Tappat typ 10kg bakom soffan så "bara" 18cm handled.Storleken ser perfekt ut på dig, men jag ser på de första bilderna att dina handleder garanterat är kraftigare än mina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tappat typ 10kg bakom soffan så "bara" 18cm handled.Storleken ser perfekt ut på dig, men jag ser på de första bilderna att dina handleder garanterat är kraftigare än mina.
Snygg!!!! Hämtade min i måndags...
Reviewdags.
Ikonisk och snygg!
Klockren storlek.
Ser bra ut storleksmässigt men varför ska vridningen vara så bred..?
Klockren storlek.
Kan väl inte jag svara på.Ser bra ut storleksmässigt men varför ska vridningen vara så bred..?
Skandal! Tar ditt ord för det.Kan väl inte jag svara på.
Det ser bättre ut IRL än på bild.
Klockren storlek.
Bara till låns tyvärr.Jäklar vad bra! Grattis
F**n vad fin den är!
Klockren storlek.
Jag är sugen, kul att du som är recensent nr1 får låna den. Ser framemot din recension!Jäklar vad bra! Grattis
Jag är sugen, kul att du som är recensent nr1 får låna den. Ser framemot din recension!
Tackar ödmjukast! Ska försöka att inte göra er besvikna.Kan inte annat än att instämma i kören.. @yonsson recensent nr1!!
Det blir svårt!Tackar ödmjukast! Ska försöka att inte göra er besvikna.
Den här landade idag, eller snarare igår men gick direkt till min fantastiska urmakare som bytte några stift plus batteri. Tavlan är riktigt bra och visarnas blåa färg bryter av på ett fantastiskt sätt. Finishen på tavlan och visare är toppklass.
Länken och boett är en vattendelare, kanske inte något alla älskar men jag tycker den är skönt fulsnygg.
Blev lite av en du dubbelpost
Här syns det blå i visarna tydligare
På något sätt riktigt snygg Grattis!Den här landade idag, eller snarare igår men gick direkt till min fantastiska urmakare som bytte några stift plus batteri. Tavlan är riktigt bra och visarnas blåa färg bryter av på ett fantastiskt sätt. Finishen på tavlan och visare är toppklass.
Länken och boett är en vattendelare, kanske inte något alla älskar men jag tycker den är skönt fulsnygg.
Blev lite av en du dubbelpost
Här syns det blå i visarna tydligare
Sitter som ett smäck!Spanat på den länge och nu blev ett ex ledigt för mig. Den är bara så vacker......
Tavlan är magisk! Riktigt nöjd!
Tack! Ja, den blir smutt på beachen..Den där blir bra i sommar, grattis!
Enjoy it my friendNyinkommen, droppar paket/box bilder,
så en IWC Pilot Spitfire från 2012, utlovad i nära nyskick, och det är den....
Känns bra just nu, men vi får se
//Bosse
Toppenval, jag längtar till dagen Speedy finns i samlingen igenSå. Stor dag. Igen.
Hade uppe en tråd för ett tag sedan, https://klocksnack.se/threads/smp-vs-superocean-ii.73041/, och bad om lite råd och dåd gällande dykare. Tråden var seriös, inget luftslott, jag var ute efter en rejäl pjäs (41 resp. 42 mm dykare blir det på mig)..
Kom på mig själv med att kompromissa lite för mycket dock. Missförstå mig rätt, jag gillar både SMP och Superocean II. Ingen av dem kändes dock helt hundra, inte efter en andra vända hos AD.. I Brattens fall blev jag harig beträffande gummit, i Omegans fall var det ändå länken till slut.. Vad gör man då? Jo, det ska jag berätta!
Man skiter i dykare! Vad fan! Jag kör på Oris Divers Sixty-five i poolen, och G-Shock på beachen! Solklart!
Så. Svart tavla var ett krav, tanken är att den ska komplettera min vita Tag. Kronograf har jag ingen. Inte utan batteri, i alla fall.. Nån klassiker har jag ingen heller.. Som sagt: Solklart!
Till bilderna!
Redan lådan är ju en give-away. Helvete, vad stor!
Precis, vad annars?
311.30.42.30.01.005, mer känd som månklockan.. Fett vattenresistent!
Halvdassigt wrist shot, ungarna kaosar runt omkring. Ingen som helst förståelse för vad som är viktigt här i livet.. Rockar det medföljande natot tills vidare, i det här fallet vänder jag mig till urmakare för att kortning av länk.
Nu invänder pedanten att du har en hydroconquest på armen, förtjänar inte den i alla fall ett hedersomnämnande?Så. Stor dag. Igen.
Hade uppe en tråd för ett tag sedan, https://klocksnack.se/threads/smp-vs-superocean-ii.73041/, och bad om lite råd och dåd gällande dykare. Tråden var seriös, inget luftslott, jag var ute efter en rejäl pjäs (41 resp. 42 mm dykare blir det på mig)..
Kom på mig själv med att kompromissa lite för mycket dock. Missförstå mig rätt, jag gillar både SMP och Superocean II. Ingen av dem kändes dock helt hundra, inte efter en andra vända hos AD.. I Brattens fall blev jag harig beträffande gummit, i Omegans fall var det ändå länken till slut.. Vad gör man då? Jo, det ska jag berätta!
Man skiter i dykare! Vad fan! Jag kör på Oris Divers Sixty-five i poolen, och G-Shock på beachen! Solklart!
Så. Svart tavla var ett krav, tanken är att den ska komplettera min vita Tag. Kronograf har jag ingen. Inte utan batteri, i alla fall.. Nån klassiker har jag ingen heller.. Som sagt: Solklart!
Till bilderna!
Precis, vad annars?
Halvdassigt wrist shot, ungarna kaosar runt omkring. Ingen som helst förståelse för vad som är viktigt här i livet.. Rockar det medföljande natot tills vidare, i det här fallet vänder jag mig till urmakare för kortning av länk.
Så. Stor dag. Igen.
Till bilderna!
Precis, vad annars?
Halvdassigt wrist shot, ungarna kaosar runt omkring. Ingen som helst förståelse för vad som är viktigt här i livet.. Rockar det medföljande natot tills vidare, i det här fallet vänder jag mig till urmakare för kortning av länk.