Chad
Silver
Det kom ett paket
![]()
Choklad? Trevligt.
![]()
![]()
![]()
![]()
En Oris Carlos Coste Chrono Limited Edition
![]()
Snygg! Inhandlad på forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kom ett paket
![]()
Choklad? Trevligt.
![]()
![]()
![]()
![]()
En Oris Carlos Coste Chrono Limited Edition
![]()
Tack! Ja, fick den som bytesobjekt.Snygg! Inhandlad på forumet?
Det blev en Conquest, min första moderna Longines
![]()
![]()
![]()
Just det, klockan satt redan på handleden..
![]()
Grattis. KöpteDet blev en Conquest, min första moderna Longines
![]()
![]()
![]()
![]()
Härligt! Den som hela tiden retar mig...den jag MÅSTE testa någon gång!Det går fort i hockey, typ...
Ut med Yacht-Master, in med stekig Sub.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Måste ha en sådan igen någon gång! Mycket klocka för den pengen!Grattis. Köptesjälv nyligen en Longines Master Collection![]()
Grattis ! Riktigt snygg![]()
Trevlig pjäs!
Det går fort i hockey, typ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gtattis ! Mycket fin!Det går fort i hockey, typ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det blev en Conquest, min första moderna Longines
![]()
![]()
![]()
![]()
Det kom ett paket
Choklad? Trevligt.
En Oris Carlos Coste Chrono Limited Edition![]()
Ja, den är grym. Riktigt stor dock så jag ska nog flippa den för en Aquis istället haha.Grym dinka! Och kanske klockvärldens coolaste klockbox. :-O
Omkrets på din arm? Och hur stor är den där Orisen? Jag tycker själv min Aquis är absolut max med sina 43mm på min 16,5cm arm.Ja, den är grym. Riktigt stor dock så jag ska nog flippa den för en Aquis istället haha.
Den är 46 eller 47 och väldigt hög. Men min arm är 19cm så den ser ok ut. Men pga höjden så går den inte ihop med mycket.Omkrets på din arm? Och hur stor är den där Orisen? Jag tycker själv min Aquis är absolut max med sina 43mm på min 16,5cm arm.
Går själv och dreglar över Master Collection Moonphase. En riktigt vackert dekorerad klocka.Grattis. Köpte själv nyligen en Longines Master Collection
Aha, är den sisådär 18-20mm tjock? Jag gillar iofs tjocka, men då snarare 15mm. Exempelvis nya Sea Dweller med dia 40mm.Den är 46 eller 47 och väldigt hög. Men min arm är 19cm så den ser ok ut. Men pga höjden så går den inte ihop med mycket.
Den är definitivt där imellan. Exakt vet jag dock inte.Aha, är den sisådär 18-20mm tjock? Jag gillar iofs tjocka, men då snarare 15mm. Exempelvis nya Sea Dweller med dia 40mm.
Fan va fint att ha en polare i Tokyo!-Det började med att jag bläddrade uttråkad på instagram. Plötsligt rusade pulsen upp och jag började googla ivrigt på klockan som heter ”SEIKO SRP721K1 Limited Edition”. En exotisk klocka från SEIKO som uttstrålar japansk perfektion. Det verkade som att klockan aldrig sålts i europa, och status i USA var out of stock. Men det är klart, min polare Hajime från högskolan, Han bor mitt i Tokyo... ...Och så kom den hem till mig idag och ”paketet är öppnat”![]()
![]()
Kul klocka. Grattis.Customizade min egen klocka på undone.watch
Ganska snygg förpackning
![]()
Här tittar den fram
![]()
![]()
Fick egna initialer på urtavlan
![]()
Baksidan också!
![]()
Jag avslutar med ett wristshot
![]()
Det går fort i hockey, typ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker ändå inte den är allt för blingig. Klart den syns, men inte överdrivet ändå. Klart du kan bära upp det, kan jag kan duMycket tjusig, känns den lagom stekig? Sneglar själv på en med den svarta tavlan, men är osäker om jag kan bära upp blinget![]()
Kul! Grattis!
Tack! Storleken var verkligen en fullträff för mig. Svinnöjd!Kul! Grattis!![]()