Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har det tagit åt dig, nu då????Två Sjöö Sandström i januari
Royal Capital och Black Copper:
Black Copper på grönt canvas var inte dumt alls! Grattis.Två Sjöö Sandström i januari
Snyggt! Så du gillade Conquesten?Det blir ju liksom inte riktig paketöppning om man köper begagnat utan box och dessutom åker och hämtar klockan oembalerad....men här är den i alla fall;
Jajjemen! Gillar Longines mer o mer!Snyggt! Så du gillade Conquesten?
DAMN, vilken duo! Riktigt snyggt, grattis!Två Sjöö Sandström i januari
Gött, ja jag har lite av ett softspot för Longines jag medJajjemen! Gillar Longines mer o mer!
Shit! Den är snygg den! Grattis!
Sen kväll efter jobb hämtades det upp ett paket...
I nämnt paket fanns en box med ett för mig ännu obekant märke... Men efter att ha spanat på en viss forumrävs klocka under en tid så kunde jag inte längre låta bli när den dök upp...
Fram ”dyker” En Aquatimer Chronograph...
Intern vridring, det ni!
Riktigt spännande klocka som har en väldans intressant lösning på länkarna!
Sitter som den ska, får se hur den svarar imorgon på kontoret.. Som vanligt är det lite speciellt när det saknas microjustering! Man har ju vant sig vid guds gåva till mänskligheten, Glidelock!
Over&out!
Grattis! Den är mycket fin och passar väldigt bra till dina Black & gray.
I nämnt paket fanns en box med ett för mig ännu obekant märke... Men efter att ha spanat på en viss forumrävs klocka under en tid så kunde jag inte längre låta bli när den dök upp...
Intern vridring, det ni!
Sitter som den ska, får se hur den svarar imorgon på kontoret.. Som vanligt är det lite speciellt när det saknas microjustering! Man har ju vant sig vid guds gåva till mänskligheten, Glidelock!
Over&out!
Kan inte annat än att hålla med, tack!Shit! Den är snygg den! Grattis!
Thank you boss, den passade bättre än vad jag trodde faktisktGrattis! Den är mycket fin och passar väldigt bra till dina Black & gray.
It's an ALF! Stort @Alf Watch CompanyFick hem en liten svensk klocka idag.
Grym klocka @TheTaleTeller och bra paketsöppning!
Intern vridring, det ni!
Over&out!
Grym pjäs
Intern vridring, det ni!
Over&out!
Tack min vän, riktigt Nice!Grym klocka @TheTaleTeller och bra paketsöppning!
Onekligen, tack!Grym pjäs
Nytt på ingång.. hade den äldre versionen tidigare dock blå, får se ifall jag kan vänja mig med den svarta!
Lite tråkiga färgsläpp på vridningen, får se ifall den skickas tillbaka eller inte. Man har ju som tur är 14 dagar att tänka.
Du får en smiley också... såg lite fattigt ut med bara text men riktiga klockor på riktiga armar behöver sällan smileys och tjafs...ja ja nu har jag orerat länge och väl om något så enkelt men ni fattarOnekligen, tack!
Nytt på ingång.. hade den äldre versionen tidigare dock blå, får se ifall jag kan vänja mig med den svarta!
Lite tråkiga färgsläpp på vridningen, får se ifall den skickas tillbaka eller inte. Man har ju som tur är 14 dagar att tänka.
Visste inte att man kunde få färgsläpp på det viset på keramisk ring? Utsatt för någon kemikalie, eller vad har orsakat det?
Tråkigt med färgsläpp men riktigt fet klocka, själv funderat på en just i svart!
Bättre bilder på den nytvättad?Verkar bara varit smuts efter att jag gått på den med en tandborste och tvål. Man kan ju tycka att en handlare borde tvätta av klockorna..
Bättre bilder på den nytvättad?
Åtminstone kanske kontrollera vad de säljer.Verkar bara varit smuts efter att jag gått på den med en tandborste och tvål. Man kan ju tycka att en handlare borde tvätta av klockorna..
Du får en smiley också... såg lite fattigt ut med bara text men riktiga klockor på riktiga armar behöver sällan smileys och tjafs...ja ja nu har jag orerat länge och väl om något så enkelt men ni fattar
Det kan jag hålla med om, typ som att städa bilen innan man säljer denVerkar bara varit smuts efter att jag gått på den med en tandborste och tvål. Man kan ju tycka att en handlare borde tvätta av klockorna..