Det är bara att köra! Inget att fundera på, den är grym..
Möjligtvis hur länge man är beredd att vänta Men stort grattis, sjukt bra i svart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara att köra! Inget att fundera på, den är grym..
KlockrenFörsta inlägget i tråden så inte konstigt att jag har sparat det till något extra
Fick snabbleverans utan extra kostnad så att den skulle hinna fram innan jul...hmm, inte vilka som helst som är så generösa så nu kanske ni kan börja ana varthän det barkar.
Vi börjar med den lika obligatoriska som meningslösa bilden på ytterkartongen.
Men hoppsan. De har bemödat sig med att slå in paketet omsorgsfullt. De kan verkligen kundservice de där schweizarna.
Och här är den...mästerverket. Swatch Red Knit!!! Limiterad så klart i enbart 14.999ex, så lika exklusiv som vilken limiterad Omega som helst.
Tillverkades 2013 som Swatch årliga julklocka och det medföljer utöver klockan en varmvattenflaska i ett stickat case som matchar klockan smakfullt.
Lite stats:
41mm case, tjocklek 10mm, 20mm bandbredd och drivs av ett ETA Quartz.
Jag avslutar med den obligatoriska handledsbilden och konstaterar att årets julaftonsklocka aldrig har varit mer självklar
Första inlägget i tråden så inte konstigt att jag har sparat det till något extra
Fick snabbleverans utan extra kostnad så att den skulle hinna fram innan jul...hmm, inte vilka som helst som är så generösa så nu kanske ni kan börja ana varthän det barkar.
Men hoppsan. De har bemödat sig med att slå in paketet omsorgsfullt. De kan verkligen kundservice de där schweizarna.
Och här är den...mästerverket. Swatch Red Knit!!! Limiterad så klart i enbart 14.999ex, så lika exklusiv som vilken limiterad Omega som helst.
Tillverkades 2013 som Swatch årliga julklocka och det medföljer utöver klockan en varmvattenflaska i ett stickat case som matchar klockan smakfullt.
Lite stats:
Jag avslutar med den obligatoriska handledsbilden och konstaterar att årets julaftonsklocka aldrig har varit mer självklar
Den levereras väl av tomtens renar så det är säkert lugnt. Skön paketöppning. Vilken ref är det?Grym!! . Synd att postgången knappast tillåter leverans i tid även om man skulle hitta en.
Riktigt najs!Första inlägget i tråden så inte konstigt att jag har sparat det till något extra
Lite stats:
Haha fy fan så stiligt alla andra julklockor ligger i lä
Tjusigt!Blev spontant sugen på att testa en vintageomega i helgen och hittade några alternativ på Tratten i söndag. Idag kom den. Bandbyte direkt och riktigt nöjd!! 36mm känns bra. Nu får vi se hur bra den tickar
Tack! Känns riktigt bra med 36mm vintage. Långt ifrån något jag haft tidigare.Tjusigt!
Köpte en klocka jag velat prova ett tag. Väldigt positivt överraskad. Riktigt cool och perfekt storlek
Den var ju inte helt FelKöpte en klocka jag velat prova ett tag. Väldigt positivt överraskad. Riktigt cool och perfekt storlek
Riktigt snygg!Köpte en klocka jag velat prova ett tag. Väldigt positivt överraskad. Riktigt cool och perfekt storlek
Snyyggt! GrattisSå var det dags, var ju egentligen på jakt efter en gmt, men när denna dök upp kunde jag inte låta bli.
Portleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Boxen är inte tidsenlig precis
Såja! En 18238. Ska byta tavla
Onyx!Portleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Tack så mycket!Onyx!
(Och grattis!)
Grattis!Portleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Riktigt fin! Grattis!Köpte en klocka jag velat prova ett tag. Väldigt positivt överraskad. Riktigt cool och perfekt storlek
Köpte en klocka jag velat prova ett tag. Väldigt positivt överraskad. Riktigt cool och perfekt storlek
Snyggt, njut av lovet nu ocksåPortleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Fan va grymt! Grattis till den!Portleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Jäklar i min låda... riktigt fin klocka, grattis!! Vad blir det för tavla istället?Portleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Tack så mycket! Blir onyxJäklar i min låda... riktigt fin klocka, grattis!! Vad blir det för tavla istället?
Bra val! Blir inte så mycket bättre än så!! God jul på digTack så mycket! Blir onyx
Blir nog toppen! Tack, jag önskar dig detsamma!Bra val! Blir inte så mycket bättre än så!! God jul på dig