Hur populärt tror du spontant att detta är?Tack för den intressanta informationen. Jag har inte köpt klockan. Utan fått den av Earnshaw för recension på min YouTube kanal. Men tack för infon, den kommer att vara till nytta i recensionen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur populärt tror du spontant att detta är?Tack för den intressanta informationen. Jag har inte köpt klockan. Utan fått den av Earnshaw för recension på min YouTube kanal. Men tack för infon, den kommer att vara till nytta i recensionen
Att vad är?Hur populärt tror du spontant att detta är?
Att sälja saker man får för att recensera.Att vad är?
Företag är ofta nöjda så länge de får sin recension. Vill de ha tillbaka produkten efter recension så sägs detta innan produkten skickas. Inte så märkvärdigt.Att sälja saker man får för att recensera.
Grattis! Riktigt fin!Fick hem ett mycket trevligt paket från Posten idag
Köpte denna av en kille på Blocket. Ser nästan oanvänd ut. Jag är mycket nöjd!
Tack så mycket!Grattis! Riktigt fin!
Fick hem ett mycket trevligt paket från Posten idag
Tack så mycketGrattis! Ser fin ut
Snyggt!Då var det åter dags för lite förnyelse och utökning av familjen Rolex igen....
Det kom ett paket...
Spännande!
Fram med kniven!!
Det tar sig.....
Se där!
Komsi komsi.....
Vad döljer sig här?
Hej Yacht-Master 16623
Sen det obligatoriska wristshotet!
Stort grattis kompis! Grym öppning!Då var det åter dags för lite förnyelse och utökning av familjen Rolex igen....
Det kom ett paket...
Spännande!
Fram med kniven!!
Det tar sig.....
Se där!
Komsi komsi.....
Vad döljer sig här?
Hej Yacht-Master 16623
Grattis. Gröna boxar är alltid rätt.Då var det åter dags för lite förnyelse och utökning av familjen Rolex igen....
Det kom ett paket...
Spännande!
Fram med kniven!!
Det tar sig.....
Se där!
Komsi komsi.....
Vad döljer sig här?
Hej Yacht-Master 16623
TackarrrrSnyggt!
Tack!Stort grattis kompis! Grym öppning!
Tack! Grönt är skönt. Det är sen gammaltGrattis. Gröna boxar är alltid rätt.
Stort grattis! Extremt underskattad modell. Vita tavlan är grym med alla detaljer. Saknar min gamlaDå var det åter dags för lite förnyelse och utökning av familjen Rolex igen....
Det kom ett paket...
Spännande!
Fram med kniven!!
Det tar sig.....
Se där!
Komsi komsi.....
Vad döljer sig här?
Hej Yacht-Master 16623
Kul! Den ser riktigt fin ut! Hur gammal är den? Hoppas du fick ett förmånligt pris också?Fick hem ett mycket trevligt paket från Posten idag
Tack! Den är från Januari i år. Köpt på Franks Ur. Jag fick ett väldigt bra pris som gjorde att jag inte kunde tacka nejKul! Den ser riktigt fin ut! Hur gammal är den? Hoppas du fick ett förmånligt pris också?
Nice!!Jag har nog ALDRIG varit så ivrig som idag. Denna fastnade på näthinnan direkt jag såg den från Basel2017, och idag kom den äntligen hem.
Så fin! Det gula ser ut att glöda på insertet.För andra gången på kort tid fick jag ett nytt paket
Fick hem ett mycket trevligt paket från Posten idag
Är det gummi på bezeln på dessa precis som den tidigare modellen?Fick hem ett mycket trevligt paket från Posten idag
MYCKET! fin den där.Sådär ja!