• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Det var inte särskilt kul... Även om dessa inte är så dyra, trist. Såg fram emot att sortera lite av mina mindre använda klockor.
20170821_184532.jpg
 
Stressade imorse på väg till flyget och glömde klocka:mad::banghead::facepalm::facepalm::bawling::facepalm::banghead::bag:

Mellanlandar på Schipool och ser såklart den glömda klockan som ett tecken att jag ska förse mig på Gassan, jag kan ju inte gå flera dagar utan klocka.
De hade såklart varken exp1 eller BB chrono inne. Ja typ inget kul alls inne :mad:

Fick tröstköpa en Swatch sistem51 i stål och ett glas Champagne istället.

IMG_0434.JPG
 
Senast ändrad:
Jaha, då kom till slut ett paket med posten:) Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.

Då ska vi se....
IMG_0812.JPG
IMG_0814.JPG
IMG_0815.JPG
IMG_0816.JPG
IMG_0817.JPG

Många lådor blir det :)
IMG_0818.JPG
IMG_0819.JPG
IMG_0820.JPG


Känns ovant med storleken. Får gå och korta ett par länkar och känna efter lite :)
Grattis!
- berätta hur känns hon så här några dagar senare?
 
Grattis!
- berätta hur känns hon så här några dagar senare?

Jag använde henne bara en kväll och en förmiddag innan frugan fick ta hem den igen. Om jag blir utskriven från hospitalet snart så ska den få en riktig chans.
Men känns lite som jag har lite för många liknande ur. Sen när man har betalt över lista så måste det kännas rätt, annars får den gå.
 
Jag använde henne bara en kväll och en förmiddag innan frugan fick ta hem den igen. Om jag blir utskriven från hospitalet snart så ska den få en riktig chans.
Men känns lite som jag har lite för många liknande ur. Sen när man har betalt över lista så måste det kännas rätt, annars får den gå.
Tack för uppdatering och hoppas du får åka hem snart. Krya
 
Jaha, då kom till slut ett paket med posten:) Eftersom den inte finns att prova på den lokala ADn så får man göra som vanligt att köpa osett för att sen prova hemma om det känns rätt eller om den får vandra vidare.

Då ska vi se....
IMG_0812.JPG
IMG_0814.JPG
IMG_0815.JPG
IMG_0816.JPG
IMG_0817.JPG

Många lådor blir det :)
IMG_0818.JPG
IMG_0819.JPG
IMG_0820.JPG


Känns ovant med storleken. Får gå och korta ett par länkar och känna efter lite :)


Riktigt tung pjäs! Grattis.
 
Då tänkte jag komma med mitt första, men säkerligen inte sista, bidrag till paketöppnarfesten. Min första automatiska klocka. Jag ger en ledtråd...
CW...
IMG_2280.jpg


...som i creationwatches.com

IMG_2282.jpg


Tydligen är jag inte ensam om att få hem en SKX idag.
Även om min är en 007:a

IMG_2286.jpg


Precis som föregående valde jag en J-modell, Made in Japan.

IMG_2291.jpg


Självklart avslutar jag med en WS.

IMG_2290.jpg


Riktigt kul att få följa upp en SKX009J1 med en 007J1. Och självklart riktigt roligt att få vara med på ett hörn i en riktigt bra tråd.
 
Senast ändrad:
Då tänkte jag komma med mitt första, men säkerligen inte sista, bidrag till paketöppnarfesten. Min första automatiska klocka. Jag ger en ledtråd...
CW...
IMG_2280.jpg


...som i creationwatches.com



Tydligen är jag inte ensam om att få hem en SKX idag.

IMG_2282.jpg


Även om min är en 007:a

IMG_2286.jpg


Precis som föregående valde jag en J-modell, Made in Japan.

IMG_2291.jpg


Självklart avslutar jag med en WS.

IMG_2290.jpg


Riktigt kul att få följa upp en SKX009J1 med en 007J1. Och självklart riktigt roligt att få vara med på ett hörn i en riktigt bra tråd.
Kul att se, grattis och välkommen till KS! :cigar:
/En annan medlem i PCS
 
Tillbaka
Topp