TackNiiiice! Grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackNiiiice! Grattis!!
Grattis! Härlig klocka, PaxEtt skepp kommer lastat
Väl förpackat
Även lådan i bubbelplast
En Sjöö Sandström
Royal Capital
Svart...
Sitter fint och jag tror vi kommer att trivas tillsammans, denna gång får hon stanna mer än dom få timmar som den gråa fick vara med i kungariket
Hörs på lördagGrattis! Härlig klocka, Pax
Grattis! Så jäkla bra modell det där!Ett skepp kommer lastat
Väl förpackat
Även lådan i bubbelplast
En Sjöö Sandström
Royal Capital
Svart...
Sitter fint och jag tror vi kommer att trivas tillsammans, denna gång får hon stanna mer än dom få timmar som den gråa fick vara med i kungariket
Härlig paketöppning.Ett skepp kommer lastat
Väl förpackat
Även lådan i bubbelplast
En Sjöö Sandström
Royal Capital
Svart...
Käns som att man måste klämma på en svensk klocka. Den väcker ett stort habegär... Ser ju ut att vara en fantastisk kvalitet!Ett skepp kommer lastat
Väl förpackat
Även lådan i bubbelplast
En Sjöö Sandström
Royal Capital
Svart...
vi ses ju snart, du får du klämma lite...Härlig paketöppning.
Skaplig låda !!! (Och snygg klocka
ett måste för oss klocknördarKäns som att man måste klämma på en svensk klocka. Den väcker ett stort habegär... Ser ju ut att vara en fantastisk kvalitet!
Grattis, min vän!
tack, jag är mycket nöjd och gladGrattis! Så jäkla bra modell det där!
Snyggt!Ny Seadweller. Känns riktigt fint så här långt!
För stor saknad efter förra? #flippareärviallesammansEtt skepp kommer lastat
Väl förpackat
Även lådan i bubbelplast
En Sjöö Sandström
Royal Capital
Svart...
Jaaa, saknade den alldeles för mycket...För stor saknad efter förra? #flippareärviallesammans
Flippade du din eller finns den kvar i bankfacket?För stor saknad efter förra? #flippareärviallesammans
Tack. Mycket nöjdMkt fin. Grattis!
Träffade @Zed på stan ikväll för en liten affär
Blev en IWC3227
Fick lägga på två länkbitar (och ta bort en halv)
Tackar. Spenderat en stor del av dagen med att titta på handleden idag
Tackar. Spenderat en stor del av dagen med att titta på handleden idag
Tom Brady mot Brady QuinnVi spelar i olika ligor, jag sitter här och njuter av min KS-Pin och du paketöppnar och kollar på din IWC
Mycket bra. Grattis kompis!Ett skepp kommer lastat
Väl förpackat
Även lådan i bubbelplast
En Sjöö Sandström
Royal Capital
Svart...
Schyssta bilder. Grattis.Var iväg till klockbutiken för att hämta svarta armbandet till min Tissot. Jag står och hänger i butiken och ser något som glänser till i en monter bredvid mig. Vad skådar mitt norra öga om inte en DS-1 Himalaya Special edition! Färgen som glänste var visst rose gold om jag läste rätt.
Vet att jag haft tankarna på Longine Flagship men den har inte riktigt övertygat ett inköp. Men den här DS-1 Himalaya har både det lilla extra på urtavlan och 80 timmars gångreserv vilket blir en perfekt beater på jobbet. Den ser garanterat bättre ut i verkligheten. Pricken över i:et är nog berget Dhaulagiri på boetten. Jag är barnslig förtjust i välskapta boetter.
10 bar räcket långt, 40mm är i minsta laget för min smak men den kvalar in för den fina kompositionen Certina lyckats med.
Ha det gott så länge : )
Kolsvart hemma så det var lite knackigt att fota.
Jo, men det är olika klockor för olika ändamål.Mycket bra. Grattis kompis!
Men din explorer är fortfarande bättre.
Precis, skojar bara lite, blev så jäkla fast vid explorern så kan inte ens kolla på den äldre längre.Jo, men det är olika klockor för olika ändamål.
Hi hii, ja det är en grym Rolex!Precis, skojar bara lite, blev så jäkla fast vid explorern så kan inte ens kolla på den äldre längre.
Känns som det är dax för kläm dejt snart. Missade ju tyvärr förra gångenJo, men det är olika klockor för olika ändamål.
Hi hii, ja det är en grym Rolex!
Precis, skojar bara lite, blev så jäkla fast vid explorern så kan inte ens kolla på den äldre längre.