Satt faktiskt och höll tummarna på att jag skulle få trälådan istället för den röda, kommer tydligen i båda beroende på produktionsår.Man kan bara upprepa sig själv: Jäklar, vad bra den är! Stort Grattis!
Boxen ser också ruggigt fin ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satt faktiskt och höll tummarna på att jag skulle få trälådan istället för den röda, kommer tydligen i båda beroende på produktionsår.Man kan bara upprepa sig själv: Jäklar, vad bra den är! Stort Grattis!
Boxen ser också ruggigt fin ut.
Den är inte dålig den!! Grattis!!
Mmmmmmmm! Har mer och mer börjat sukta efter grönt. Tittade seriöst på den för länge sedan men tyckte den var lite "vågad", men nu sitter jag med svart, blått & orange, så varför inte? Stort grattis till en superfin klocka!!!!
Tycker placeringen fungerar. Gillar också utformningen med datumvisaren. Har dock ej stor erfarenhet. Innan jag såg den i verkligheten var jag osäker då jag sett att fler, precis som du uppfattar den övre delen av tavlan tom. Men eftersom jag ville ha en relativt ren tavla och av någon outgrundlig anledning fastnat för månfaskomplikationen så tycker jag med mitt oerfarna öga som sagt att det fungerar väl.Grattis! Hur upplever du dispositionen av månfas på tavlan? Jag kan ibland tycka att den ser lite "bottentung" ut.
Grattis Hänger man som jag i Speedy-tråden så kan man ju ibland önska sig något som inte ser ut som alla andras. Det här är ett mycket trevligt val.Budis kom och ringde på igår.
Välpaketerat.
Ännu mer bubbelplast.
Speedmaster Tintin ref 31130423001004, satt som en smäck och jag blev som ett barn på julafton igen
Ojojoj! Grattis till en Speedy Tuesday! Snyggt!Ingen öppning men en ny klocka åtminstone..
Härligt! Bra köp! Grattis!
Tjena Norrman. Trevligt klocka du har införskaffat, skulle själv gärna ha en, men jag tror att du förväxlat mig med någon annan
Kan vara jag men den är inte alls lik min.Tjena Norrman. Trevligt klocka du har införskaffat, skulle själv gärna ha en, men jag tror att du förväxlat mig med någon annan
Du kan ju iofs höra av dig om du tröttnar på den
/ L
Bra val!
Ingen INOX är lik din!Kan vara jag men den är inte alls lik min.
Vad då varit, det är en INOX men med alternativt utseende.@jabla Ja dig menar jag ju, man kan ju knappt se att det varit en inox
Läcker. Grattis.Ingen öppning men en ny klocka åtminstone..
Budis kom och ringde på igår.
Välpaketerat.
Ännu mer bubbelplast.
Speedmaster Tintin ref 31130423001004, satt som en smäck och jag blev som ett barn på julafton igen
Lugn! Den är minst lika rolig som många andra min första "riktiga" klocka var en DS action, säljer den aldrig och bär den med stolthet. Grattis!!!!!!!Idag anlände nya klockköpet. Det kanske inte är den roligaste klockan för dem flesta , men jag delar med mig ändå!
Det vart en Certina DS Action Precidrive. Med tanke på priset jag gav för den, är den väldigt prisvärd och jag känner mig nöjd, trots att det tickar därinne!
Grym! Var beställde du den ifrån?
Jomashop.comGrym! Var beställde du den ifrån?
Det är en amerikansk sida va? Fick du betala tullavgift direkt till dem eller här i Sverige?Jomashop.com
Bra pris, trevlig kundtjänst och hyfsad snabb leverans
Stämmer bra det, direkt från Brooklyn.Det är en amerikansk sida va? Fick du betala tullavgift direkt till dem eller här i Sverige?
Riktigt snygg, grattis!Idag fick jag äntligen ett paket med något som jag har önskat mig längemin första Grand Seiko!