Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, ja ur o penn hade den nyss men nu är den slut i lager igen.
Grattis till en mkt fin klocka.Hämtade ut denna 16234 igår. Superskarp 97a med alla tillbehör. Riktigt nöjd
Med stämplat cert från Svensk AD!
Och så ett WS såklart
Tack!Grattis till en mkt fin klocka.
Hämtade ut denna 16234 igår. Superskarp 97a med alla tillbehör. Riktigt nöjd
Och så ett WS såklart
Tack!Grymt fin! Grattis
Grattis!Jaha, då kom till slut ett paket med posten Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.
Då ska vi se....
Många lådor blir det
Känns ovant med storleken. Får gå och korta ett par länkar och känna efter lite
Grattis!
- berätta hur känns hon så här några dagar senare?
Tack för uppdatering och hoppas du får åka hem snart. KryaJag använde henne bara en kväll och en förmiddag innan frugan fick ta hem den igen. Om jag blir utskriven från hospitalet snart så ska den få en riktig chans.
Men känns lite som jag har lite för många liknande ur. Sen när man har betalt över lista så måste det kännas rätt, annars får den gå.
Verktyg och box är köpt var?Var en sak till i lådan.är super nöjd. Härlig retrokänsla.
Köpt på watch-tool.deVerktyg och box är köpt var?
Var en sak till i lådan.är super nöjd. Härlig retrokänsla.
Jaha, då kom till slut ett paket med posten Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.
Då ska vi se....
Många lådor blir det
Känns ovant med storleken. Får gå och korta ett par länkar och känna efter lite
Tack! Möjligen för tung för mig tyvärrRiktigt tung pjäs! Grattis.
Det står att det ska vara velvet lining men det känns som mocka. Det är samma material på insidan förutom locket som är i läder.Är hela insidan tillverkad i mocka?
Kul att se, grattis och välkommen till KS!Då tänkte jag komma med mitt första, men säkerligen inte sista, bidrag till paketöppnarfesten. Min första automatiska klocka. Jag ger en ledtråd...
CW...
...som i creationwatches.com
Tydligen är jag inte ensam om att få hem en SKX idag.
Även om min är en 007:a
Precis som föregående valde jag en J-modell, Made in Japan.
Självklart avslutar jag med en WS.
Riktigt kul att få följa upp en SKX009J1 med en 007J1. Och självklart riktigt roligt att få vara med på ett hörn i en riktigt bra tråd.
Snygg!Hämtade upp den här efterlängtade godbiten nu under eftermiddagen. Tack @ERIKSON URHANDEL för snabb hantering av reklamationsärende samt mycket god service!
Och så ett obligatoriskt handledsskott förstås.
Fy satan vad tråkigt! Detta hände mig med en 24-tums iMac en gång i tiden. Det var inte kul!Det var inte särskilt kul... Även om dessa inte är så dyra, trist. Såg fram emot att sortera lite av mina mindre använda klockor.
Superfin! Härlig känsla med alla tillbehör, låda, osv. En av mina drömklockor!Hämtade ut denna 16234 igår. Superskarp 97a med alla tillbehör. Riktigt nöjd
Och så ett WS såklart
Jag hade tur denna gång och fick pengarna tillbaka dock.Fy satan vad tråkigt! Detta hände mig med en 24-tums iMac en gång i tiden. Det var inte kul!
Here we go again, here we go go go to the KS köp&sälj!
Dags att öppna upp mitt andra KS-köp:
Ett styck Seiko Flightmaster SNA411.
Även denna gång nöjd med både klocka och säljare!