Snygg den där. Grattis.Har tittat länge nu efter en ny klocka. Många modeller har varit aktuella men slutligen stog det mellan Rolex OP 39mm (114300) och denna Grand Seiko SBGA083.
Är otroligt nöjd, fantastiskt fin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg den där. Grattis.Har tittat länge nu efter en ny klocka. Många modeller har varit aktuella men slutligen stog det mellan Rolex OP 39mm (114300) och denna Grand Seiko SBGA083.
Snyggt. Grattis.Är det Rhodium tavlan?Klev in hos LW idag och fick trevligt bemötande av Linus och George, det slutade såhär
Du behöver inte daytonan nu när du bär hulken, så ja tycker ja kan få köpa daytonanDet kom ett paket...
Härligt med röd tejp Grattis (fast Kermit piskar Hulk )Det kom ett paket...
Ligger ju flera ute nu, bara köpaDu behöver inte daytonan nu när du bär hulken, så ja tycker ja kan få köpa daytonan
Vart då ? Inte sett någon vitLigger ju flera ute nu, bara köpa
Tack! Förstår dock inte det inom parentes?Härligt med röd tejp Grattis (fast Kermit piskar Hulk )
Look againVart då ? Inte sett någon vit
Jag har haft kermit och kan säga att Hulken kör över kermit i alla avseendenTack! Förstår dock inte det inom parentes?
Håller med även om jag tycker det är trevligt att vi alla kan tycka olikaJag har haft kermit och kan säga att Hulken kör över kermit i alla avseenden
Inget fel med kermit, den är snygg som satanHåller med även om jag tycker det är trevligt att vi alla kan tycka olika
Härligt. Ser ut att vara i mkt bra skick.Paket paket paket!
Direkt från djupaste Polen där det sitter en glad klockentusiast med fickan full av zlotys.
Välpacketerat, det tackar vi för
Här har vi den, King Seiko 36000 bph, med krispig boett och oskadad tavla. Monterad på någon slags plastkrokodil.
Hittade ett brunt läder i lådorna
Över förväntan, vilken wow-känsla
Den här känns som gjuten efter min handled, nu ska jag bara hitta rätt band till den, brunt iaf, lite tunnare, kanske mocca
Grattis, den där är riktigt fin!Har tittat länge nu efter en ny klocka. Många modeller har varit aktuella men slutligen stog det mellan Rolex OP 39mm (114300) och denna Grand Seiko SBGA083.
Nja sakta i backarna...trevlig duo menar du
Blev ett par nya klockor igår, som det kan gå..
Såg ut som att kebabätningen gick snabbare än öppningen grattis! Riktigt skön klockaGo natt på er! Natt arbetare som man är och ny på forumet. Fick leverans idag. Å hungrig va man också. Kunde inte välja vad jag skulle börja med, så det blev både. Kassa bilder men go rulle
Paket paket paket!
Direkt från djupaste Polen där det sitter en glad klockentusiast med fickan full av zlotys.
Välpacketerat, det tackar vi för
Här har vi den, King Seiko 36000 bph, med krispig boett och oskadad tavla. Monterad på någon slags plastkrokodil.
Hittade ett brunt läder i lådorna
Över förväntan, vilken wow-känsla
Den här känns som gjuten efter min handled, nu ska jag bara hitta rätt band till den, brunt iaf, lite tunnare, kanske mocca
Grattis till en mycket fin klocka!Go natt på er! Natt arbetare som man är och ny på forumet. Fick leverans idag. Å hungrig va man också. Kunde inte välja vad jag skulle börja med, så det blev både. Kassa bilder men go rulle
Go natt på er! Natt arbetare som man är och ny på forumet. Fick leverans idag. Å hungrig va man också. Kunde inte välja vad jag skulle börja med, så det blev både. Kassa bilder men go rulle
Den är sjukt bra! GrattisJaha, då kom till slut ett paket med posten Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.
Då ska vi se....
Många lådor blir det
Känns ovant med storleken. Får gå och korta ett par länkar och känna efter lite
Den där röda raden är i mina ögon ett stort lyft som ger klockan mer liv. Riktigt snygg anser jag. Grattis.Jaha, då kom till slut ett paket med posten Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.
Då ska vi se....
Många lådor blir det
Jaha, då kom till slut ett paket med posten Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.
Då ska vi se....
Många lådor blir det
Den där röda raden är i mina ögon ett stort lyft som ger klockan mer liv. Riktigt snygg anser jag. Grattis.
Tackar!! Han inte korta den nu måste på ett möte. Men om några timmar så ska den testasFantastisk klocka! Hur känns den?