TouchingEvil
Silver
Grattis! En klocka som håller livet ut och vidareEfter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! En klocka som håller livet ut och vidareEfter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Gick till Luxury Watches på lunchen och köpte en Patek Philippe Nautilus 3800/1, eventuellt en årsklocka! Perfekt storlek för mina små handleder då 5711 hängde utanför handleden trots kortad länk... Klockan kommer från "the original owner" via Luxury Watches.
Firade med kebab på kvällen.
Grattis. Den är riktigt bra!Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
GrattisEfter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Nja. Men min dyra klocka nr 2 kostade 20% mer än den första. Viss ångest där också, trots att jag sparat ihop till den. Men det går ju över.Det gjorde du rätt i, den är himla fin!
Och ingen fara, ångesten lägger sig. Det är bara vid första dyra klockan som den infinner sig
Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Grattis. Riktig bra grejer de där Rolex.Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Flippar och byter som en tok nu för tiden. Men den här kommer garanterat få stanna en stund. Sjukt nöjd och denna länk är riktigt bra. Kan dock komma att hamna på ett läderband inom kort om jag känner mig själv.
Blir min andra sinn och definitivt inte den sista. Älskar detta tyska klockmärke, vilka fantastiska klockor dom gör!
Gött, ser finfint ut!Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Grattis till den fina klockan.Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Grattis än en gång!!Slank in på Franks ur och kom inte ut tomhänt
Bra där! Grattis!Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Fin! GrattisEfter att ha följt diverse opålitliga spårningar hämtade jag ut det här paketet.
Zodiac, en av pionjärerna bland de första dykarna men efter fallet under quartzkrisen och många uppköp drivs de nu av Fossil.
Whats in The box?
En mörkgrön Zodiac Sea Wolf!
En re-issue som har fångat formen av en klassisk dykare men utseendet som platsar på valfri gentlemannaklubb.
Jag köper lätt den ena av dig. Min rymmer hela tiden och det kan gå flera veckor mellan gångerna som jag ser den. Känner att jag behöver två.
Funderar på att börja bygga bomber...
Grattis, riktigt snygg den där!Efter att ha följt diverse opålitliga spårningar hämtade jag ut det här paketet.
Zodiac, en av pionjärerna bland de första dykarna men efter fallet under quartzkrisen och många uppköp drivs de nu av Fossil.
Whats in The box?
En mörkgrön Zodiac Sea Wolf!
En re-issue som har fångat formen av en klassisk dykare men utseendet som platsar på valfri gentlemannaklubb.
Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Tack, letade länge och väl i det gröna ogräsetGrattis, riktigt snygg den där!
Visst är det kupat safirglas på den?
Visst är den.Grattis! Gröna sec visarn är ju magisk touch på hela klockan! Grymt val
Jag köper lätt den ena av dig. Min rymmer hela tiden och det kan gå flera veckor mellan gångerna som jag ser den. Känner att jag behöver två.
Håller med - riktigt snygg. Brashear körde dock alltid RolexMycket snygg klocka, grattis!
Häftig med en Carl Brashear edition, "Men of Honor" var en riktigt bra film
Grattis!!
Blev en grön Sub kort och gott! Gillar den terapeutiska* effekten av att plocka plast
Ett läkemedels terapeutiska fönster är det dosintervall inom vilket läkemedlet botar sjukdomstillståndet samtidigt som det är säkert för patienten. Med andra ord är det inom det intervall där dosen är tillräckligt stark för att ge effekt, men tillräckligt svag för att inte orsaka biverkningar i en population.
En av de snyggaste. Grattis.
Blev en grön Sub kort och gott! Gillar den terapeutiska* effekten av att plocka plast
Ett läkemedels terapeutiska fönster är det dosintervall inom vilket läkemedlet botar sjukdomstillståndet samtidigt som det är säkert för patienten. Med andra ord är det inom det intervall där dosen är tillräckligt stark för att ge effekt, men tillräckligt svag för att inte orsaka biverkningar i en population.
Jäkligt fin! Hatten av och grattis!
Tack för erbjudandet men jag ska nog ta tag i det själv. Svårt att klara mig utan en liten svart!eBay... gick snabbt och kostar inget. Båda klockorna är numera utdelade till avkommorna så jag äger inte någon längre. Men vill du kan jag beställa flera, gick på typ 10 dagar.
Underbar klocka! Stort grattis!Efter ett antal månaders väntetid ringde Nymans........Fantastisk klocka som är en keeper. Bifogar liten bildkavalkad.
Nice!!