Grattis som f*n! Riktigt trevlig den där och bra storlek!
Gratulerar! Fin klocka det där.
Grattis! Testade nyligen en själv och habegäret fanns direkt!
Stort tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis som f*n! Riktigt trevlig den där och bra storlek!
Gratulerar! Fin klocka det där.
Grattis! Testade nyligen en själv och habegäret fanns direkt!
Fick ett infall att testa 36mm, damklockor säger vissa, manligaste som finns enligt andra! Valet föll iallafall på en Tudor BB36!
Känns i minsta laget men ska ge denna en ordentlig chans
Trevlig kväll kamrater
Miniöppning den här gången. Min Instagramidol A Dutch Wrist kontaktade mig för ett tag sedan och undrade om jag ville testa ett nytt natoband som han tänkte saluföra. Eftersom man inte kan ha för många natoband så slog jag till på ett olivgrönt och idag damp det ned i lådan.
Väl vadderat och prydligt adresserat...
Ser lovande ut från start!
Kraftig väv och gedigen, mattborstad hårdvara.
Kvalitet i alla detaljer.
Och självklart blir det premiär med Speedyn.
Cool, grattis!Blev en sonnarklocka till slut! Då lägenhetsköp satte stopp för planerna fick det bli en billigare variant, men ack så klockren. Perfekt sunburst som kommer göra sig gott i sommar
Bästa Pannan jag sett, helt magisk.Nytt in.
Panerai PAM911, Paneristi Special Edition.
"Last one for Paneristi"; Angelo Bonatis avsked till Paneristi-communityt efter 20 år vid rodret för Panerai.
Limiterad till 500 exemplar totalt och under pågående utrullning i detta nu.
44mm, sandwichtavla, 8-dagars inhouseverk utan "8 days" på tavlan (första gången det händer med detta P.5000-verk) och guldvisare. "Last one for Paneristi" och Signore Bonatis initialer inristade på baklocket. Underbar grön tavla som skiftar karaktär beroende på ljusförhållanden..
I'm in love.
Thanks!Bästa Pannan jag sett, helt magisk.
Riktigt snygg klocka!Blev en sonnarklocka till slut! Då lägenhetsköp satte stopp för planerna fick det bli en billigare variant, men ack så klockren. Perfekt sunburst som kommer göra sig gott i sommar
Blev en sonnarklocka till slut! Då lägenhetsköp satte stopp för planerna fick det bli en billigare variant, men ack så klockren. Perfekt sunburst som kommer göra sig gott i sommar
Haha man känner frustrationen verkligen!Tänkte anstränga mig lite för paketöppning iom @yonsson tråd om bättre bilder.
Lite udda paket men hey, det är från England och har en liten klocka påväg därifrån. Skickad från skum adress också.
Dags att öppna, känns lite lätt men de bör klockan vara också.
Vilket j*vla antiklimax! Det var ersättningslocket till en vattenflaska vi köpt från ekokul men locket kom direkt från leverantören. Därav den skumma adressen från England och att paketet var lite väl lätt
Bjuder på den
Får återkomma med paketöppning av den roligare sorten senare
Snyggt! grattisI fredags landade denna skönhet
Bland det snyggaste jag sett, grattis!Ingen direkt paketöppning, men denna trillade in idag!! 18238, 1996
Snygg!En Omega Constellation 168.005 allt orginal. Hoppas även att tavlan är orörd. Ser så ut, men påpeka gärna om ni ser något skumt!
Min första riktiga klocka. Jag är otroligt nöjd. Tavlan har en fantastisk lyster i olika vinklar, pärlemoaktigt. Jag betalade nog lite för mycket, men det får jag leva med.
Riktigt snabb pjäs det där. Du kommer vara kung på pizzerian.Det var ett tag sedan jag postade i denna tråden.
Efter att Manuel i Maspalomas serverat några kannor sangria med ett stycke Casio på armen så hamnar vi helt sonika här i tråden igen.
En låda som många andra.....
Välpaketerad dyrgrip
Beställde den rättvänd, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig
Kom självklart full set.
Alltså, dra på trissor
Nej ni gott folk, ikväll är det jag som glider ner på lokala pizzerian med familjen och bara glänser.
Tack för titten
Blev tomt vid Jack vegas-maskinen när jag gled fram och kavlade upp ärmarna.Riktigt snabb pjäs det där. Du kommer vara kung på pizzerian.
Jag tror den bör vara från september 1970. @yonsson kan säkerligen bekräftaPaketöppning – en riktig KS-klocka
Postens blåa – ville inte komplicera med spårbart och avisering och riskera att den kommer bort på vägen… Snyggt och säkert inplastad.
En riktig KS-klocka, King Seiko 5626-7000, dessutom från mitt födelseår (hoppas jag i alla fall…).
Och ett wristshot så klart:
Första intryck: jag gillar den!!! Snygg och dressad med härliga vinklar på bandhornen. Nu måste jag bara lära mig lite japanska också...
Stort tack till @Maxer för en snabb och smidig affär.
Jepp!Jag tror den bör vara från september 1970. @yonsson kan säkerligen bekräfta
Grattis Den kan du flyga lite under radarn medDen här gången var det ingen plastkork!
Paketet var litet, lätt och från England. Precis som paketet dagen innan.
Precis som @MrRolex köpte jag mig en extremt sällsynt och dyr klocka. Min kom dessutom rättvänd!
Ville inte vara lika prålig så istället för gulguld körde jag på vitguldmodellen. Vill ju inte att de sticker i ögonen på chefen.
Och så ett WS på de
Ja visst är det bra! Funderade på platina men blev osäker på om de hade känts för tungt så safe'ade med dennaGrattis Den kan du flyga lite under radarn med
Paketöppning – en riktig KS-klocka
Postens blåa – ville inte komplicera med spårbart och avisering och riskera att den kommer bort på vägen… Snyggt och säkert inplastad.
En riktig KS-klocka, King Seiko 5626-7000, dessutom från mitt födelseår (hoppas jag i alla fall…).
Och ett wristshot så klart:
Första intryck: jag gillar den!!! Snygg och dressad med härliga vinklar på bandhornen. Nu måste jag bara lära mig lite japanska också...
Stort tack till @Maxer för en snabb och smidig affär.