Känns lite som en inspirationsstafettpinne det här. Från @yonsson (och även @Greven med sitt signerade exemplar) till mig och sen vidare till dig @bautaberitTack! Storleken var verkligen en fullträff för mig. Svinnöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns lite som en inspirationsstafettpinne det här. Från @yonsson (och även @Greven med sitt signerade exemplar) till mig och sen vidare till dig @bautaberitTack! Storleken var verkligen en fullträff för mig. Svinnöjd!
Jag jobbar redan på att föra den vidare.Känns lite som en inspirationsstafettpinne det här. Från @yonsson (och även @Greven med sitt signerade exemplar) till mig och sen vidare till dig @bautaberit
Flög hem från Amsterdam igår för att överraska min sambo. Farligt att ha för mycket tid på flygplatser av många anledningar, det finns både alkohol och butiker
Den känner vi ju igen.
Mitt intresse har smittat av sig på morsan. Plockade ut denna hos Gassan på vägen hem. Haft den i ett dygn och packar ner den igen. Trodde det skulle vara svårare att släppa den men vad gör man inte för att cementera sin position som favoritsonen Ikväll får vi se om hon blir nöjd eller om den hamnar här i köp och sälj...
Känner mig som värsta copycaten men det kom ett paket med en bekant plåtbox idag... @Urkvinnan @bautaberit
Försvarstalet skulle börja med att jag spanat en stund på denna utan att komma till skott, frågan är bara vem som skulle tro på det ...
Nu vill jag också ha en.
Handlade min via Klockor.nu och gynnade således forumsponsorn @Nymans Ur 1851 Bra pris och snabb leverans!Jag hakar nog också. Bra jävla beater. Vart handlar man en sån?
+1, luktar nästan gruppköp!Jag hakar nog också. Bra jävla beater. Vart handlar man en sån?
Handlade min via Klockor.nu och gynnade således forumsponsorn @Nymans Ur 1851 Bra pris och snabb leverans!
Tack, inget snack om saken!
Stämmer bra! Köp bara köp...
Kul med en till undone på forumet. Jag gjorde en aqua diver för ett år sen.Customizade min egen klocka på undone.watch
Ganska snygg förpackning
Här tittar den fram
Fick egna initialer på urtavlan
Baksidan också!
Jag avslutar med ett wristshot
Är det gummi inlägg på svarta skinnbandet?Dax att svida om till vinterkläder. Kom ett par små, men trevliga, paket igår. Omegas saker kostar huggorm men är rackarns fina!
Ja, det är alligator framsida med gummi lining...och blått Dåliga ljusförhållanden vid fototillfället.Är det gummi inlägg på svarta skinnbandet?
Vad kostar ett sånt? Snyggt med blått!Ja, det är alligator framsida med gummi lining...och blått Dåliga ljusförhållanden vid fototillfället.
Vad kostar ett sånt? Snyggt med blått!
Snyggt!Dax att svida om till vinterkläder. Kom ett par små, men trevliga, paket igår. Omegas saker kostar huggorm men är rackarns fina!
Ja, jag tror det blir BRA.Snyggt!
Gummi/alligatorband: 4 150.- Viklås: 2 800:-
Där satt den! Riktigt finDet går fort i hockey, typ...
Ut med Yacht-Master, in med stekig Sub.
Det var inte igår jag gjorde en paketöppning här men nu är det dags! Sålde min kära Speedmaster nyligen med tanken att köpa en eller två nya klockor för pengarna och på måndagen klickade jag hem den första.
Det kom en liten låda med posten.
Inne fanns mycket bubbelplast och ett serviceintyg.
Helt utan omega kan man väl inte vara, det blev en Omega Seamaster 166.002 från 1966.
Speedmastern var lite väl stor för mina 16,5cm handleder men denna är spot on tycker jag!
Tackar!Fantastiskt fin! Grattis!
Det var inte igår jag gjorde en paketöppning här men nu är det dags! Sålde min kära Speedmaster nyligen med tanken att köpa en eller två nya klockor för pengarna och på måndagen klickade jag hem den första.
Det kom en liten låda med posten.
Inne fanns mycket bubbelplast och ett serviceintyg.
Helt utan omega kan man väl inte vara, det blev en Omega Seamaster 166.002 från 1966.
Speedmastern var lite väl stor för mina 16,5cm handleder men denna är spot on tycker jag!
Jösses då, här ramlar de in, en efter en. Vad kul! Snart dags att starta en egen tråd för alla fyrkantiga g-shockarInspirirererad av @Urkvinnan & en stundande utomlandsresa gjorde att en riktig beater behövde införskaffas.
Valet föll naturligtvis på en G-shock:
Och den obligatoriska bilden:
Även fast denna säkerligen inte kommer få speciellt mycket handledstid så kommer den komma väl till hands när en oöm klocka behövs.
Och måste säga att jag är positivt överraskad över känsla, finish osv!
750€. Till saken hör att den precis har fått full service på auktoriserat Omega Service center och kommer med två års garanti.Riktigt snygg! Letar efter liknande själv just nu. Hur mkt fick du ge?