• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Jag har nog ALDRIG varit så ivrig som idag. Denna fastnade på näthinnan direkt jag såg den från Basel2017, och idag kom den äntligen hem.
IMG_7073.JPG
IMG_7075.JPG
IMG_7076.JPG
IMG_7077.JPG
IMG_7078.JPG
IMG_7081.JPG
 

MARTINOV

Cartier
Satt och drack kaffe och myste, inlindad i en tjock filt som en annan kåldolme.

Samtal från okänt nummer aviseras i mobilens display, "förbannade telefonförsäljare, aldrig får man vara ifred!", utbrast jag (efter att redan ha fått 6 sådana på halsen endast denna vecka).

I ett tillfälligt och sinnesförvirrat ögonblick av medlidsamhet mot callcenter-kraken på andra sidan luren beslutar jag mig ändå för att svara, beredd att slänga ur mig ett "nej tack, jag ska nog inte ha ett abonnemang på kattsand levererat till dörren idag heller".

Tur var väl det, det var ju bara Fedex som ville lämna av ett paket (blott 18 timmar efter det skickats från Madrid - otroligt).
20170912_134640.jpg


Skulle först få någon random smyckesbox från handlaren, men lyckades tjata till mig en Rolexbox (även om det inte är rätt för klockan i fråga). Den var i lite lätt tveksamt skick:

20170912_134740.jpg


Den gröna boxen var i bättre skick:
20170912_134756.jpg


20170912_134811.jpg


20170912_134908.jpg


Ännu finare skick än jag vågade hoppas på, ser i princip oanvänd ut!

Ws:
20170912_135853.jpg

Sammanfattningsvis är jag sjukt nöjd! Perfekt storlek. Glad att jag beslutade mig för oyster-länken, den är fantastisk på alla vis.

Precis kortat länken och gjort trycktest hos AD, är nu redo för äventyr!
20170914_164639.jpg
 

MARTINOV

Cartier
Grattis till en fantastiskt fin klocka. Håller med om att skicket verkar vara väldigt bra! Är själv ute efter en likadan klocka, dock med den blåa urtavlan. Får man fråga vad säljaren heter? :)

Tack :) Köpte av Joyeria l'ermitage via Chrono24. Skrev en liten recension i "stora tråden för referenser av handlare"-tråden. Sammanfattningsvis var jag rätt tveksam på grund av halvtaskiga omdömen osv, men handlaren var rakt igenom proffsig, vänlig och tillmötesgående.
 
Topp