F_Kristiansen
Basic
Två flugor i en smäll
En bra helg, Grattis till en grym duo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två flugor i en smäll
Vart lite spontant bara. Gick förbi en AD på semestern och så fanns dom inneHelrätt ju! Hur kommer det sig att det blev båda?
Gött! hahaVart lite spontant bara. Gick förbi en AD på semestern och så fanns dom inne
Tack!En bra helg, Grattis till en grym duo!
Mycket vacker!!Idag kom den! nummer 1128 av 1300 st
Nej, det är ju ett ganska bra tag till , snyggt! Grattis.Kunde inte vänta tills julafton
Grattis! Aldrig fel med en Hamilton .Har kollat länge den denna klocka, slog äntligen till.
Tack!Grattis! Aldrig fel med en Hamilton .
super fin klocka de dära!Har kollat länge den denna klocka, slog äntligen till.
Dök upp en klocka idag!
En ny beater
Tack! Väldigt gedigen och bra vikt, verkar stå pall för typ allt också om man kollar @jabla ’s trådGrattis, den där är stenhård!
Snygg klocka. Erhm... sådär namn på typen av gåva. Jag förstår grejen dock. Stort grattisEn särskilt kul paketöppning - krystargåvan till min fru
Tack!super fin klocka de dära!
att den har ett eta 2892 gör den inte sämre iheller!
Superb! Kanonsnygg.En särskilt kul paketöppning - krystargåvan till min fru
Snygg klocka, köpte du den för att hon ville ha en eller för att du tyckte att det var dags för en uppgradering och du såg din chans?En särskilt kul paketöppning - krystargåvan till min fru
Jag tyckte det var dagsSnygg klocka, köpte du den för att hon ville ha en eller för att du tyckte att det var dags för en uppgradering och du såg din chans?
Stort grattis till ungen också!
Två flugor i en smällEn särskilt kul paketöppning - krystargåvan till min fru
Haha håller helt med dig om att det låter knäppt, men det kallas så... Till min fru kallade jag det David-gåva men det säger ju inte er så mkt...Snygg klocka. Erhm... sådär namn på typen av gåva. Jag förstår grejen dock. Stort grattis
Jäääklar vad snygg den var! Bra val!Paket! Paket!
Paketet i fråga...
...innehållandes Wolf låda.
Som innehöll ytterligare en låda! Wolf Windsor med plats för 10 ur plus en utdragbar låda för tillbehör eller smycken.
Efter flera månaders letande efter en duglig låda hittade jag äntligen rätt. Känner så även nu när den anlänt. Tyvärr plockar inte mina mobilkameror upp allt för många detaljer. Det mörklila tyget går verkligen fint emot metallfärger, särskilt guld.
Stort tack till Kellotarvike.com/JCE som gjorde hela köpet smidigt.