Nytt in även för mig! Trevlig klocka!
Clean!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt in även för mig! Trevlig klocka!
@Ernesto is on a roll! Grymma klockor båda två! Grattis!Köpte en Doxa Sub 300 50th Anniversary och fick den i torsdags. Idag öppnade jag en Panerai 632 på jobbet. Bra start på dagen!
Lite snabba bilder. Ska fota bättre i helgen när jag har mer tid
Kände att det behövdes några större klockor i lådan också
@Ernesto is on a roll! Grymma klockor båda två! Grattis!
Båda är riktigt bra asså... Längtar till lite goa sommar-bilder på DoxanKöpte en Doxa Sub 300 50th Anniversary och fick den i torsdags. Idag öppnade jag en Panerai 632 på jobbet. Bra start på dagen!
Lite snabba bilder. Ska fota bättre i helgen när jag har mer tid
Kände att det behövdes några större klockor i lådan också
Båda är riktigt bra asså... Längtar till lite goa sommar-bilder på Doxan
Snyggt, grattis! Börjar också bli sugen att testa Glycine.Tog en tur ned på stan och kom hem med en klocka jag kollat på både en och två gånger.
Lite svårfotad på det sättet att jag tycker den är 10 gånger snyggare i verkligheten.
Mycket nöjd!
Svår att få med på bild tyvärr!Snyggt, grattis! Börjar också bli sugen att testa Glycine.
Cool! Grattis!Då var det dags igen! Man ser redan på inpackningen att detta kommer vara exklusivt. När handen stryker över den minutiöst välplanerade silvertejpningen fladdrar bilder av the holy trinity genom huvudet.
Nej, riktigt så kul ska vi inte ha det, men har faktiskt varit sugen på en rolig g-shock ett tag. När denna moddade DW-5600BB dök upp var det inget att fundera på. Behövde en quartz beater helt enkelt. Tack @Fujoor för en smidig affär!
Och så ett WS såklart!
Haha tack själv. Började svettas lite där när jag såg silvertejpsbilden. Ibland får man improvisera när paketen är slutDå var det dags igen! Man ser redan på inpackningen att detta kommer vara exklusivt. När handen stryker över den minutiöst välplanerade silvertejpningen fladdrar bilder av the holy trinity genom huvudet.
Nej, riktigt så kul ska vi inte ha det, men har faktiskt varit sugen på en rolig g-shock ett tag. När denna moddade DW-5600BB dök upp var det inget att fundera på. Behövde en quartz beater helt enkelt. Tack @Fujoor för en smidig affär!
Och så ett WS såklart!
Riktigt snyggTog en tur ned på stan och kom hem med en klocka jag kollat på både en och två gånger.
Lite svårfotad på det sättet att jag tycker den är 10 gånger snyggare i verkligheten.
Mycket nöjd!
Du är alltid välkommenTack!
Bjud ner mig till bästkusten i sommar så löser vi det
Tog en tur ned på stan och kom hem med en klocka jag kollat på både en och två gånger.
Mycket nöjd!
Helt klart gedigen klocka. Länken är helt solid. Vridningen helt utan play, kronan gedigen och mjuk i uppdraget. Sitter ett ETA 2824-2 i klockan.Glycine har jag aldrig tittat på men den är faktiskt väldigt snygg och stilren.
Hur känns kvalitén i överlag; vridringen, kronan, länkarna osv?
Helt klart gedigen klocka. Länken är helt solid. Vridningen helt utan play, kronan gedigen och mjuk i uppdraget. Sitter ett ETA 2824-2 i klockan.
Har inget att klaga på kvalitetsmässigt i alla fall.
Grattis till Leo, ännu en riktigt jävla badass klocka till din fantastiska samling!Två maxade beaters inkom igår och idag.
Först en #blackwatchesmatter -klocka...
Sen en gammal bekanting. Titanbesten Breitling "Leo", ref E13360. Den hårdaste av brattar. Min andra. Ångrat i snart tio år att jag sålde den första.
Såklart åker brunt läder på...
Så det var du som knep denDå var det dags igen! Man ser redan på inpackningen att detta kommer vara exklusivt. När handen stryker över den minutiöst välplanerade silvertejpningen fladdrar bilder av the holy trinity genom huvudet.
Och så ett WS såklart!
Men du, det där läderbandet på bild 7 har väl inget att göra på en ”hardcore” klocka som detta? Känns allderles för, hmmmm dressMed tanke på att jag snörat in mig i Breitling senaste tiden så fastnade jag för denna!
Grymt nöjd
Fan va snyggt! Grattis!Med tanke på att jag snörat in mig i Breitling senaste tiden så fastnade jag för denna!
Grymt nöjd
Ja jag var snabb på den! Tycker också den är grym!Så det var du som knep den
Grattis! Lätt den snyggaste G-shock i min värld!
Haha du kanske har rätt, men jag ville testa! Bytte tillbaka lika snabbt!Men du, det där läderbandet på bild 7 har väl inget att göra på en ”hardcore” klocka som detta? Känns allderles för, hmmmm dress
Tackar sitter som en dröm!Fan va snyggt! Grattis!
Nöp en Tudor BB från Kaplans...
Älskar paket!
Otroligt fin färg! Och det nya bandet...Trevlig färg på tavlan och index.
Och ett handledsskott efter bandbyte nu på morgonen! Riktigt trevlig klocka
Tack! Jag börjar bli nöjd med min setup nu, iaf av moderna brattar. Har köpt om mina tre favoritmoderna brattar jag ångrat att jag sålt, Colt 2, Leo och Blackbird big date.Grattis till Leo, ännu en riktigt jävla badass klocka till din fantastiska samling!