Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar klocka som var nära att hamna hos mig skulle skippat poleringen, fast det blev skit snyggt endåIngen paketöppning men idag hämtade jag min klocka efter några dagar på "spa"
Vill ger beröm till Peter på Rob Engström @ROB-1832 som gjorde ännu en gång en fantastisk jobb och grym bra service som vanlig Köpte tillbaka min GMT som jag sen skickade iväg för lite fix hit och dit, orkade inte väntar tills efter Julen för att får klockan från posten så jag bestämde mig för att åka dit själv idag för att plocka upp min kära klocka
Polering blev riktig bra, ser ut som om den är nyköp
Till och med lite extra plast är ditsatt, det känns bra att kunna avplasta klockan
AHHHHHHHHHHHHHHHH, känns såååå bra:
Poleringen var ett måsteUnderbar klocka som var nära att hamna hos mig skulle skippat poleringen, fast det blev skit snyggt endå
Grattis!Efter tre veckor med Speedy känns det riktigt bra!
Så fort jag läste ”dörrvaktsmärke” tänkte jag ”Måste va en Bratte eller typ en fet hublot”Kände mig sugen på något större och lite mer helt enkelt. Självklart passar då en dörrvaktsmärke alldeles perfekt.
Första gången jag testar detta märke så får se hur den känns!
Vilket märke kan det tänkas vara?
Breitling!!
Så fort jag läste ”dörrvaktsmärke” tänkte jag ”Måste va en Bratte eller typ en fet hublot”
Haha, grattis! Den är ball.
Grattis till den! Tror du kommer att bli nöjd, när jag provade Breitling kände jag att jag "hittat hem".Kände mig sugen på något större och lite mer helt enkelt. Självklart passar då en dörrvaktsmärke alldeles perfekt.
Första gången jag testar detta märke så får se hur den känns!
Vilket märke kan det tänkas vara?
Breitling!!
Snygg! Grattis.Såå.. har klockgodiset äntligen anlänt..
Rasande snygg box.. bara en sån sak.
Lite tunna repor och nån enstaka ding fanns det på klockan såklart men väldigt nöjd ändå.
Ett obligatoriskt wristshot med vintage läderbandet som jag nog kommer att köra med mest.
Tack så mycket!Snygg! Grattis.
Sjukt fin klocka! grattis.Såå.. har klockgodiset äntligen anlänt..
Rasande snygg box.. bara en sån sak.
Lite tunna repor och nån enstaka ding fanns det på klockan såklart men väldigt nöjd ändå.
Ett obligatoriskt wristshot med vintage läderbandet som jag nog kommer att köra med mest.
En klocka som passar alla sammanhang. Otroligt fin! grattisNyinkommet!
Modell:Aqua Terra 150m Omega co-axial master chronometer 41 mm - Steel/Sedna Gold on Rubber strap
Tackar!Sjukt fin klocka! grattis.
är det något knasigt med bezelinserten eller är det bara ljuset i bilderna som får den övre delen att se mörk ut?
Den kommer @RicVin vilja köpaHittade en GW-M5610NR på e-bay som skickades från UK.
Kul med lite färg!
Haha! Förstår hur du tänker..Den kommer @RicVin vilja köpa