Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad jag ska säga...Äntligen dags igen!
Fick syn på denna här på ks och det gick ju inte att motstå. Kolla på den!!
Frågan är bara när man ska använda den.. aja kvack kvack!
Fick hem min första riktiga klocka i torsdags. Jag började spana på klockor för någon månad sedan och var riktigt nära att köpa en Christopher Ward C60 men så fick jag syn på en blå Oris Aquis Date och då var jag såld. Efter att ha funderat i några veckor slog jag till på en Oris Aquis Staghorn. Jag gillade den sportiga och lite "egna" looken hos Staghornen samt den blå sunburst tavlan i kontrast mot de orangea detaljerna.
Efter att ha använt klockan i några dagar är jag helt förälskad och jag kommer på mig själv med att sitta och bara stirra på den med ett litet leende på läpparna. Jag som aldrig har haft något vidare klockintresse har nu börjat plöja youtubeklipp om ämnet och om någon har tips på läsvärda bloggar eller sevärda youtube-kanaler så tar jag tacksamt emot dessa i PM
Den gröna lådan är delvis gjord av alger och den känns väldigt maritim.
Det är sjukt svårt att ta bilder som gör tavlan rättvisa. I ena stunden är klockan svart och i nästa stund är den djupt blå, nästan mörklila i färgen.
Jag har självklart börjat spana på andra klockor och är väldigt förtjust i Speedmastern. Jag var faktiskt och klämde på en idag, kanske blir det en sådan om några år Nästa köp lär dock bli en Seiko SKX007 eller 009 som jag ska smeka på en Nato-strap, perfekt beater inför sommarens friluftsaktiviteter
Nu blev detta visst lite av en presentation kombinerad med paketöppning men ni får ha överseende med att jag är ny på forumet
Tackar!Otroligt läcker tavla! Oris gör fina grejer. Grattis!
Så.jävla.snygg.Ingen direkt paketöppning, men denna trillade in idag!! 18238, 1996
Magisk! GrattisTittar på min nya Grand Seiko... fantastiskt hantverk... Stirrar mig blind.
Taaaack!!!!Magisk! Grattis
Mycket kul att se att den hamnat rätt
Jävulen vad fet! Hur "tjock" är den? Jämfört med typ F91'an...
Hämtade ut paketet idag. Kan det vara något handgjort med värde som en småbil?
Begränsad upplaga?
Ett kirurgsnitt och jag var inne.
Men vad är detta för bastard?
Sjukt mycket glädje för pengarna. Fick bli en Casio B640WD. Hade ett flertal klockor från Casio när jag var liten och det blir lite skön nostalgi med denna
Grattis, helt rätt! En sådan är nog nästa klockaIngen direkt paketöppning, men denna trillade in idag!! 18238, 1996
New week new watch.
Har länge suktat en 214270, och blev positivt överraskad 2016 när tavlan fick sig en liten trevlig facelift! 39mm är en superbra storlek, tråkigt att Rolex inte gör mer än OP39 utöver denna...
Ruggigt fin. Grattis!Ingen direkt paketöppning, men denna trillade in idag!! 18238, 1996
Mycket fin. Grattis!Tittar på min nya Grand Seiko... fantastiskt hantverk... Stirrar mig blind.
DrömklockanIngen direkt paketöppning, men denna trillade in idag!! 18238, 1996
Jäklar vad läcker, den tavlan är fantastisk! Grattis!Sprillans ny DD 40.....
Tackar så mktJäklar vad läcker, den tavlan är fantastisk! Grattis!
Herregud, ännu en guldare! Nån som fick stryka på foten?Sprillans ny DD 40.....
Jag säger bara WOW!Sprillans ny DD 40.....
Sprillans ny DD 40.....
Från Luxurywatches? prövade den härom veckan. Otroligt bra köp!Ingen direkt paketöppning, men denna trillade in idag!! 18238, 1996
Snyggt! GrattisSprillans ny DD 40.....
Jävulen vad fet! Hur "tjock" är den? Jämfört med typ F91'an...