Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt!
[...]
Casio DW-5635[...]
Den är grym! Rekommenderas!Åh! Den blev jag lite sugen på.
Klassiskt snygg och borde veta ref. nr., men ingen Rolex fan (...än så länge) vilket ref. nr. har en sådan Rolex med så slanka, snygga bandhorn/luggar ?
Klassiskt snygg och borde veta ref. nr., men ingen Rolex fan (...än så länge) vilket ref. nr. har en sådan Rolex med så slanka, snygga bandhorn/luggar ?
En långlunch idag resulterade en trevlig box på väg tillbaka!
Min första Squale, ska bli intressant att testa.
Snygg !!
Snyggt, funderar själv på en. Är läderkudden för stor för att ha länken knäppt?
Har galet smala handleder själv, tycker dock inte att suben känns för stor.Kul att höra någon erkänna
Riktigt läcker! Pris?
Riktigt läcker! Pris?
Jag har varit på jakt efter en stabil mekanisk kronograf att ha som beater och valet föll rätt omgående på Longines. Ett företag som grundades på 1830-talet och som tillverkat stabila klockor sedan dess. 2005 släpptes kollektionen Master Collection vars klockor enbart görs med mekaniska urverk, en av Longines vassare kollektioner med andra ord.
Efter att ha hittat en nästan oanvänd modell på K&S till ett bra pris var det bara att slå till på en Master Collection Chronograph
Material: Stål
Storlek: 40mm
Display caseback
Urverk: L651(ETA 2894-2) - 28800 vph, 42 timmars gångreserv
30 minuter kronograf
Nu till paketöppning
Wow!
Jäklar vad läcker! Grymt bra köp, grattisNu var det på tok för länge sen jag postade i den här tråden och jag känner att det helt klart är dags med dagens tidiga födelsedagspresent.
Mycket förtjust i dessa lådor med röd tejp
Bra emballerat.
Nemen det är ju en dinka!
Sneakpeek..
Väntan är över!
Enicar Sherpa Graph Mark IV från 60-talets senare hälft. Helt orört exemplar och jag är återigen nykär.
Tack så förbaskat mycket @Pär Wallström för denna!
Väldigt snygg. Grattis.Nu var det på tok för länge sen jag postade i den här tråden och jag känner att det helt klart är dags med dagens tidiga födelsedagspresent.
Bra emballerat.
Sneakpeek..
Väntan är över!
Enicar Sherpa Graph Mark IV från 60-talets senare hälft. Helt orört exemplar och jag är återigen nykär.
Grattis, den är både grymt läcker och kommer att vara saknad här i norr!Nu var det på tok för länge sen jag postade i den här tråden och jag känner att det helt klart är dags med dagens tidiga födelsedagspresent.
Bra emballerat.
Sneakpeek..
Väntan är över!
Mycket fin den där, bara att gratulera!Nu var det på tok för länge sen jag postade i den här tråden och jag känner att det helt klart är dags med dagens tidiga födelsedagspresent.
Bra emballerat.
Sneakpeek..
Väntan är över!
Hej KS! Har länge längtat efter en gedigen schweizisk tool watch dykare. En av de bästa i den kategorin är lätt Tudors pelagos serie, i min bok iaf. 500m, 42mm, helt i titan, galet grym lume osv. En av mina nära vänner har själv ägt en pelagos vilket gjorde mig ännu mer sugen! Så till sist slog jag till. Dock överraskade jag mig själv med modellen som det slutade med, 25610TNL. Min första med kronan på vänster sida. Hursomhelst är jag super nöjd iaf! Hade
Grattis!
Riktigt fina Pelagos. LHD är ju inte helt fel tycker jag som vänsterhänt och klockbärare på Högerhanden. Hur linear kronan upp?