C
Coach
Guest
Har Chronomaten fått lämna ?Vaknade och kände att det var dags, och vips så var man med Rolex mycket nöjd såhär långt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har Chronomaten fått lämna ?Vaknade och kände att det var dags, och vips så var man med Rolex mycket nöjd såhär långt !
Ja det fick bli så!Har Chronomaten fått lämna ?
Så blir det ibland, så länge du är nöjd såJa det fick bli så!
Känns bra såhär långt iaf fast kommer nog att behöva köpa en chronomat 41 i tvåton så småningom också !Så blir det ibland, så länge du är nöjd så
Har sålt min 44a med, kommer troligtvis införskaffa en 41 blackeye blue framöverKänns bra såhär långt iaf fast kommer nog att behöva köpa en chronomat 41 i tvåton så småningom också !
Vart den utkonkurrerad av din 41 airborne lr?Har sålt min 44a med, kommer troligtvis införskaffa en 41 blackeye blue framöver
44 känns för stort bara så den tavlan i ett mindre format skulle vara perfekt, precis som du är inne på. Airborne 41 är inte helt fel den heller förvissoVart den utkonkurrerad av din 41 airborne lr?
Blackeye blue i 41 låter som ett bra val ! Perfekt storlek, perfekt tavla, kan inte bli fel
Ja 44 or är tvärfeta i skyltfönster men blir jäkligt stora på armen airborne 41 är definitivt inte fel, riktigt ball klocka.44 känns för stort bara så den tavlan i ett mindre format skulle vara perfekt, precis som du är inne på. Airborne 41 är inte helt fel den heller förvisso
Grattis! Haft privilegiet att få provat en 116600 och gillade den skarpt! Ingen bubbla och minutmarkeringarna på ringenDå var det dags igen
Jag har länge sökt efter en riktigt bra beater som passar till allt. Har kört med min PO alltför länge men har faktiskt inte tröttnat på den.
Men jag hade ändå ett sug efter något nytt.
Testade Speedmaster ett tag men vi klickade inte riktigt så den fick flyga vidare. Köpte en Hulk i våras och trots att den är helt underbar på många sätt så tycker jag personligen att den inte funkar som beater. I somras så började jag snegla ordentligt på en Datejust men efter att ha testat kollegans så kände jag att jag ska nog hålla mig till dykarur. Jag gillar känslan av dykarur. Det robusta, tyngden och kvailtetskänslan.
Sen dök denna upp på K&S......... Fick hem paketet igår men lyckades hålla mig tills idag med öppningen som följer.
Mycket väl inslaget paket
Hmm...
Den här lådan känner alla till
En till Sub?
Nope! Det blev en Sea Dweller 116600
Mycket bra och jag är sjukt nöjd!
Satt som en smäck direkt!
Jag vill tacka @Nicke L för en mycket trevlig och smidig affär och ett stort tack till KS för ett underbart forum för oss klockälskare.
Nu tar jag helg och njuter av klockan
Snyggt. Grattis. Foto på ubåten?Tyvärr hamnar inte bilderna i den ordningen jag tänkt, så gör ytterligare ett inlägg;
Jaaa! Seiko SLA017
Givetvis ett hederligt handledsskott;
Hur nöjd är jag? Väldigt. Visste faktiskt inte om att jag skulle få den här versionen, med stor väska, en sjuk ubåt och även ett verktyg för att byta band samt ett USB-minne med Seiko-historia (?).
Klockan i sig är helt fantastisk. Mina dåliga bilder gör den verkligen inte rättvisa.
10/10 sushibitar. Riktigt bra!
STORT grattis, verkligen en utomordentligt fin och härlig klocka!Tyvärr hamnar inte bilderna i den ordningen jag tänkt, så gör ytterligare ett inlägg;
Jaaa! Seiko SLA017
Hur nöjd är jag? Väldigt. Visste faktiskt inte om att jag skulle få den här versionen, med stor väska, en sjuk ubåt och även ett verktyg för att byta band samt ett USB-minne med Seiko-historia (?).
Klockan i sig är helt fantastisk. Mina dåliga bilder gör den verkligen inte rättvisa.
GrattisBlev med ny idag. Firas med pinne
Den ser fan inte dum ut dendär grattis !Tyvärr hamnar inte bilderna i den ordningen jag tänkt, så gör ytterligare ett inlägg;
Jaaa! Seiko SLA017
Grattis! Den där är riktigt bra. Har också varit sugen på den.Jag hade typ, nästan säkert, bestämt mig för en LLD på mesh för några veckor sedan. Sedan blev jag sugen på en Sinn U1, men missade precis en fin här på Klocksnack. Så dök den här upp på Köp och sälj. Den hann nog inte ligga mer än 15 minuter innan jag hade lagt handpenning.
Jag hade sett denna i andra trådar på forumet redan tidigare och förbannade mest att den var en begränsad upplaga och inte gick att köpa längre. Sinn 103 A Sa B
Med extra läder och länk, perfekt uppsättning imho.
På originalläder.
På länk.
För tidigt för starkvaror.
Riktigt bra den där!! Grattis!Tyvärr hamnar inte bilderna i den ordningen jag tänkt, så gör ytterligare ett inlägg;
Jaaa! Seiko SLA017
Riktigt bra den där!! Grattis!
Sjukt snygg. Lägger den till egen önskelista.Fick upp ögonen för den här pärlan förra helgen och idag kunde jag inte motstå den längre...
På väg hem med lite svenskt stål i påsen.
Vad döljer sig då i påsen? Jo en Royal Steel 36mm med Champagnetavla, sport och dress allt i ett.
- CASE: Stainless steel Ø36 mm.
- CASE-BACK: See through engraved case back with flat sapphire crystal. Individually numbered.
- GLASS: Scratch resistant sapphire crystal with anti-reflective coating.
- DIAL AND HANDS: Dial with white super luminova index marks and hands with super luminova.
- DIAL: Champagne
- BEZEL: Stainless steel
- BRACELET: Stainless steel, with an engraved logotype on buckle.
- WATER RESISTANCE: 10ATM (100 meters)
Grattis min vän! Sitter perfekt på dig.Även jag har köpt nytt idag men inte hunnit posta. Villa känna på lite tysk kvalité vilket slutade med en 556i. Första intrycken är mycket goda!
Jag hade typ, nästan säkert, bestämt mig för en LLD på mesh för några veckor sedan. Sedan blev jag sugen på en Sinn U1, men missade precis en fin här på Klocksnack. Så dök den här upp på Köp och sälj. Den hann nog inte ligga mer än 15 minuter innan jag hade lagt handpenning.
Jag hade sett denna i andra trådar på forumet redan tidigare och förbannade mest att den var en begränsad upplaga och inte gick att köpa längre. Sinn 103 A Sa B
Med extra läder och länk, perfekt uppsättning imho.
På originalläder.
På länk.
För tidigt för starkvaror.
Tack!Grym! Grattis
Ja en riktig sweet spot storleksmässigt. Att den sitter förbannat bekvämt gör inte saken sämre! Förstår varför du gillar denGrattis min vän! Sitter perfekt på dig.
Kul grej. Det finns förstås någon historia bakom. Är det en båt som klockan åkt med?
Kul grej. Det finns förstås någon historia bakom. Är det en båt som klockan åkt med?
Gummibandet var riktigt coolt. Kanske en framtida beater/badklocka för mig.Kör en dubbelpost!
Denna damp ner i brevlådan idag. Tyckte den förra DS Action Diver var riktigt snygg men kom inte överens med designen på bezeln. Nu är Certina kammat hem full pott i min bok! Riktigt snygg klocka!