TackarGrattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarGrattis
För alltid en klassiker. Och väldigt snygg. Grattis.
Bra val, storfavorit!Fick ett infall att testa 36mm, damklockor säger vissa, manligaste som finns enligt andra! Valet föll iallafall på en Tudor BB36!
Känns i minsta laget men ska ge denna en ordentlig chans
Trevlig kväll kamrater
Hoppas du blir nöjd, tycker själv att min är fantastiskUnderdimensionera aldrig kniven
Väntat i evigheter i tullen, nu äntligen.
Välpacketerat
Vad kan det vara?
Var tvungen att slå till när dom ska sluta tillverkas.
På Hirschband direkt.
36mm = Hur coolt som helstFick ett infall att testa 36mm, damklockor säger vissa, manligaste som finns enligt andra! Valet föll iallafall på en Tudor BB36!
Känns i minsta laget men ska ge denna en ordentlig chans
Trevlig kväll kamrater
Grattis! Den går aldrig ur tiden!
Tack, indeedGrattis! Den går aldrig ur tiden!
Grym klocka med grym historia, ha så kul!
Grymt, Stort Grattis, en underbar klocka, njut !!!
Tackar så mktGrymt, Stort Grattis, en underbar klocka, njut !!!
Tackar så mktGrattis! Den går aldrig ur tiden!
Förmodligen är det samma för oss båda, its all in our heads..
Fantastiskt fin den där! Mycket bra köp.Här kommer en liten mini-paket-öppning av min nya Brellum Duobox Classic. Håll till godo
Jag har tidigare recenserat klockan här också och blev så förtjust att jag blev tvungen att skaffa mig en egen:
https://klocksnack.se/threads/recen...unktion-och-kvalitet-i-perfekt-harmoni.88832/
Fantastiskt fin den där! Mycket bra köp.
Snyggt!Idag kom ett paket som Postnord misslyckades med att leverera i onsdags. Det positiva var att de lyckades med hem leveransen idag!
Avslutar med en wristshot efter att ha ställt om till sommartid.
Casio G-SHOCK DW-5030C-1JR - en av 30-års jubileumsklockorna. I väldigt bra skick dessutom.
Kul att höra någon erkännamycket bra där...har själv för små handleder för en sub
Grymt! Snygga bilder. Den tavlan är väldigt trevlig.Jag har varit på jakt efter en stabil mekanisk kronograf att ha som beater och valet föll rätt omgående på Longines. Ett företag som grundades på 1830-talet och som tillverkat stabila klockor sedan dess. 2005 släpptes kollektionen Master Collection vars klockor enbart görs med mekaniska urverk, en av Longines vassare kollektioner med andra ord.
Efter att ha hittat en nästan oanvänd modell på K&S till ett bra pris var det bara att slå till på en Master Collection Chronograph
Material: Stål
Storlek: 40mm
Display caseback
Urverk: L651(ETA 2894-2) - 28800 vph, 42 timmars gångreserv
30 minuter kronograf
Nu till paketöppning
Tackar!Grymt! Snygga bilder. Den tavlan är väldigt trevlig.
Riktigt snygg, 40mm diameter på den?En långlunch idag resulterade en trevlig box på väg tillbaka!
Min första Squale, ska bli intressant att testa.
Det stämmer bra!Riktigt snygg, 40mm diameter på den?