Hampen
Basic
Grymma klockor! Tycker framförallt att Royal Capital är fantastisk Grattis!Två Sjöö Sandström i januari
Royal Capital och Black Copper:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma klockor! Tycker framförallt att Royal Capital är fantastisk Grattis!Två Sjöö Sandström i januari
Royal Capital och Black Copper:
Fina! Vad köper du dem @Tactical trader ? Måste snart byta min (Modalo) då en snurra lagt av.Då var det 8/8, inte fullskarp öppning men väl klockrelaterat och bidrar till ordning i hyllorna. Andra wolfen i meridian serien.
Vad fint dom snurrar och displayar
Mvh
M
Köper mina direkt av Wolf designs i UK eller USA. https://www.wolf1834.co.ukFina! Vad köper du dem @Tactical trader ? Måste snart byta min (Modalo) då en snurra lagt av.
Tack för återkopplingen. Hur är ljudnivån på dina 3r?Köper mina direkt av Wolf designs i UK eller USA. https://www.wolf1834.co.uk
Finns ett gäng återförsäljare i övrigt också.
Jag personligen har haft lite olika wolf varianter genom åren och trivs bra med dom.
Finns mycket inställningar på nästan alla modeller, är robusta, garantin är superb om nått skulle strula.
Men dom är lite dyra, man kan säkerligen få tekniska motsvarigheter billigare.
Men jag gillar designen och finishen och det tekniska
Min 2:a är knäpptyst. Står i sovrummet.Tack för återkopplingen. Hur är ljudnivån på dina 3r?
Köper mina direkt av Wolf designs i UK eller USA. https://www.wolf1834.co.uk
Finns ett gäng återförsäljare i övrigt också.
Jag personligen har haft lite olika wolf varianter genom åren och trivs bra med dom.
Finns mycket inställningar på nästan alla modeller, är robusta, garantin är superb om nått skulle strula.
Men dom är lite dyra, man kan säkerligen få tekniska motsvarigheter billigare.
Men jag gillar designen och finishen och det tekniska
Det tråkiga är att just nu står Meridian Triple Winder som Coming SoonMin 2:a är knäpptyst. Står i sovrummet.
Mycket Bang for the buck IMHO!
Jaha en Seamaster, grym value för pengarna , är mkt nöjd
Borde ju bli one brand Guy med Omega jämfört med vad man får för andra dinkorMycket Bang for the buck IMHO!
Samma som Nisse Hult, knäpptystTack för återkopplingen. Hur är ljudnivån på dina 3r?
Dessa har i lager https://www.jurawatches.co.ukDet tråkiga är att just nu står Meridian Triple Winder som Coming Soon
Ingen erfarenhet att handa där ifrån eller?Dessa har i lager https://www.jurawatches.co.uk
Lite billigare också
Har köpt därifrån utan konstigheter.Ingen erfarenhet att handa där ifrån eller?
Jodå, handlat massor därifrån, inklusive en wolf winder, Dom är snabba och smidigaIngen erfarenhet att handa där ifrån eller?
Har köpt därifrån utan konstigheter.
Ska kolla in den sidan! Tack för tipset grabbar.Jodå, handlat massor därifrån, inklusive en wolf winder, Dom är snabba och smidiga
Grattis, vad fintFörsta riktiga paketöppningen, annars brukar jag bara slita upp klockan fortare än kvickt och konstatera i efterhand att jag borde ha dokumenterat hela proceduren i bilder.
Safety first såklart
Ett paket i paketet
Ett paket i paketet i paketet
Och så en box i paketet i paketet i paketet
En Tudor Date/Day, jag tänker att detta är väl så nära man kommer en Rolex Day/Date utan att behöva sälja ett organ.
Tyvärr på aftermarket jubilee med ändlänkar som inte passar...
Men den är fin på läder så länge!
Tack om ni orkade ända hit ner, jag är riktigt nöjd och det är en speciell känsla att få det i text på klockan att det är fredag idag
/Sam
Gratulerar till en kanonklocka och precis som ni säger så är det helt klart mycket klocka för pengarna! Skulle själv vilja ha en sån, hade kompletterat min speedy perfekt!
Jaha en Seamaster, grym value för pengarna , är mkt nöjd
Satan va jag gillade den på läderFörsta riktiga paketöppningen, annars brukar jag bara slita upp klockan fortare än kvickt och konstatera i efterhand att jag borde ha dokumenterat hela proceduren i bilder.
Safety first såklart
Ett paket i paketet
Ett paket i paketet i paketet
Och så en box i paketet i paketet i paketet
En Tudor Date/Day, jag tänker att detta är väl så nära man kommer en Rolex Day/Date utan att behöva sälja ett organ.
Tyvärr på aftermarket jubilee med ändlänkar som inte passar...
Men den är fin på läder så länge!
Tack om ni orkade ända hit ner, jag är riktigt nöjd och det är en speciell känsla att få det i text på klockan att det är fredag idag
/Sam
Ja den är riktigt fin på det mesta, hade dock vilja testa den på ett original TT jubilee ocksåSatan va jag gillade den på läder
Kan du , köp en på Hedens guld för en bra deal, får ju nästan 3 Seamaster på en sub, håller med och saknar min Speedy, men köpte en Heuer med samma verkGratulerar till en kanonklocka och precis som ni säger så är det helt klart mycket klocka för pengarna! Skulle själv vilja ha en sån, hade kompletterat min speedy perfekt!
Vad är en bra deal på Hedens guld?Kan du , köp en på Hedens guld för en bra deal, får ju nästan 3 Seamaster på en sub, håller med och saknar min Speedy, men köpte en Heuer med samma verk
Gå in och kika på deras blocket el chrono24 annonser, sedan bättre ta per pmVad är en bra deal på Hedens guld?
Den är.. speciell den där. Jag har någon typ av hatkärlek till den.Som man väntat!
Tack! Den är rätt speciell när man ser den på bild. När man väl har den i handen så känns den helt rätt. Jag personligen är inget fan av grönt egentligen men på Alpinisten fungerar det riktigt, riktigt bra.Den är.. speciell den där. Jag har någon typ av hatkärlek till den.
Grattis!
Helrätt ju! Hur kommer det sig att det blev båda?Två flugor i en smäll
Där ja!!! den satt fint den. Grattis!Två flugor i en smäll