
Äntligen.
En förhoppningsvis blivande klassiker.
Så var det äntligen dags!Snart dags, smått olidlig väntat, men äntligen på väg
Delüxe.Sommardinka införskaffad.
Box från guldkronan:
Exklusivt inslagen i bubbelplast..
Ta da! Diskret dinka när man vill glida under radarn.
Synes inte ha stretchat så mycket.
Ett klassiskt WS:
Känner mig nöjd!
Efter en smidig affär här på forumet dök min första Rolex upp! Tror att tavlan kommer växa på mig med dess blåa nyans som skiftar i ljuset.
Rolex Oyster Perpetual 116000
Bonusbild
Stort grattis! Första rollen är något speciellt. Men tror du glömt att ta av plastskyddet runt glasringen.
Snygg, vart har du handlat den?Paket!!
Väggklocka med svepsekund! Kvarts så klart
Snygg, vart har du handlat den?
Mycket bra! Grattis!Då var den äntligen tillbaka! Första klockan jag ångrat att jag sålt, ca ett halvår senare var det dags för nr 2. Får se hur länge den stannar nu. Nu lite paketöppning!
Och på med favoritnatot!
GrattisSå kom den idag, min första Rolex och den enda som jag känt ett sug efter.
En Rolex Seadweller 16600, hittade den i Italien och fick den skickad på 24 timmar med UPS.
Den känns lite liten jämfört med mina andra som ligger på 43-45mm men det är väl bara en vanesak.
Så kom den idag, min första Rolex och den enda som jag känt ett sug efter.
En Rolex Seadweller 16600, hittade den i Italien och fick den skickad på 24 timmar med UPS.
Den känns lite liten jämfört med mina andra som ligger på 43-45mm men det är väl bara en vanesak.
Grattis, själv har jag närmare ett halvårs väntan kvar.Så kom den idag, min första Rolex och den enda som jag känt ett sug efter.
Kämpa!Grattis, själv har jag närmare ett halvårs väntan kvar.
Grattis, ser jätte fin ut!Så kom den idag, min första Rolex och den enda som jag känt ett sug efter.
Ja den är i väldigt bra skick, kan förmoda att den blivit polerad men det kan jag leva med. Box och diverse orginal broschyrer ingick så den känns bra och välhållen.Grattis, ser jätte fin ut!
Vad roligt! Tyckte förresten inte den såg så liten ut på wristshot.Ja den är i väldigt bra skick, kan förmoda att den blivit polerad men det kan jag leva med. Box och diverse orginal broschyrer ingick så den känns bra och välhållen.