Allt rök tyvärr , men jag är glad ändå ...och köpte en seamaster som beater oxå...Herregud, ännu en guldare! Nån som fick stryka på foten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt rök tyvärr , men jag är glad ändå ...och köpte en seamaster som beater oxå...Herregud, ännu en guldare! Nån som fick stryka på foten?
Tackar så mkt, och DIF i semi oxåSnyggt! Grattis
Oh!! Grattis Mr GoldSprillans ny DD 40.....
Sprillans ny DD 40.....
AP också? Fasiken den skulle man huggt!Allt rök tyvärr , men jag är glad ändå ...och köpte en seamaster som beater oxå...
Riktigt fin! Och grymma bilder! Grattis!!Sprillans ny DD 40.....
Tackar så mktRiktigt fin! Och grymma bilder! Grattis!!
Bättring kommer, fn kallt uteBilder i bättre ljus för fan! Ser riktigt fin ut trots uselt ljus
Tackar så mktOh!! Grattis Mr Gold
Tackar så mkt, Känns grym indeed, mest länken faktisktRiktigt trevligt med den kombon, sjukt bra val och guld är ju guld...kan det bli bättre
36 mm är manligt! (säger han som rockar Panna)Fick ett infall att testa 36mm, damklockor säger vissa, manligaste som finns enligt andra! Valet föll iallafall på en Tudor BB36!
Känns i minsta laget men ska ge denna en ordentlig chans
Trevlig kväll kamrater
36 mm är manligt! (säger han som rockar Panna)
Galet fin!!Sprillans ny DD 40.....
Grattis. Ser härlig ut!Sprillans ny DD 40.....
Tackar så mktGrattis. Ser härlig ut!
Miniöppning den här gången. Min Instagramidol A Dutch Wrist kontaktade mig för ett tag sedan och undrade om jag ville testa ett nytt natoband som han tänkte saluföra. Eftersom man inte kan ha för många natoband så slog jag till på ett olivgrönt och idag damp det ned i lådan.
Väl vadderat och prydligt adresserat...
Ser lovande ut från start!
Kraftig väv och gedigen, mattborstad hårdvara.
Kvalitet i alla detaljer.
Och självklart blir det premiär med Speedyn.
Nytt in.
Panerai PAM911, Paneristi Special Edition.
"Last one for Paneristi"; Angelo Bonatis avsked till Paneristi-communityt efter 20 år vid rodret för Panerai.
Limiterad till 500 exemplar totalt och under pågående utrullning i detta nu.
Sandwichtavla, 8-dagars inhouseverk utan "8 days" på tavlan (första gången det händer med detta P.5000-verk) och guldvisare. "Last one for Paneristi" och Signore Bonatis initialer inristade på baklocket. Underbar grön tavla som skiftar karaktär beroende på ljusförhållanden..
I'm in love.
Kommer när jag byggt upp modet att ta bort klistermärket bakdå tycker jag faktiskt att herrn får bifoga en bild på baksidan med!
Kommer när jag byggt upp modet att ta bort klistermärket bak
Galet fin GrattisTittar på min nya Grand Seiko... fantastiskt hantverk... Stirrar mig blind.
Riktigt snyggtMiniöppning den här gången. Min Instagramidol A Dutch Wrist kontaktade mig för ett tag sedan och undrade om jag ville testa ett nytt natoband som han tänkte saluföra. Eftersom man inte kan ha för många natoband så slog jag till på ett olivgrönt och idag damp det ned i lådan.
Väl vadderat och prydligt adresserat...
Ser lovande ut från start!
Kraftig väv och gedigen, mattborstad hårdvara.
Kvalitet i alla detaljer.
Och självklart blir det premiär med Speedyn.
Grattis som f*n! Riktigt trevlig den där och bra storlek!Jag var egentligen ute efter något helt annat, men till min stora förvåning kom jag hem med denna sprillans nya klocka igår:
En Omega Speedmaster ”FOIS”.
Gratulerar! Fin klocka det där.Jag var egentligen ute efter något helt annat, men till min stora förvåning kom jag hem med denna sprillans nya klocka igår:
Grattis! Testade nyligen en själv och habegäret fanns direkt!Jag var egentligen ute efter något helt annat, men till min stora förvåning kom jag hem med denna sprillans nya klocka igår: