Jag kan ju verkligen rekommendera en i alla fall! Använt den första dagen nu och det känns grym! Glid funktionen i låsningen gör att den sitter perfekt hela tiden.
Blå eller svart hmmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan ju verkligen rekommendera en i alla fall! Använt den första dagen nu och det känns grym! Glid funktionen i låsningen gör att den sitter perfekt hela tiden.
Är ju alltid en smak fråga men skulle lätt kunna tänka mig en blå i framtiden. Den svarta känns lite diskretare än den blå, dock har jag inte sett den blå IRL...Blå eller svart hmmm...
Stort tack, väldigt bljdSjukt snygg! Grattis!
Efter en kort tids sökande och ännu en kortare tids velande beslutade jag mig snabbt för att jaga rätt på en uteserveringsvänlig klocka!
Valen var många och utbudet desto mindre, iaf till vad min garderob kunde uppoffra! Ett par klockor rök och ett par andra tillkom! Senast tillskottet i gänget enligt nedan, år 2017's sommarklocka
Allmänt tafsande och uppslitning av värdefraktsemballage!
Slösar ingen tid på att posta bilder på den ack så familjära gröna låda som agerar transportmedel för uret ifråga!
Som sagt, sommarklocka -17 a.k.a Uteserveringsklocka!
Smutsig och dammig efter resan....
De säger att de är inne med diamanter
Bonusbild på beachens stekarallteraljer!
OBS, kommer snarast att kroka på mitt Subankare istället...
Stort tack för visat intresse, full fart mot mina första hairlines!
Tack! Tror att både denna och 40-mm keramiska blir mer eftertraktade nu med den större på G...Jösses @Airbus! Skaplig premium för NOS? Närmare 80k? Hursom stort grattis till en grym klocka!
Håller med men har testat den blå och den är grymt snygg IRL! Men som sagt inte lika diskret...Är ju alltid en smak fråga men skulle lätt kunna tänka mig en blå i framtiden. Den svarta känns lite diskretare än den blå, dock har jag inte sett den blå IRL...
Mkt bra, perfekt till helgen. Stort grattisStort tack, vi blir fler och fler
Den sitter gött till sommaren! Grattis som f**n.Efter en kort tids sökande och ännu en kortare tids velande beslutade jag mig snabbt för att jaga rätt på en uteserveringsvänlig klocka!
Valen var många och utbudet desto mindre, iaf till vad min garderob kunde uppoffra! Ett par klockor rök och ett par andra tillkom! Senast tillskottet i gänget enligt nedan, år 2017's sommarklocka
Slösar ingen tid på att posta bilder på den ack så familjära gröna låda som agerar transportmedel för uret ifråga!
Kul att du tycker om den. Men du, saknas det en skruv klockan 7?Alltid lika gott att vara först med att ta bort plasten. Min senaste XINEW calendar!
Kul att du tycker om den. Men du, saknas det en skruv klockan 7?
Grattis! Underbart att DHL levererar på 16h från Italien, medan PostNord misslyckas leverera dagen efter med post skicka från STHLM till STHLM....Idag kom ett paket. Trodde helgen skulle va grymt kul med ny klocka på armen. Dock med tanken på händelserna i Stockholm så känns det inte alls lika stort, mina tankar går till de anhöriga. Gör en kort paketöppning ändå.
Ett paket skickades till mig från Italien igår. Efter 16h fanns det hos mitt ombud. Det tackar vi DHL för.
Ja ni kan ju gissa märket...
Här kommer bilder
En liten mindre låda..
Hmmm en oysterlänk kan man skymta
En 116200. Blå stick-dail och roulettedatum. Helt perfekt
Du fick tag i en till slut, nu är du kung både i baren och på beachen
Verkligen, den gör sig i solen! Stort tack kompis!Mkt bra, perfekt till helgen. Stort grattis
De gör den verkligen!! Stort tack kompis!Den sitter gött till sommaren! Grattis som f**n.
Härligt, diamanter är det nya svarta! Grattis det var du värd .Efter en kort tids sökande och ännu en kortare tids velande beslutade jag mig snabbt för att jaga rätt på en uteserveringsvänlig klocka!
Dags för patelöppning!!
En klocka jag varit sugen på sen i höstas. Igår kom dagen jag äntligen slog till!
Välkänd Box.
Mycket plast.
En Yachtmaster 116621
Som så många andra klockor så är den oerhört svår att fånga på bild.
Men den är fantastisk irl. Choklad tavlan gör sig mycket bra mot rosén!
Väldigt nöjd
Mycket mycket fin. Stort grattis! Kommer sitta fint när du glassar på uteserveringarnaDags för patelöppning!!
En klocka jag varit sugen på sen i höstas. Igår kom dagen jag äntligen slog till!
Välkänd Box.
Mycket plast.
En Yachtmaster 116621
Väldigt nöjd
Dags för patelöppning!!
Välkänd Box.
Mycket plast.
En Yachtmaster 116621
Väldigt nöjd
Fantastisk! Grattis!Dags för patelöppning!!
Välkänd Box.
Mycket plast.
En Yachtmaster 116621
Väldigt nöjd
Den är nice! Tack!Sjuuuukt fin bra val. Grattis
Tack! , ruggigt bra i solenMycket mycket fin. Stort grattis! Kommer sitta fint när du glassar på uteserveringarna
Tack!Kul, grattis!
GrattisDags för patelöppning!!
Välkänd Box.
Mycket plast.
En Yachtmaster 116621
Väldigt nöjd
Underbart. Grattis!!Efter mycket velande så var det äntligen dags! Kunde inte motstå längre när en medlem hade en passande annons på min första drömklocka. Sagt o gjort, en dag med PostNords värdefrakt, och den gigantiska lådan fanns att hämta ut.
Unboxingen var riktigt rolig. Har tidigare inte alls blivit tilltalad av den stora lådan, snarare tittat på äldre modeller för att "slippa" den. Men med den framför mig så känns det inte mer än rätt.
Är riktigt nöjd med köpet och hoppas att den ska följa med mig länge och göra min vardag snäppet snabbare!