FetMed tanke på att jag snörat in mig i Breitling senaste tiden så fastnade jag för denna!
Grymt nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FetMed tanke på att jag snörat in mig i Breitling senaste tiden så fastnade jag för denna!
Grymt nöjd
Hämta ut ett paket igårkväll, behövde en ny beater!
Trevlig färg på tavlan och index.
Och ett handledsskott efter bandbyte nu på morgonen! Riktigt trevlig klocka
Nöp en Tudor BB från Kaplans...
Älskar paket!
Grattis! Ser riktigt häftig ut Men... skulle du inte ha en hesalit-Speedy ?Med tanke på att jag snörat in mig i Breitling senaste tiden så fastnade jag för denna!
Grymt nöjd
TackarGrattis! Ser riktigt häftig ut Men... skulle du inte ha en hesalit-Speedy ?
Om du hittar en från 86 för en rimlig peng i ditt sökande så får du gärna hojta till! Då kan min moderna få flytta på sig för årsklockan för min del ocksåTackar
Jo det ska jag absolut ha!, men den ska vara perfekt alltså från mitt födelseår -87. Kommit fram till att det var referens 145.022
Kunde inte hejda mig när jag hittade denna Breitling men Speedyn ska fortfarande in som sagt
Absolut det ska jag göraOm du hittar en från 86 för en rimlig peng i ditt sökande så får du gärna hojta till! Då kan min moderna få flytta på sig för årsklockan för min del också
Grattis! Magnussons? Bättre än dom Seikos du kollade på?Tog en tur ned på stan och kom hem med en klocka jag kollat på både en och två gånger.
Lite svårfotad på det sättet att jag tycker den är 10 gånger snyggare i verkligheten.
Mycket nöjd!
Vad lätt ni borde ha att hitta klockor ungdomar, ni kollar ju efter "nya" ur . En -67´a i gott skick är väl inte lika lätt att ramla överAbsolut det ska jag göra
En speedy som årsklocka är en riktig keeper!
Yes Magnussons. Dividerade mellan de två men kom på att jag haft typ 30 Seikos och aldrig testat Glycine.Grattis! Magnussons? Bättre än dom Seikos du kollade på?
Nu är det ett tag sedan jag postade något nytt här, kör en liten öppning.
Min första bekantskap med IWC.
Slog till på en IWC Ingenieur 3239, svart tavla.
Över förväntan, känns som att jag kommer trivas bra med denna.
Fotboll, ny klocka, bra kväll.
Boetten alltså? Självklart klistermärket får sitta kvar... inbillar mig att denna kommer säljas på auktion om 50 år med klistermärket kvar...jag gillar tankenSnyggt
Kan man få se en bild på hur baksidan är?
Tack, av en forumkamrat. Ligger tyvärr inga ute till salu i Sverige just nu mig veterligen och dom har slutat tillverkas. Vänder du dig utomlands så finns det att köpa, annars är en köpesannons här på KS att rekommendera, förhoppningsvis nappar någon och säljer.Fantastisk! Vart knep du denna om man får fråga?
Grattis och trevlig helg !Första Rollen införskaffad och visst måste man dela med sig av det stora ögonblicket!
Stort tack och detsamma!Grattis och trevlig helg !
Snyggt! Grand Seikon ser ut att vara i grymt skick! Vart hittade du den?Jag har en underbar fredag med inte mindre än 3 paket att öppna...
Först en Seiko Bellmatic från 1972, en riktigt cool klocka som funger korrekt so far.
Den andra är en riktigt möglig Omega cal 30T1 från 1939 med blåaktig sekundvisare.
Och till slut..efter att fått inspiration från forumet (Grand Seiko-trådarna) så var jag tvungen att ropa hem en Grand Seiko 43999, 1964. En klocka helt i min stil..clean, klassisk och i min smak, en perfekt storlek.
Snyggt! Grand Seikon ser ut att vara i grymt skick! Vart hittade du den?
Wow Grattis! Fruktansvärt tjusig.Första Rollen införskaffad och visst måste man dela med sig av det stora ögonblicket!
Trevlig helg på er!
Grattis!En dubbel idag
De får mysa bredvid sin broder
Knatte, Fnatte och Tjatte
Härlig trioJag har en underbar fredag med inte mindre än 3 paket att öppna...
Först en Seiko Bellmatic från 1972, en riktigt cool klocka som funger korrekt so far.
Den andra är en riktigt möglig Omega cal 30T1 från 1939 med blåaktig sekundvisare.
Och till slut..efter att fått inspiration från forumet (Grand Seiko-trådarna) så var jag tvungen att ropa hem en Grand Seiko 43999, 1964. En klocka helt i min stil..clean, klassisk och i min smak, en perfekt storlek.
Aha! Du var den där som aldrig drog bort den blå plasten på kedjeskyddet på cykelnBoetten alltså? Självklart klistermärket får sitta kvar... inbillar mig att denna kommer säljas på auktion om 50 år med klistermärket kvar...jag gillar tanken
Första Rollen införskaffad och visst måste man dela med sig av det stora ögonblicket!
Trevlig helg på er!
Så jävla bra i rosé, grattis!Testar ett nytt märke
Stort grattis! Hade du jagat länge?Testar ett nytt märke
Tack. Njae. Funderade lite på vad det skulle bli innan jag bestämde mig men visst måste man jaga lite för att hitta en bra dealStort grattis! Hade du jagat länge?