Blev riktigt bra det där!Stort tack! Nu är länken justerad och ultraljudstvättad. Sitter jäkligt skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt bra det där!Stort tack! Nu är länken justerad och ultraljudstvättad. Sitter jäkligt skönt!
Mycket fin, gillar den där tavlan. Förutom siffrorna, varför i helvete envisas dom med att trycka dit dom? Förstår inte. Grattis iallafall!!Stort tack! Nu är länken justerad och ultraljudstvättad. Sitter jäkligt skönt!
Galet snygg!Då var det dags för ny paketöppning Denna gång föll valet på en TT Yachtmaster vilket kommer bli en riktigt bra sommarklocka. Jag gillar framförallt att caset är mer slimmat än t ex Submariner. Denna klocka kommer att trivas som fisken i vattnet på uteserveringarna i sommar
Superlative Chronometer med garanterad gångavvikelse på +2/-2 sekunder/dygn
Ref. 116621 - svart urtavla
TT - kombination av 904L stål och 18ct Everrose guld
Kaliber: 3135
100m vattentäthet
Bidirectional bezel
Nu återstår bara att ta steget fullt ut och plasta av
Lägger med en bonusbild från smygöppningen igår, gillar hur tonen på Everrose guld ser ut i olika ljussättningar
Den där tavlan har jag inte sett förut. Riktigt bra!Stort tack! Nu är länken justerad och ultraljudstvättad. Sitter jäkligt skönt!
Funderar ifall jag ska ha den med datum eller utan, svårt val.
Om du är singel så måste du bjuda ut tjejenMission Success!
En vacker pjäs!Några dagar sent men blev en sån här igen. Bästa klockan jag haft, tror jag, så jag är mycket nöjd nu med
Rolex Explorer 214270mk2
Riktigt läcker tavla!Stort tack! Nu är länken justerad och ultraljudstvättad. Sitter jäkligt skönt!
Grattis! Så den slår alltså speedyn?Några dagar sent men blev en sån här igen. Bästa klockan jag haft, tror jag, så jag är mycket nöjd nu med
Rolex Explorer 214270mk2
Svårt att veta. Som vardagsklocka gör den det, men kanske inte i utseende. Letar just nu en Speedy från 89, så tanken är inte att vara Speedy-lösGrattis! Så den slår alltså speedyn?
Snyggt!Några dagar sent men blev en sån här igen. Bästa klockan jag haft, tror jag, så jag är mycket nöjd nu med
Rolex Explorer 214270mk2
Skönt, saknar dina speedy-bilder! Oh en årsklocka förmodar jag, kul!!Svårt att veta. Som vardagsklocka gör den det, men kanske inte i utseende. Letar just nu en Speedy från 89, så tanken är inte att vara Speedy-lös
Jag är f**n benägen att hålla med dig...en riktig fullträff!Några dagar sent men blev en sån här igen. Bästa klockan jag haft, tror jag, så jag är mycket nöjd nu med
Rolex Explorer 214270mk2
Den klär dig!Några dagar sent men blev en sån här igen. Bästa klockan jag haft, tror jag, så jag är mycket nöjd nu med
Rolex Explorer 214270mk2
Grattis!! Expyn är fin på så många plan!Några dagar sent men blev en sån här igen. Bästa klockan jag haft, tror jag, så jag är mycket nöjd nu med
Rolex Explorer 214270mk2
Tumme upp!Knep en sån här
Bra val!Knep en sån här
Knep en sån här
Köpt en till?
På tiden! Grattis!Knep en sån här
Hoppsan! Trodde jag postade i Dagens-klocktråd.... trött måste jag ha varit haha!Köpt en till?
Snabba beslut ledde till en vit expy